Jump to content

The Green Light District

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Ik ben trouwens wel benieuwd of je Rockford Island nog steeds als gevangenis wil laten functioneren. Je kunt er ook een verlaten gevangenis van maken of iets dergelijks :) ben benieuwd

• 4 weken later...
  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

198

• Nickonly

87

• [NL]BoBo[FRL]

44

• Donwell

40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hey

Ik ben trouwens wel benieuwd of je Rockford Island nog steeds als gevangenis wil laten functioneren. Je kunt er ook een verlaten gevangenis van maken of iets dergelijks :) ben benieuwd

Mwaa..verlaten is het ook weer niet, aangezien de hele gevangenis vol gedecoreerd is. Ik denk dat ik Rockford Island nogsteeds als gevangenis laat functioneren, alleen hoe het er nu uit ziet heeft het een GLD-sausje eroverheen gekregen, zodat het nu perfect binnen dit thema past.

Binnenkort volgt een Gameplay-trailer van Rockford Island, en laat ik vergelijkingen van Toen en Nu zien. Hoe zag het eiland er als Alcatraz in Mafia Stories uit, en hoe ziet het er tegenwoordig in The Green Light District eruit. Het leuke hieraan is, dat het nogsteeds hetzelfde eiland is en blijft. Maar door de naam te veranderen, het eiland iets anders te decoreren, en het dienst te laten doen bij een andere thema, lijkt het eiland opzich heel anders.

Voor nu wil ik even melden dat ik een korte, geluidloze, gameplay-trailer heb gemaakt. Dit laat een verbinding zien van The Downtown District naar The Lynx District.

De reden dat mensen nog heel even (een maand) geduld moeten hebben, is omdat er veel bugs in dit eiland zitten, en het eiland lijkt grotendeels nog onvoltooid.

Rockford Island is, en zal in de toekomst alleen bereikbaar zijn via de boot of luchtverkeer.

Hieronder vind je de gameplay video. Alle feedback is welkom! Reageer, en laat weten wat je er van vind, of er iets mist, of als er eventueel iets beter kan!

69150102.png

19104768.png

85664663.png

92518423.png

Vergeet niet te reageren! Ik heb jullie feedback hard nodig voor de ontwikkeling van de mod!

Geplaatst:

Ik vind de lantaarnpalen erg mooi met dat licht, maar ik denk dat ze iets te vel licht geven.

Een ander puntje is als je Lynx district binnen wil komen dat het dan zweeft, hier gaf je zelf al aan dat die wijk nog niet af is.

Goed werk verder :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Na mijn mening is lynx district te laag van kwaliteit, daarbij zijn de verhoudingen ook niet echt goed. in ieder geval is het erg belangrijk dat Lynx district wordt uitgebreid en af gemaakt. Aangezien we daar in MS niet aan toe waren gekomen, hadden we het verworpen omdat het niet matchte met de kwaliteit, het was ook onze bedoeling om het af te maken. Maar in ieder geval voor een mooi plaatje moet het wel een hele makeover hebben :). ik zie dat graag in GLD, dat lynx district van betere kwaliteit wordt ;)

greetz.;)

Bewerkt: door Tim

Allen bedankt voor jullie feedback!^_^

Ik zal deze dingen meenemen, maar ik kan helaas niet zeggen of dit al in de volgende update wordt toegepast.

In iedergeval bedankt!

@Tim,

Ik heb al gezien dat dit eiland inderdaad een opknapbeurt kan gebruiken. En ik kan het inderdaad afmaken (wat ik vrijwel zeker zal gaan doen). Alleen schuif ik deze prioriteit naar achter, en kan ik dit pas gaan doen nadat alles 100% correct en bugloos ingame staat. Ik heb nu nogsteeds moeite met het plaatsen van bepaalde eilanden (soms crasht San Andreas zonder duidelijke aanwijzing, etc.) dus daar focus ik me nu eerst even op.

Voor nu, een aantal geupdate screens van het Lynx District, zoals het er nu uit ziet. Die kermis heb ik tijdelijk even neergezet, aangezien het nog een leeg stuk grond is. In de toekomst zal ik de kermis denk ik laten verdwijnen, en gaat het plaats maken voor gebouwen. Maar ook dat schuif ik naar achteren, aangezien ik me nogsteeds focus op eilanden bugloos ingame zetten.

lynx1.png

lynx02.png

lynx2.png

lynx3.png

lynx4.png

lynx6j.png

lynx7.png

lynx8.png

De trailer met Rockford Island volgt binnekort!

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Geplaatst:
Ik vind de lantaarnpalen erg mooi met dat licht, maar ik denk dat ze iets te vel licht geven.

Een ander puntje is als je Lynx district binnen wil komen dat het dan zweeft, hier gaf je zelf al aan dat die wijk nog niet af is.

Goed werk verder thumbsup2.gif

Zal ik gaan veranderen, maar zal waarschijnlijk in een andere update dan 1.5 worden opgenomen.

Nice knipoog.gif Maar ik vind die brug gewoon veel te lang nope.gif

Tja, een brug leg ik ook niet voor de lol aan he.:puh: Het is de bedoeling dat twee delen met elkaar verbonden worden. Ik zal dit in de toekomst kunnen verbeteren door tussen The Downtown District, en Lynx District eventueel een kaal stuk grond aan te leggen, maar dat is iets voor later.

Zoals beloofd een nieuwe gameplay-trailer van The Green Light District. Dit keer van The Downtown District naar Rockford Island.

Voor degene die nog niet weten wat Rockford Island precies is...

Rockford Island (Stond bekend als Alcatraz in Mafia Stories) is een eiland dat buiten de normale beschaving van The Green Light District valt. Dit is een zeer zelfstandig eiland. Er is ook geen auto en/of trein-verbinding aanwezig in de vorm van een tunnel of snelweg vanuit elk eiland naar Rockford Island toe. Dit eiland is alleen te bereiken via de boot of lucht-verkeer. Dit eiland dient als een gevangenis, waar de allergevaarlijkste van The Green Light District zitten opgesloten.

Zoals beloofd de vergelijkingen. Onderstaande screens, zijn screens van Rockford Island in The Green light District.

rockviasky.png

rockford.th.png

rockford01.th.png

rockford02.th.png

rockford2.th.png

rockford03.th.png

rockford04.th.png

ms_sa_screen2.jpg

wazuup10ag2.jpg

wazuup9fe7.jpg

wazuup7bu7.jpg

wazuup3jl7.jpg

wazuup4be6.jpg

Persoonlijk vond ik het eiland er te saai, te kaal, en te opervlakking uitzien. Daarom heb ik de nodige wijzigingen aangebracht, om het eiland meer sfeer te geven.

Zoals beloofd hou ik de eilanden zoveel mogelijk trouw aan hun orginele concept. Maar door het eiland iets te herinrichten past het eiland prima in The Green light District.

Hier de gameplay-trailer van Rockford Island in The Green Light District.

Vergeet geen feedback te geven!

Zo zag het eiland er als Alcatraz uit in Mafia Stories

Geplaatst:

Mooi eilandje, komen er ook nog peds in in de functie van gevangenen? Het zou leuk zijn als er gevangenen in alle cellen zitten die je neer kan halen, net zoals in het politie bureau in Los Santos maar dan wat meer gevangenen.

Of heb je daar het interieur nog niet voor? Je zou die van het politie bureau uit Las Venturas kunne gebruiken, die heeft meer cellen als het politie bureau in Los Santos.

Mooi eilandje, komen er ook nog peds in in de functie van gevangendaen? Het zou leuk zijn als er gevangenen in alle cellen zitten die je neer kan halen, net zoals in het politie bureau in Los Santos maar dan wat meer gevangenen.

Of heb je daar het interieur nog niet voor? Je zou die van het politie bureau uit Las Venturas kunne gebruiken, die heeft meer cellen als het politie bureau in Los Santos.

Dankjewel :) Ik heb er inderdaad nog geen interieur voor. Het is wel een idee om een interieur te maken, of die van Las Venturas te gebruiken, alleen focus ik me er op dit moment nog niet op. Ik zal dit zeker kunnen meenemen voor een latere update, hartstikke bedankt voor je tip :)

Over updates gesproken; V1.5 zal niet meer worden uitgebracht, aangezien ik het oorspronkelijke doel van 1.5 (welke voornamelijk bugs in The Downtown District zou fixen) al flink voorbij ben. In plaats daarvan zal er een update 1.7 worden uitgebracht die de fixes van 1.5, en deze twee gloednieuwe eilanden bevat. Ik zal de komende maand hard werken om GLD van een fatsoenlijk afgewerkte update 1.7 te voorzien. Update 1.7 staat gepland voor een release in de kerstperiode.

Edit: nog iets, wat misschien leuk is om te weten. Ik ben vanplan om de IV-versie (mocht ie er ooit komen) niet een simpele HD-Makeover te geven. In de San Andreas versie speelt GLD zich in 1992/1993 af, aangezien het verhaal een direct vervolg is op het einde van SA is, en je opnieuw als CJ speelt. In de IV-versie zal je echter als Niko (of iemand anders) spelen, en dit speelt zich in het hedendaags af. Dit moet ook terug te zien zijn in GLD, en gebieden die nu nog bouwzone's bijv. zijn, zijn in de IV-versie bijv. al voltooid. Maar ook straatverlichting, zoals de philips SOX-lampen, of de catenery light (lees: lijnverlichting) moet bijv. ook zijn vervangen. Dit is nu bijv. ook al terug te zien, doordat men begint met vervangen, wat uiteinderlijk in de IV-versie moet zijn voltooid

Korte update; de extreem felle verlichting is er grotendeels al uit. Alhoewel deze wel op de op -en afritten van de snelweg staan. De reden daarvan is, dat deze de enigste soort is dat breakble is. Ik kan het bestand niet editen (en alleen het lampje vervangen). Men heeft nogal eens de neiging op tegen die dingen aan te botsen, en dan is het wel zo handig dat je niet gehinderd wordt

lightk.png

light2f.png

(Links oud, rechts nieuw)

Geplaatst:

Als je dan toch MS in je mod gebruikt, plaats dan ook die MS Lantaarnpaal op een aantal plekken. Die van SA zijn namelijk zo lelijk, terwijl die MS paal juist gruwelijk is (al zeg ik het zelf :sigaar: ).

Geplaatst:

haha gruwlijke lantaarnpaal :D. haha hij ziet er inderdaad mooi uit. Maar om zo'n klassiek hoogstandje nu langs een snelweg te zetten is zo 1950 en totaal niet GLD :puh:

Hahahaaha, ik wou al zeggen, die lantaarnpaal kan er misschien wel goed uitzien, maar ik vind hem inderdaad minder geschikt om hem langs de wegen in GLD te plaatsen:puh:

Maar om Wazuup ook weer blij te maken, kan ik deze antieke lichtmasten misschien wel plaatsen in het nog in game te zetten Mafia District (A.k.a. Cita di curizione)

Enkele nieuwe screens van Lynx District (Let op screen 5 :bier:)

naamloosym.png

cjlynx.png

ms2l.png

ms3yz.png

new01v.png

Hieronder nog enkele screens van Rockford Island, zoals het er nu uit ziet, en Alcatraz zoals het er in 1950 (volgens de makers:clown:) uitzag :sigaar:

Deze twee screenshots zijn op exact dezelfde locatie gemaakt

Eerst (Alcatraz)

ms1z.png

Nu (Rockford Island)

rockford.png

Eerst (Alcatraz)

ms2p.png

Nu (Rockford Island)

rockford1.png

Eerst (Alcatraz)

ms4o.png

Nu (Rockford Island)

change4.png

Geplaatst:

Stoere auto's, mooie gebieden. Wanneer komt de volledige van deze mod uit? Met alle eilanden zeg maar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...