Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

Ik weet niet of jullie dit topic enigzins nog bekijken maar als ik jullie was zou ik het op GTAForums proberen. Het klinkt misschien raar om mensen op een forum naar een ander forum te sturen maar op dit forum zijn er volgens mij nog geen 10 mensen met modding ervaring die aan de eisen van jullie voldoen. Daarbij komt ook dat als er eventueel mensen op dit forum zijn die het willen overnemen geen tijd hebben of andere zaken hebben die de mod alleen maar belemmeren.

Op GTAForums zijn genoeg mensen die mods van hoge kwaliteit maken en die prima in staat zijn om met elkaar de mod over te nemen. Ik weet niet of jullie op GTAForums een topic o.i.d hebben maar anders zullen die mensen zich natuurlijk eerst in de mod moeten verdiepen. Het is alleen een suggestie, voor de rest bemoei ik me nergens mee.

Idd , had niet eens gdeacht aan gtaforums :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klopt, alleen hebben we geen van alleen op dit moment de moeten genomen om ons serieus met de toekomst van GLD bezig te houden tot nu toe... :7 Ik denk dat er niet veel meer van komt jongens... We zijn alle 3 te druk bezig met school om actief een nieuwe kans te creëren voor GLD, of dat nu hier is of op gtaforums, we hebben geen van allen zin om de moeite te nemen om er actief mee bezig te zijn denk ik :(... 't Zit er op dit moment niet in...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een topic op gtaforums.com is er wel, maar laat alleen de mod in zijn vroegste fase zien.

Er is zelfs een wiki artikel van GLD op gtamodding.com te vinden.

Klik voor de Wiki

Het topic op gtaforums.com

De allerlaatste versie die in het GLD Private Section vrijgegeven was (Donderdag 9 April 2009), is

hier te downloaden. Dit is een installer, waarbij je eigenlijk niks hoeft te doen behalve de mapcleaner te runnen. Instructies vind je ook in de Readme.

Het wachtwoord voor de installer is:

ChaiyyaChaiyya

NOOT:

Aan deze versie is flink gesnoeid t.o.v. de afbeeldingen, trailers etc. wat jullie gezien hebben. Dat komt omdat bepaalde dingen niet (goed) werkte, zoals bijv. paths, gebouwen etc.

De mod had een missie (of zelfs twee als ik me niet vergis), maar is volgensmij in deze versie er ook uit gehaald. Ook was er in sommige versies een filmpje in Liberty City te zien. De bestanden zijn nog aanwezig, maar is in de IDE/IPL gelockt.

Het eiland zit ook nog vol met bugs dus dat zeg ik er alvast bij:

Deze download is geen officiele publieke release, maar gewoon onafgemaakt werk, zodat je een indruk hebt wat GLD tot nu toe is.

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Houd er ook rekening mee dat je deze installer op een TWEEDE installatie van je San Andreas laat installeren... Ik wil niemand weerhouden deze prototype versie te downloaden, maar onze installers hadden nog al eens kuren. Installeer dit dus niet op je enige installatie want als hij het dan niet doet kun je opnieuw installeren... :puh: Maar ik ga er van uit dat hij het doet ;)

Apple, is dit trouwens geen update?! Ze moeten wel een full installer hebben he, niet een update :puh: Nvm @hieronder ;)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn geen problemen bij deze installer. Dit pakket is voor de mensen die geen GLD op hun pc hadden staan een installer, en anders voor de mensen die wel GLD op hun pc hadden staan een Updater. Alleen is er na deze installer, ook een andere update verschenen, maar omdat ie instabiel was weer snel verwijderd. Dat kan je ook zien, een aantal lots ontbreken bij deze versie.

Ik heb mijn GLD hiermee ook laatst geinstalleerd (niet geupdated), dus ik kan met zekerheid zeggen dat dit een van de weinige (maar gelukkig stabiele) installers is van GLD. Owja, zie hieronder nog enkele screens die niet openbaar zijn verschenen van GLD

65250667.png

96781837.png

39670897.png

74461371.png

37171714.png

25295775.png

17107816.png

24131443.png

80174189.png

55315815.png

skybug.png

ingame1.png

ingame2.png

ingame3.png

ingame4.png

ingame5.png

ingame6.png

98135632.png

17002301.png

19914810.png

eilandxa7.jpg

Forston Island in bebouwing

e-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal proberen om (misschien met eventuele samenwerking van Mythbuster) een aantal bugs eruit te halen en die in vorm van patchs/updates aan te bieden.

Verder kan ik niet beloven of het huidige werk wordt voortgezet.

Vandaag heb ik een kleine patch vrijgegeven, maar deze patch zorgt ervoor dat dit de officiele publieke release V1.0 is.

Dat betekend dat de install die ik gister uitgebracht hebt, m.b.v deze patch officieel als de eerste uitgave van GLD gezien wordt.

Verder voegt de patch ook een GLD-Skin toe (Waaronder Hoofdscherm, laadschermen etc.).

Om verwarring te voorkomen in de toekomst, raad ik jullie wel aan om na de vorige install deze patch te downloaden (die eigenlijk bij de install hoort) zodat in de toekomst voor mij duidelijk is op welke versie je eventuele vragen, klachten of opmerkingen betrekking op hebbben.

Heb je verder nog vragen? Je kunt ook mailen naar teamgld AT live DOT nl (AT, en DOT vervangen door gebruiklijke tekens) Patchen is heel makkelijk. Open de patcher, kies de GLD installatie map, en klik op patch. Binnen enkele seconde is de patch voltooid.

De patch kan >>hier<< gedownload worden.

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is wel ja... Kan me geen versies herinneren waarin ze niet werkten. Voor zover ik weet kun je zelfs in de botsautos rijden dus(tenzij dat een nieuwere versie is, maar denk ik niet). Als het goed is hebben alle attracties rook en licht, maar er is er denk ik één(? of twee?) die beweegt(bewegen), en dan daarbij de botsauto's. :) Degene die sowieso beweegt zou die van de 4e screen van onderen moeten zijn... Als de botsauto's er nog niet staan: Dit zou de Kart moeten zijn... (Je kunt een trainer downloaden waarmee je gewoon alle auto's kunt spawnen, Crazy trainer +150 of iets in die richting... Dan kun je een beetje zoeken wat we qua auto's allemaal hebben gedaan, ze spawnen namelijk niet allemaal op het vliegveld.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

'T jammere is vooral dat dat super coole eiland van die laatste foto nooit ingame is gekomen... Man man man wat had dat een vet eiland geweest, zelfs zonder huizen en zonder rondrijdende auto's... :(

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...