Jump to content

The Green Light District

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik bedoelde dat je zo ziet de de autos uit een spel zijn geimporteert dat mindere graphics heeft dan SA, zoals GTA LCS. Aangezien dit spel eerst op PSP uit kwam, en later op Ps2 heeft het daardoor minder kwaliteit gekregen als GTA Sa vind ik zelf.

Dat snap ik ook, toch vind ik de screens er nooit zo goed uitzien. Die van Mafia Stories zien er over het algemeen veel afgewerkter en verzorgerder uit.

Sorry hoor, maar wat is nou het probleem? Wat heb je nou liever: veel gemodel en mooie models, of mooie screens van die models? Ik weet wel waar ik mijn prioriteiten zou leggen, hoor.

Bij Mafia stories heb ik nog niet (of nauwelijks) een screen gezien van zelfgemaakte auto's, dus dat is niet te vergelijken.

Ik vind de voertuigen van Myth briljant, en ook al is hij niet high-poly, ze zijn mooi zat.

@ Tim: laat in MS-subforum maar eens zien dat jij het beter kan. Eentje die ook werkelijk gebruikt wordt, en niet alleen gemaakt om te modellen, want voor het ingame zetten moet je ook nadenken over het aantal poly's.

• Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

198

• Nickonly

87

• [NL]BoBo[FRL]

44

• Donwell

40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind de models van Mythbuster ook gewoon steen goed. Het probleem is dat de screens in z'n totaliteit er niet goed uitzien. Ik doel nu op de kwaliteit van de screens en niet van Myth z'n models. Aan de screens wordt te weinig aandacht besteed. Het doel is de auto te showen, maar de meeste mensen kijken ook naar de achtergrond en die ziet er dan gewoonweg niet goed uit. En dat vind ik jammer, want screenshots moeten op dit moment representatief zijn voor de mod.

• 3 weken later...
Geplaatst:
...en ook al is hij niet high-poly...

Wel dus :7 (ok, niet zo zeer die auto's uit LCS...)

Het probleem is dat de screens in z'n totaliteit er niet goed uitzien. (...) Aan de screens wordt te weinig aandacht besteed. Het doel is de auto te showen, maar de meeste mensen kijken ook naar de achtergrond en die ziet er dan gewoonweg niet goed uit. En dat vind ik jammer, want screenshots moeten op dit moment representatief zijn voor de mod.

Ik ben het totaal met je eens. De screens zien er in z'n geheel niet al te best uit, en er wordt niet al te veel aandacht aan besteed. Daarom wil ik ook melden dat je van nu af aan alleen nog maar "fatsoenlijke" screens zal gaan zien, àls we deze releasen (waneer we dat dan ook ooit in de zoveel tijd doen). Overigens zijn op de meeste vorige screens wel dingen (vooral gebouwen) te zien die nìet in de uiteindelijke GLD komen. Ook hier gaan we beter op letten.

Geplaatst: (bewerkt)

dit was niet lullig bedoeld hoor,

Kijk misschiien ligt het niet aan de autos zelfs, maar aan de graphics van SA, eerlijk gezegt denk ik ook dat dit de reden is. De vorige screen met de autos komen bij mij een beetje vaag over.

Daarentegen ziet de screen van een aantal posts terug er iig wel veelbelovend uit. Kijk dit zijn nou eens screens die er professioneel uitzien, veel beter als de vorigen. :tu:

Mafia Stories heeft al wel een paar eigen autos die zijn gemaakt door ons lid roberto van gtaforums.

Iig heb je wel gelijk dat ik wat meer moet laten zien. Maar MS heeft nu al een stap genomen naar een mooiere stad, zonder allemaal bugs e.d.

Iig moet ik eerlijk toegeven dat er op dit moment meer updates van MS zijn op gtaforums.com.

Bewerkt: door Tim
  • 2 weken later...

Forston Island

Nergens ter wereld zie je zo'n groot verschil tussen Noord en Zuid...

Geschiedenis en Cultuur

Forston Island is een eiland waar oorspronkelijk veel boeren en dorpelingen leefden. De bewoners en ambtenaren waren in 1869 al erg arm. Het dorp kreeg later toch nog succes door een industiueel gebied met een haven, waar veel mensen konden werken. In 1978 is er een megasnelweg aangelegd, waardoor alles goed bereikbaar is, em het steeds beter ging met het eiland. Langzaam maar zeker is dit eiland gevormd tot wat het nu is.

Forston Island tegenwoordig

Tegenwoordig kijk je je ogen uit als je dit eiland betreed. Je kunt je haast niet meer voorstellen dat dit zo'n 'keurige' dorpje was. Wanneer je met de auto vanuit The Downtown District over de snelweg aan komt rijden, merk je meteen de "nieuw" aangelegde snelwegen. Links en rechts zie je dat het oude landschap vrijwel intact gebleven is. Maar schijn bedriegt. Waneer je de eerst volgende knooppunt bent uitgereden, zie je de ware aard van dit eiland. Alle vooruit gangen die het eiland in de loop der jaren gekend heeft zijn grotendeels teniet gedaan door burgeroolrogen, confrontaties met het leger en de politie, en ontevredenheid onder de bevolking. De sporen van de laatste confrontaties zijn nog goed te merken, als de spanning als maar hoger wordt, en er ieder moment weer een gevecht kan beginnen tussen een van de drie dorpen en de politie. Zolang het op het eiland rustig is, en iedereen zich koest houdt, is het een fantastische plek om eens lekker van de natuur te genieten in de bergen, of lekker aan het strand.

Wijken

-Komt binnenkort-

Algemene Kenmerken

• Veel natuurervaring, maar ook veel bebouwing.
  • Redelijk groot, en dorpachtig.

[Plaatje komt hier]

Een overzicht van het snelweg-netwerk

Bewerkt: door Apple-Mac

The Downtown District

Heel klein, bijzonder volgepropt.....

Geschiedenis en Cultuur

The Downtown District stond vroeger bekend als het 'visserseilandje. The Downtown District bestond toen slechts uit The Piralake Hill, en uit Arbardon, en zou vroeger Fishtown geheten hebben. In het midden zou zeer waarschijnlijk een rivier hebben gestroomd, genaamd Pirate's Lake. Derest is later bijgegraven. Dit was niet echt een bewoond eilandje. Hier kwamen veel mensen uit de grotere districten naartoe voor, je raad het al, de visserij. Niet alleen kwamen hier vissers, maar ook piraten kwamen hier veel, via het oude (inmiddels vergaande) Pirate's Lake. Er is nog het een en ander van dit eiland over, waar je goed kunt zien dat het een plaats was waar veel mensen viste. De grote uitstekende rots aan het zuiden van dit eiland is namelijk nog niet verdwenen. En als je goed oplet, zie je in Arbardon ook een weg in het water lopen. Vroeger waren dit dus aankomstplaatsen van de vissers. In 1960 kreeg het niet langer de naam als 'visserseilandje' en werd het graven gestart. In 1967 is dit uiteindelijk voltooid, en werd er zoveel mogelijk land geëgaliseerd, waardoor dit een uitstekend locatie werd voor kantoren, flats en hoogbouw. In 1987 was dit project helemaal voltooid.

The Downtown District tegenwoordig

Waneer je arriveerd op Arbardon International Airport zie je als eerst de prachtige wolkenkrabbers, en het tweede wat je opvalt, is dat er zoveel dichtbebouwd is. En ten derde: Het is er extreem druk. Doordat het zo druk is, is dit een uitstekende locatie voor criminalteit en drugsbarons. Als je door deze 'little city' loopt, merk je echt dat je in een volgepropte jampot zit. Er is 1 hoofdweg met 4 opritten, en 4 afritten. Het unieke van deze hoofdweg is, is dat er zowel aan het Oosten, als het Westen ervan 2 bruggen hangen die uitlopen tot snelwegen. Dit eiland heeft voor elk wat wils. Zo is Arbardon een beetje de rustige kant van het eiland, zonder wolkenkrabbers. The Piralake Hill heeft wel wat wolkenkrabbers op haar land staan. Ga je liever uit? Dan moet je in New Avalon zijn. Of wordt je neergeslagen door een trafestiet, dan beland je in het ziekenhuis in Junction's Ave. Kortom, hier valt veel te beleven...

Wijken

• Arbardon - Woonwijkachtig, kleine kantoren.
  • GLD National Airport - Vliegveld van The Downtown District
  • Junction\\\'s Ave - Wolkenkrabbers, Winkelcentrum, Politiebureau en Ziekenhuis
  • New Avalon - Kermis, en uitgaansgelegenheden.
  • The Piralake Hill - Uitstekende Rots, Zaibatzu Gang Zone, Winkelcentrum.

Algemene Kenmerken

• Geen natuur. Hooguit de uitstekende rots
  • Helemaal stad. Heel weinig reliëf, en heuvels.
  • Veel wolkenkrabbers, uitgaansgelegenheden, en winkelcentrum
  • Bevat politiebureau en ziekenhuis.
  • Vliegveld aanwezig.
  • Kermis aanwezig.
  • Bijzonder klein eiland, vergeleken met de andere 2.

stingerlrxky4.png

Junction's Ave, een van de hoofdwegen door The Downtown District

police1zb7.png

Een blik op De Hoofdweg van The Downtown District

Liberty Tree's

Groot, groter, grootst....

Geschiedenis en Cultuur

Dit is waarschijnlijk het oudste eiland tot op heden. Dit is het eiland wat helemaal 'vergroend' was. Men zegt dat dit eiland precies 3289 jaar geleden uit een vulkaan was ontstaan. De Vulkaan "Liberty" doofde uit, en het zeewater steeg. Zo werd het land. Ongeveer twee eeuwen geleden kwamen er op dat land landbouwers wonen, omdat de grond daar niet gebruikt werd, en erg vers en vruchtbaar was. Deze landbouwers maakten langzamerhand hun eigen beschaving door steeds (kleine) dorpjes te bouwen. Maar daar bleef het niet mee, dit stuk land werd namelijk ook door militairen ontdekt als prima oefenterrein en extra land. Daarom werd een eeuw geleden de eerste militaire luchthaven aangelegd, ver vandaan buiten de boeren bevolking. Zo werd -stuk voor stuk- het land opgebouwd tot wat het nu is.

Liberty Tree's tegenwoordig

De naam 'Liberty Tree's' is waarschijnlijk niet de juiste benaming voor het gebied, omdat de bevolking die er nu woont tot op de dag van vandaag anoniem wilt blijven en geen contact toont met de buitenwereld. Het gebied is wel vanuit de lucht verkend en ziet eruit als een soort Italië (qua vorm). Verder wordt vermoed dat het eiland een trein-netwerk heeft, een luchthaven, een snelweg (Voor plaatselijke bevolking wordt aangenomen), en ongeveer 10 kleine privé eilandjes heeft, welke (voorlopig nog) onbewoond zijn. De bewoners duiken elke keer onder als er een vliegtuig boven vliegt om meer van het land te verkennen. Verder hebben we uit onze luchtfoto's gezien dat er veel bos en woud te zien is. Wij hopen binnenkort om de bevolking wakker te maken, zodat zij zichzelf EN het land aan de buitenwerld willen vertonen. Wat voor bevolking er nu leeft, is tot op heden onbekend.

Wijken

• ???? - We hebben geen idee wat voor wijken er op dit moment zijn, en hoe ze heten. Waarschijnlijk zullen we er binnenkort achterkomen...

Algemene Kenmerken

• Waarschijnlijk veel natuur
  • Groot spoor-netwerk
  • Groot ringweg/snelweg aanwezig met knooppunt(en)

• 7 maanden later...

Er mag van mij best wel wat voortgang gepost worden, en om te bewijzen dat die er ook daadwerkelijk is:

29582294.png

99378249.png

72288796.png

61753267.png

19982948.png

14803433.png

Opmerking: Hier is alleen de voortgang sinds de laatste screen te zien.

Apple-Mac

Hey thnx Tim.

Ik zal er binnenkort aandacht aan besteden.

And we're not done yet:

Hieronder volgenen enkele screens van het vliegveld, dat helemaal herbouwd is.

gldscreenairport.png

21198381.png

Nog twee screens, met zicht op de stad

78449433.png

39134554.png

En tot slot. De lokale kermis van The Downtown District (New Avalon Fair), gedeeltelijk in beeld.

fair.png

bounce.png

Apple-Mac

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wedje maken dat Apple da grote hoge ding laat ronddraaien :puh:

Vind het mooi dat jullie progress posten, vond de mod nogal saai worden. En nu ik deze screens zie word de mod leuker en kom ik vaker kijken :tu:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Dat mag zeker vooruitgang genoemd worden :tu: ! Ziet er goed uit, maar sommige dingen hebben net even de verkeerde texture, naar mijn idee. Op de eerste screen van van de vliegveld-post bijvoorbeeld, vind ik de zwart-witte steentexture op het gebouw niet mooi. Hetzelfde geldt voor het gebouw midden voor (met de glazen ramen?).

Verder topwerk, die kermisattractie goed gelukt qua verlichting.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...