Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

Appel.. Klein probleem wat ik al eerder heb gezegd. Probeer is met de Hercules C-130 (Andromada) vanaf die landingsbaan op te stijgen... Wedden dat je vol tegen een boom gaat :puh: Zou ik wel even aanpassen als ik jou was...

Persoonlijk zou ik sowieso iets minder bomen gebruiken, en dat type dat op de 2e screen rechts staat, net links van het gebouw... Dat zou ik iets dieper de grond in stouwen, zijn nogal hoog... Maar zou eerst ff kijken of je met de Hercules nog kunt opstijgen, die is nogal groot dus tja...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat komt goed, de spreidingsbreedte is voldoendehypocrite.gif

Het is bijna zover dat ik de update ga lanceren, maar eerst nog een paar screens van de update in de mapeditor gemaakt (omdat de Draw distance daar toereikender is)

Ik heb bij het maken van deze update mij voornamelijk bezig gehouden met het opknappen en het aankleden van het eiland.

Zo is de de standaard 'cartoony'-look van GLD officieel verleden tijd, zijn er heel wat straatlantaarns, prullenbakjes, bomen en bushokjes toegevoegd en zijn er (nog in testfase) paths toegevoegd.

De update komt naar verwachting deze, of anders volgende, week uit.

med.png

med2d.png

med3.png

med4.png

med5.png

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Lees eerst de post boven je nog eens Davy... :duh:

De mod zelf wordt niet meer afgemaakt, maar Apple is bezig met releasen wat we hebben. Misschien dat ik(of Apple) ooit nog een poging zal doen het 2e eiland(ja ok, eerste @ Apple en Nick :ch: ) ingame te zetten zoals het nu is...

EDIT@Hieronder: Lol :clown: Niet naar de datum? :puh: En dat het topic bijna bovenaan de pagina staat? :clown:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Hieronder een screen van de brug met lijnverlichting. Het enige wat nog moet gebeuren is dat de verlichting brand. Ik ga tunnelverlichting plaatsen, en ervoor zorgen dat deze verlichting brandt. Daarna is de update klaar op gereleased te worden.

linel.png

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw die Stallion in Mustang-stijl is echt vet! Wie heeft die gemaakt? Echt respect man! :tu: Laat daar is meer van zien! :eten:

Oh wacht... Ik had alle auto's gemaakt he? :$

[/schaamteloze zelfpromotie] :clown:

Request voor 2 screentjes: Doe is een screen met de Stallion, samen met de Rumbler R/T(ZR-350), de Hellenbach GT(Majestic) en de Polaris V8(Buccaneer), Thunder Rodd(Hermes) en evt de Limiter(als hij er tenminste nog in zit, Comet...) (en de rest van de nieuwe muscle cars als er nog meer waren...? Dat was het geloof ik he?), ook om te zien of ze wel een beetje dezelfde stijl zijn...

Moet je anders maar even trainer voor downloaden(Crazy Trainer 151+?)... +

En tweede screen: Misschien andere losse screen met alleen maar de sportwagens, vooral nieuwe...? Zouden best leuke screens kunnen worden namelijk.

Apple mag ik je een tip geven als je in een auto zit op de screen? Probeer 'm even te fixen door 'HESOYAM' in te typen voordat je de screen maakt... Ziet er net iets beter uit vind ik :puh: Tenzij je 'm op de screen juist ergens tegenaan rijdt natuurlijk...

Verlichting ziet er in ieder geval goed uit, werkt ie ook?

'K hoop trouwens wel dat die afvalkliko's van je vorige post als dynamische objects zijn gespawnt en niet als harde blokken die heel je auto aan gort maken als je ze raakt?

Ik wil een screen met de Hercules op de landingsbaan terwijl je probeert op te stijgen tussen de bomen :D maak er wat leuks van :D

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal me best doen en proberen om de Update, welke tevens ook een installer is, vandaag of anders morgen te releasen. De vorige versie (v1.0, welke in het team in april 2009 gereleased is) gaat daarbij wel offline, en zal zometeen dus niet meer te downloaden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal me best doen en proberen om de Update, welke tevens ook een installer is, vandaag of anders morgen te releasen. De vorige versie (v1.0, welke in het team in april 2009 gereleased is) gaat daarbij wel offline, en zal zometeen dus niet meer te downloaden zijn.

Geweldig man! Ik ga hem zeker proberen. Succes daarmee.

Link to comment
Delen op andere websites

De officiele update (V1.3) is uit! Deze versie bevat:

  • Bugfixes - Bepaalde (lang niet alle!) bugs zijn gefixt, zoals onzichtbare muren en unsolid gebouwen.
  • Ontbrekende lots - Waar in de vorige versie lots (kavels) ontbraken, zijn ze in deze versie allemaal toegevoegd.
  • Texture fix -De cartoony look van GLD is gedumpt, en heeft plaats gemaakt voor strakkere textures, zodat GLD een stuk realistischer aanvoelt. (Met name gras en asfalt)
  • Paths - Om de stad meer levendiger te maken, zijn er automobilisten toegevoegd (Let op: Het is nog niet optimaal gedaan!)
  • The Downtown District
  • Aantal voertuigen en wapens
  • Enkele objecten zoals extra straatverlichting, stoplichten etc. zijn toegevoegd

Let op: Er kunnen nog een aantal bugs (of eventueel game crashes) aanwezig zijn. Hou daar rekening mee!

>>Download<<

*Opmerking: GLD is niet voor de update vereist. Je hoeft dus niet persé GLD V1.0 December edition op je pc te hebben staan.

Veel succes met deze release!

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

thumbsup2.gif Top! Ik ga hem uitproberen. je hoort zo mijn mening

Edit: Hij is heel mooi maar zoals je ergens al zei. De auto's rijden niet zo goed, dan over de strand dan alle stoplichten kapot enz. Alleen moet nog een oplossing verzinnen hoe ik ook SA:MP kan gaan doen

Bewerkt: door BoerTijger
Link to comment
Delen op andere websites

Dankje, ik moet ook LODS gaan maken, want de hele boel verdwijnt te snel. Over de multiplayermogelijkheden, is momenteel in overleg op gtaforums.com. Ik breng het misschien met de volgende update uit, of anders in een patch. (Als het eerder komt).

Je kunt ook bier drinken, of in de botsauto's btw.

Een handvol screens, van V1.3.

up9.png

up8.png

up7.png

up6.png

up5b.png

up4.png

up3.png

up2z.png

up1o.png

De lijnverlichting werkt goed, en de lampjes gaan op een hale fade-achtige manier aan als je er doorheen rijdt. (Wat ook de bedoeling is)

46983372.png

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...