Mythbuster Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 (bewerkt) Naaiz man! Stoplichten zijn wel beetje fel maar goed Tis beetje jammer dat die Chevy C-10 custom van mij erin zit op de Bobcat, die wagen moet eigenlijk uit GLD vind ik, is niet mooi met die reflectie tussen de rest @ Screen 4 Leuk dat je de Deimos SP ook eens op screens zet trouwens, die GTA VCS en LCS auto's krijgen te weinig aandacht lol Overigens denk ik dat je beter eerst de mod zelf bugloos kan maken Apple, ipv multiplayer... Lijkt me toch wat minder belangrijk zo op dit moment... Wellicht dat ik over 'n half jaar nog een Ibiza kan maken, moet namelijk auto maken voor school dus die kan ik evt ook wel in GTA gooien naderhand Screens zijn ieder geval erg goed gelukt! Bewerkt: 28 januari 2011 door Mythbuster Reageren
BoerTijger Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Ik heb nog een aantal ideeën. Minimap aanpassen. Namen van cars en gebieden aanpassen. Zo wordt het alweer stuk realistischer Reageren
Gast Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 Het is echt nieet zo moeilijk om de GXT bestanden aan te passen... Ingame werkend krijgen is een ander verhaal. Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Ik zou ook willen helpen , maar , ik werk met sketchup en dan kun je ook niet alles En heb je eindelijk je models af, crasht med... Nja , succes in iedergeval , ik ga hem vanavond effe teste Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 20 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Volgende Update V1.5 in ontwikkeling. Wat willen jullie graag in deze update zien? Je mag alles posten wat je wilt zien. Als iets (nu) niet mogelijk is, dan krijg je dat van me te horen. Dus van bugfixes, tot nieuwe lots, het mag allemaal. Alleen moet je er wel bij vermelden wat je precies wilt. Dus niet: Bugfixes Nieuwe lots Maar wel: Bugfixes (Bij, dit en dat en dat en dat) Nieuwe lots (Dit lot moet weg, of, dat moet je verbeteren) Wat hierboven staat vermeld zijn slechts voorbeelden. Het is natuurlijk aan jou wat je graag wilt terug zien. Apple-Mac Reageren
BoerTijger Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Hm, Misschien wat restaurantjes waar je ook echt inkan? Reageren
Blastov Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ha medemodgenoten, Ik had laatst de nieuwste versie van jullie mod gespeeld en het ziet er allemaal leuk uit, alleen mis ik een paar dingen: - Een rader, met behulp van steve-m's MapViewer en G-DAR is dit best makkelijk te maken. - Radiosity prelighting, het is zo simpel toe te voegen an het verbeterd de kwaliteit van de map aanzienlijk. Ik bied daarvoor evt. me hulp aan. Even in het kort: pak de hele gld.img uit, export alle bmps uit de txds, laadt alle ipl bestanden met Kam's map IO, radiosity eroverheen (day vertex én night vertex), exporteer met een mass dff exporter alle objecten en zet ze terug in de img. - Missies, met DYOM kun je heel gemakkelijk leuke en simpele missies maken, het verlengt de speelduur van de mod, want na een paar rondjes te hebben gereden was ik uitgekeken. Succes! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 6 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Dankjewel Blastov en anderen! Zo te zien is een meest gewilde functie de radar die ik moet aanpassen, daar zal ik me dan ook het meest op richten. Bedankt voor het melden, en vergeet niet om meer wensen te posten! Apple-Mac Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2011 (bewerkt) Omdat binnenkort versie V1.5 uit komt, heb ik een promo/teaser voor onze mod gemaakt. Het is eigenlijk een promotiefilm voor V1.5, maar je kunt het beschouwen als promo voor heel GLD.<br> <br> Bewerkt: 28 april 2011 door Apple-Mac Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Hierbij een screen om te laten zien dat er echt voortgang in Update 1.5 zit. Verschillende bugs zijn verholpen, en om een tipje van de sluier op te lichten ben ik in overleg op gtaforums.com, voor een geheel nieuw eiland. De veel gevraagde radar is bijna, maar nog niet helemaal, voltooid. Uploaded with ImageShack.us Reageren
BoerTijger Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Erg mooi dat hij nog verder gaat Reageren
xoex23 Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Ideetje neem als hoofdpersoon een nieuw iemand (dus maak zelf een personage Ps:dat kan ik wel doen ) Reageren
xoex23 Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 nog een ideetje maak een nacht club met dj ! Reageren
xoex23 Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Beste Appel-Mac Sorry voor de late reactie. Ik heb screenshots gemaakt van wat dingen die ik eerder had gemaakt Alleen in welke map zijn deze terecht gekomen ? Misschien weet je dat ? Met vriendelijke groeten xoex23 Ps: Is het legaal om jullie gld-models te openen en te bewerken ? Ik probeer namelijk op het moment om een skin die ik gemaakt heb in gld te krijgen Reageren
Puma Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Ps: Is het legaal om jullie gld-models te openen en te bewerken ?Ik probeer namelijk op het moment om een skin die ik gemaakt heb in gld te krijgen Voor eigen gebruik mag dat gewoon, maar je mag het hier niet releasen zonder hun toestemming en als je het laat zien moet je erbij zeggen welke onderdelen niet van jou zijn en door wie die dan wel gemaakt zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.