Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

Die texture met GLD Cinema of wat er ook opstaat kan ook wel vervangen worden voor een texture met tekst als ik eerlijk mag zijn. Verder ziet het er perfect uit! Misschien de tekst laten belichten van de kermis atractie. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wow, ziet er top uit :tu: Die kermis, heel goed gedaan. Het lijkt alleen op de eerste screen hier, alsof de tekst en strepen aparte models zijn die onder/over elkaar zijn gelegd. Ik vind het er eerlijk gezegd niet zo mooi uitzien, of het ligt gewoon aan de screen. Ziet er top uit, zeker het downloaden waard als ie af is :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Die Cinema texture wordt inderdaad nog vervangen.. Overigens, ik snap niet echt welke tekst en strepen je bedoeld? Die tekst van die gele bordjes? Dacht het niet hoor, heb dat model niet zelf gemaakt maar volgens mij is dat gewoon een texture, snap zelf niet echt hoe het komt dat de rest van de models in de verte normaal geblurred worden maar de texture van die bordjes niet. Misschien dat die texture van die tekst een beetje een te hoge resolutie heeft ofzo.. Zal er binnenkort eens naar kijken.

De strepen van de weg zijn in ieder geval geen losse objecten... En die gele helemaal rechts is ook niet echt een apart model, alleen die is wel van aparte poly's(omdat die strepen ook over andere textures heenlopen was het niet echt mogelijk om ze in de weg/betontexture zelf te zetten). Maar de texture van die strepen moet inderdaad nog even verbeterd worden, vorm ervan waarschijnlijk ook.

@Bierbuikje: Persoonlijk denk ik dat je iets meer dan de standaard minimale systeemeisen van SA nodig hebt, aangezien de gebouwen en auto's enzovoort eigenlijk allemaal wel een stuk high polier zijn dan de models van SA, je pc moet dus meer polygons laden dan dat hij dat voor SA moest.. (je weet wat polygons zijn toch? :puh: In ieder geval, meer poly's betekend meer deeltjes, over het algemeen dus meer detail enzo). Ter vergelijking: De gemiddelde SA auto is rond de 2000 polygons als ik me niet vergis, mijn meest low poly auto is.. nou, boven de 20000, de meeste rond de 40000... Dat scheelt een hoop voor wat je pc moet laden.

@Hieronder: Als je geluk hebt kan het wel.. :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@Bierbuikje: Persoonlijk denk ik dat je iets meer dan de standaard minimale systeemeisen van SA nodig hebt, aangezien de gebouwen en auto's enzovoort eigenlijk allemaal wel een stuk high polier zijn dan de models van SA, je pc moet dus meer polygons laden dan dat hij dat voor SA moest.. (je weet wat polygons zijn toch? :puh: In ieder geval, meer poly's betekend meer deeltjes, over het algemeen dus meer detail enzo). Ter vergelijking: De gemiddelde SA auto is rond de 2000 polygons als ik me niet vergis, mijn meest low poly auto is.. nou, boven de 20000, de meeste rond de 40000... Dat scheelt een hoop voor wat je pc moet laden.

Dan denk ik dat ik het niet kan spelen op mijn computer met 64 MB videokaart. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik speel multiplayer gta, en daar kan je dus models importeren/exporteren in-game..

Dus voor iedereen zijn ze zichtbaar, en je laat je normale GTA clean.

Zodra je een Total Conversation maakt, zien andere spelers jouw in de lucht rijden (jij rijdt op jouw beeld gewoon op de weg enzo omdat je een andere map hebt), dus dat is de reden waarom ik geen Total Conversation wil installeren.

En ik vindt de andere auto's niet mooi, alleen deze wel :tu:

Ik kan de auto zonder problemen erin zetten, of eruit halen, maar met een total conversation wordt je gta zelf aangepast, en dat kan je niet in-game aan en uit zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Je praat onzin. Als jij in SAMP een BMW hebt in plaats van de Sultan, dan zien mensen op hun eigen scherm nog altijd de Sultan omdat de modellen gewoon vanaf hun eigen computer geladen worden en niet vanaf die van jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Je praat onzin. Als jij in SAMP een BMW hebt in plaats van de Sultan, dan zien mensen op hun eigen scherm nog altijd de Sultan omdat de modellen gewoon vanaf hun eigen computer geladen worden en niet vanaf die van jou.

MTA... Daar kan het duh..

Link to comment
Delen op andere websites

En dan gaan we maar gelijk weer dit topic onder spammen...

Nee blijft néé. Als GLD uit komt met de RC wagen erin, download GLD dan maar zelf, haal hem uit de IMG bestanden, en zet hem in je standaard SA, zal niemand hier een zorg zijn of je ze uit GLD haalt en in jou eigen SA zet. Nogmaals: Ik release vooralsnog niets apart.

Sowieso: Je wil geen TC, maar je weet precies hoe je alles moet installeren, hoe moeilijk zou het dan zijn om hem zelf uit de IMG te halen ;) Lekker argument, maar niet heus :puh:

Oh by the way, als je dan met mijn RC wagen MTA speelt, dan kunnen anderen in principe gewoon met b.v. 3D Ripper DX(Of misschien nog wel makkelijker ook... dmv aparte MTA IMG bestanden ofzo) mijn model uit jouw spel halen? Nog een reden voor mij om hem niet los te releasen, kennen ze zo m'n model stelen xD Dacht het dus niet :puh:

(Als iemand hier nu nog op wil reageren, doe dit dan via PB, en NIET in dit topic!!!)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

The Green Light District stopt er waarschijnlijk mee. Dit zou dus het einde betekenen van de mod

Waarom?

De reden van de ondergang is omdat het gehele team uitelkaar is gevallen, en weinig aandacht aan de mod werd besteed.

De mod kreeg dus vrijwel geen aandacht, waardoor de mod nauwlijks vooruit ging.

Was het je niet eerder opgevallen dat..

..Mythbuster enkele GLD auto's appart gereleased heeft? Dit was al een aanwijzing dat de mod ten onder zou gaan.

Wat gaan we met GLD doen?

Wat we met GLD gaan doen is nog niet bekend. Wat je wel alvast kunt doen is stemmen in de poll in ditzelfde topic.

We zijn benieuwd hoe het publiek reageert..

Wat vind jij ervan dat de mod stopt? Een goeie zet, of zie je het liever verder gaan? Stem mee!

Teleurstelling

We vinden het jammer voor veel leden op gtaforum, die gehoopt hadden dat de mod ooit daglicht zou zien. Door te stemmen in de poll, weten wij of je de mod weg wilt hebben, of dat je wilt dat de mod toch nog gereleased wordt.

P.S. Als je kiest voor 'Over laten nemen door ander team', gelieve erbij te vermelden door welk team (Indien mogelijk)

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alleszins gestemd om de mod te behouden, omdat anders zoveel prachtig werk verloren gaat, en dat zie ik liever niet gebeuren. :(

Is het niet mogelijk om alles wat jullie totnogtoe gemaakt hebben te bundelen tot de uiteindelijke mod en dat dan te releasen, ook al is het eigenlijk nog niet "af"? Dus dat je alles wat jullie nu hebben enkel nog verpakt als mod, en zo released?

Ik vind het overigens erg jammer dat het hier moet eindigen, aangezien dit één van de enige TC's was die echt kon slagen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Erg jammer, het was erg leuk geweest als de mod af zou komen. Mij lijkt het beste idee om wat jullie nu hebben gewoon te releasen. Het is zonde om wat jullie allemaal gemaakt hebben niet te releasen. Heel veel mensen hebben hier naar uit gekeken. Overnemen door een ander team.. Ja, dit zou kunnen, maar welk team heb je dan in gedachte? Mafia Stories heeft het ook druk en denk niet dat zij dit ook door willen zetten. Bovendien zal het toch anders worden zonder het GLD team. Ik zou er een punt achter zetten en releasen zodat iedereen er nog lol mee kan beleven en er wat van kan leren. Ikzelf ben ook erg benieuwd naar wat jullie allemaal gemaakt hebben. In ieder geval heel erg bedankt voor jullie inzet, het heeft iedereen erg veel lol gebracht en ervaring. Misschien dat jullie ooit nog eens besluiten om verder te gaan.. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...