Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

"Dus de simpele oplossing is wat jullie kunnen doen, is gewoon een team in elkaar steken"

Makkelijker gezegd dan gedaan. We hebben dit al talloze keren geprobeerd. We hebben al talloze keren oproepen gedaan voor nieuwe leden van het team.

Geen van die keren hebben we een modder gehad die zich écht in wilde zetten voor GLD. Als er al iemand was die zich aanmeldde, dan hoorden we meestal na één week niets meer van diegene.

Je zegt het zelf al: "Maar ik heb totaal de moed niet meer om opnieuw te beginnen"

Dit hebben de mensen die ooit bij het team zaten ook niet meer. Daardoor zijn de leiders er mee gestopt. Nu hebben de leiders er ook de moed niet meer voor om opnieuw te beginnen. Kijk naar de mods die tegenwoordig worden uitgebracht?

Auto-retexture mods is zo'n beetje het enige wat er nog uit komt.

De paar mensen die echt modellen voor GTA zijn mensen die proberen een model in GTA IV te zetten en daarna denken "ja fuck it, IV is veel te gevoelig." Er is bijna niemand meer die nog zelf mooie automods modelt voor San Andreas, laat staan zin heeft om in 3dsmax een gebouw te maken voor een total conversion mod die verre van klaar is en waarbij de motivatie ver te zoeken is.

IV valt ook nog steeds niet fatsoenlijk te modden qua gebouwen aangezien één foutje in de hierarchy van een auto het spel al laat crashen. Daardoor heeft niemand nog de motivatie gehad om een fatsoenlijke map mod tool voor 3dsmax te ontwerpen en Oleg is de enige die import/export scripts voor Zmodeler kan maken en die doet het ook niet. Verder is er niemand op dit forum die met een ander programma om kan gaan én voor GTA wil modellen!

Dit is echt een no go. GLD is dood, believe it or not. Er is echt niets meer aan te doen.

Overigens zal ik proberen om je in de ex-ledenlijst te laten zetten.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom is dit subforum nog open? De indruk word gewekt dat er nog een kans bestaat dat het project weer opgevat word en er weer vooruitgang geboekt word..

Omdat er een grote meerderheid was om het project te laten overnemen door andere leden, daarom staat hij nog steeds open voor mensen die eventueel geïnteresseerd zijn in een overname.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is dit subforum nog open? De indruk word gewekt dat er nog een kans bestaat dat het project weer opgevat word en er weer vooruitgang geboekt word..

Omdat er een grote meerderheid was om het project te laten overnemen door andere leden, daarom staat hij nog steeds open voor mensen die eventueel geïnteresseerd zijn in een overname.

Er bestaan dus nog steeds back-ups?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is dit subforum nog open? De indruk word gewekt dat er nog een kans bestaat dat het project weer opgevat word en er weer vooruitgang geboekt word..

Omdat er een grote meerderheid was om het project te laten overnemen door andere leden, daarom staat hij nog steeds open voor mensen die eventueel geïnteresseerd zijn in een overname.

Er bestaan dus nog steeds back-ups?

Ik denk het wel als er een grote meerderheid was om het project door geïnteresseerden te laten overnemen . Voor back-ups zou ik de leiders van GLD informeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben opzich best nieuwsgierig.. Helaas heb ik geen GTA San Andreas meer wegens dat dat een prutgame was.. Niet dat ik me ermee wil bemoeien; maar is het geen idee om de versie zoals 'ie nou is vast te uploaden zodat hij bewaard blijft (i.v.m. crashende pc's etc) en zodat een eventueel opvolgend team ziet waar het aan begint.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen, helaas hebben Nickonly, Apple-Mac en ik nog maar heel weinig contact, ik heb met Apple-Mac eigenlijk helemaal nul contact, en hij is ook bijna nooit op het forum te vinden. Apple-Mac is volgens mij van ons drie de enige die een installer kan maken, en zelfs die werkten bij een van ons soms niet... Zal 'm er binnenkort eens over aanspreken.

Excuses voor late reactie trouwens, heb nogal lange schooltijden en veel huiswerk...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Dit doen we liever niet, we willen niet dat de mod, als hij ooit in deze staat wordt uitgebracht, in handen valt van leden die weinig ervaring hebben met modding. Vandaar dat we liever zelf een team zoeken dat dezelfde kwaliteit gebruikt in zijn mods als wij, of liever nog beter. Vandaar dat we de mod dus niet zo maar openlijk op het internet zetten zodat iedereen er alles uit kan halen wat hij wil, dan zouden onze models ook nogal makkelijk te rippen zijn...

Dus als er ooit een publieke 'beta'(aangezien er geen beter woord voor is)/'WIP-versie' uitkomt dan zal dit enkel een installer zijn met zo veel mogelijk bestanden op slot gezet. Alleen een team dat de mod eventueel wil afmaken en minstens evenveel kwaliteit gebruikt als wij nastreefden, zal bij de bestanden van de mod kunnen komen en er dingen in kunnen veranderen, puur en alleen om rippen te voorkomen.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sorry dat ik me ermee bemoei hoor, maar hier staat:

Apple-Mac :

1 Maart

Er is een install verschenen voor GLD leden. Dat houdt dus in: Geen gepruts, en problemen meer. Maar gewoon rustig de mogelijkheid om GLD vlekkeloos te installeren! De install is gemaakt, door onze teruggekeerde lid: Gameround!

Je kan het downloaden in het Prive Fora, en is dus nu nog alleen voor GLD/LC leden te downloaden.

Special thanks to: Gameround!

Dit bericht is aangepast door Nickonly: 1 maart 2007 - 18:47

Ik heb niet zo heel veel verstand van modden. Maar hier boven staat dat er een install is verschenen. Of is dat niet de install die jij bedoelt :$ :$

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt nee... Die installer is al zo oud, die bestaat al niet eens meer gok ik zo... 2007, man... Toen zat ik er denk ik nog niet eens bij :puh:...

Ik heb overigens nog wel ergens een installer liggen met een oude versie + een update naar de versie die ik nu heb, hoop ik tenminste... Heb GLD in ieder geval nog op m`n pc staan, dus mocht ik ooit nog contact krijgen met Apple én Nick en mochten we het er dus ooit nog over hebben, dan hebben we alle bestanden nog wel voor een eventuele release...

Heb Apple echter al sinds 3 maanden sowieso niet meer gesproken, en al ongeveer 10 maanden (21-02-2010) niet meer over GLD, dus zou er niet te veel op hopen ook.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

En ook ik vind dat we niet de hoop van vele mensen (als het er nu nog is, en anders eerst dan) rechtstreeks de put in moeten werpen, maar inderdaad, zoals Mythbuster zegt, de mod moeten laten overnemen door een ander team.

Maar dit topic is nu al een tijdje open, en echt een gering groepje mensen heeft aangegeven de mod te willen overnemen.

Als iemand die redelijk kan modden nog geïnteresseerd is in de mod, grijp je kans!

Reageer in dit topic, en laat je kunsten zien. Voorwaarde is echter wel, dat Mythbuster en ik dan duidelijke afspraken met jou gaan maken over de verdere ontwikkeling van de mod (dus niet dat er ineenkeer een hele andere mod komt, die de naam The Green Light District met zich meedraagt, want in dat geval kan je net zo goed een nieuwe mod starten).

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik weet niet of jullie dit topic enigzins nog bekijken maar als ik jullie was zou ik het op GTAForums proberen. Het klinkt misschien raar om mensen op een forum naar een ander forum te sturen maar op dit forum zijn er volgens mij nog geen 10 mensen met modding ervaring die aan de eisen van jullie voldoen. Daarbij komt ook dat als er eventueel mensen op dit forum zijn die het willen overnemen geen tijd hebben of andere zaken hebben die de mod alleen maar belemmeren.

Op GTAForums zijn genoeg mensen die mods van hoge kwaliteit maken en die prima in staat zijn om met elkaar de mod over te nemen. Ik weet niet of jullie op GTAForums een topic o.i.d hebben maar anders zullen die mensen zich natuurlijk eerst in de mod moeten verdiepen. Het is alleen een suggestie, voor de rest bemoei ik me nergens mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...