Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hahaha! Je moest eens weten wat een lol we daar zelf mee hebben gehad :clown: De brug bestaat uit 2 delen, wat je waarschijnlijk wel kan zien... In het begin(misschien in deze beta ook wel?), toen de brug net gemaakt was, was het laatste deel van die brug niet solid... Dan zag je zeg maar het einde van de brug voordat je het tweede deel op ging... Ik weet nog dat ik vol gas op dat einde af reed, en bij de overgang van die twee delen ineens in het water viel, dwars door de brug heen :clown: Zo zullen er trouwens nog wel meer delen niet solid zijn, of collision bugs hebben, ben wel eens vaker het water in gevallen... 'T is eigenlijk jammer dat ik er geen tijd meer voor heb...

We hadden dit topic al veel eerder publiekelijk HIERZO moeten hebben, in plaats van in ons subforum. We krijgen nu ineens veel meer reacties... We hebben het er al eens over gehad een beta uit te brengen, toen we nog volop bezig waren, maar toen dachten we dat dat geen goed plan zou zijn...

Als ik eind van de vakantie nog een paar dagen niets te doen heb ga ik proberen dat andere eiland ook ingame te zetten, dat heb ik nog ergens liggen namelijk...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

De gaan dus proberen om datgeen wat nu nog niet ingame staat, alsnog ingame te zetten en bugs en glitches proberen te fixen. Overigens ben je vrij om je glitch of bug te posten, zodat ik die kan verzamelen voor de volgende update (vermeld wel om welke versie nummer het gaat, dit geval V1.0), zodat als ik later terug kijk ik precies weet bij welke versie de fout zat. Ook is een screenshot en duidelijke beschrijving voor mij handig.

Buiten dat wil ik ook een aantal grote namen bedanken, die niet op de ledenlijst stonden, maar op de achtergrond toch hebben meegewerkt aan The Green Light District. Dit waren ondermeer:

  • Dutchy3010
  • PatrickW
  • JorgeF
  • BC7
  • Matiscus

Names mij bedankt voor jullie steun, en de normale leden natuurlijk ook heel erg bedankt voor jullie inzet en steun!biertje.gif

Owja @Mythbuster, deze versie bevat botsauto's

bots.png

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Sa voor de 6de keer herinstalleren (3de keer deze week :puh:) en dit weer downloaden. :)

Edit:Bug:Rond de snelweg missen wat textures dus je zakt door de grond. (v1)

Er missen wat textures dus daardoor zak je door de grond? Wat en waar bedoel je het precies, kan je een screen posten?

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik dubbel post, maar ik ben opzoek naar iemand die me graag zou willen helpen met het plaatsen van Genericks voor de volgende Update/

Dat zijn straatvoorzieningen zoals Lantaarnpalen, stoplichten, prullenbakken etc.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry,ik heb geen verstand van modden.

Misssende grond:Als je vanaf het vliegveld de snelweg opgaat naar de andere kant van het eiland,dan zie je het.

Dankjewel marty, dit zal ik opnemen naar de versie die ik binnenkort ga uitbrengen: Update 1.03

Link to comment
Delen op andere websites

Hieronder alvast een paar screens zodat je een indruk kan krijgen van versie 1.03.

De belangrijkste features van deze versie zijn:

-Texture fixes; Er zijn echt heel veel textures opgeknapt, zodat GLD er realistischer uitziet (De oude textures waren van zeer lage kwaliteit, en ik vond ze er nogal cartoony uitzien (Wegtextures bijv.)

-Genericks; Er zijn meer lots en straatvoorzieningen geplaatst, zoals lantaarnpalen, bomen, bankjes etc, zodat TDD er ook echt stedelijker uitziet. Als het goed is, moeten er nu geen open gaten meer in het eiland zitten.

-Paths; Ik zit er nog aan te knoeien (om het goed te krijgen), maar het is me ook gelukt om paths te maken, alleen heeft het op dit moment zo zijn fouten.

-Bugfixes; er zijn enkele bugs gefixt

-Omtovering van straten; sommige straten aangepast tot bijv. een boulevard.

Missies:

Momenteel in overleg via gtaforums.com, als alles goed gaat, verschijnen er in de toekomst (aldan niet via updates) enkele missies voor de mod.

Hieronder enkele screens, zodat je een indruk hebt van de nieuwe versie. Versie 1.03 heeft in totaal 3 weken in beslag genomen om te ontwikkelen.

103e.th.png

104la.th.png

105q.th.png

106d.th.png

107r.th.png

108vt.th.png

109gu.th.png

111sk.th.png

112q.th.png

86115213.png

45439178.png

55616393.png

56581010.png

83154418.png

95957451.png

82894362.png

98362148.png

70575651.png

75798418.png

70772122.png

25032077.png

31738001.png

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik dubbel post, maar ik ben opzoek naar iemand die me graag zou willen helpen met het plaatsen van Genericks voor de volgende Update/

Dat zijn straatvoorzieningen zoals Lantaarnpalen, stoplichten, prullenbakken etc.

Apple-Mac

Ik kan ze plaatsen in MTA?

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er netjes uit Apple. kan niet smachten tot de volgende versie. :eten:

Maar ff vraagje. Is er een topic voor de bugs want ik denk dat dat jou wel enorm zou helpen. :Y

EDIT: Ik heb al een tijdje veel intresse in GLD. Ik zou graag mee willen doen met de mod.

Dit zou dan de eerste keer dat ik meewerk in een TC. Maar dit om het team te steunen en om het te proberen.

Toch zal ik niet vaak/veel aan GLD mee kunnen werking i.v.m. school/huiswerk. Maar toch zal ik mij met volle inzet aan de mod meewerken.

Hoop wat nieuws te horen.

BTW... als ik zou meewerken zou ik wel aan de bugfixes/modelling mee willen werken.

Bewerkt: door gtaewald
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er netjes uit Apple. kan niet smachten tot de volgende versie. :eten:

Maar ff vraagje. Is er een topic voor de bugs want ik denk dat dat jou wel enorm zou helpen. :Y

EDIT: Ik heb al een tijdje veel intresse in GLD. Ik zou graag mee willen doen met de mod.

Dit zou dan de eerste keer dat ik meewerk in een TC. Maar dit om het team te steunen en om het te proberen.

Toch zal ik niet vaak/veel aan GLD mee kunnen werking i.v.m. school/huiswerk. Maar toch zal ik mij met volle inzet aan de mod meewerken.

Hoop wat nieuws te horen.

BTW... als ik zou meewerken zou ik wel aan de bugfixes/modelling mee willen werken.

Je kunt wel meedoen aan de mod, maar waar ben je allemaal goed in dan?

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...