Apple-Mac Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2011 (bewerkt) Stoere auto's, mooie gebieden. Wanneer komt de volledige van deze mod uit? Met alle eilanden zeg maar. De mod wordt eens om de zoveel tijd geupdated. Elke keer wanneer er een update gereleased wordt, mag je er van uit gaan dat er veel dingen veranderd en/of verbeterd zijn. Niet alleen technisch, maar ook voor de speler zelf moet dit verschil echt merkwaardig zijn. Daarom wordt de mod niet elke keer in een korte periode gereleased, maar zal er eens in de zoveel tijd 1 grote update verschijnen, die flink wat zaken aanpakt en verbeterd. De volgende versie van de mod, is versie 1.7 welke gepland staat op een release in de kerstperiode. Ik was even aan het sleutelen met de weersomstandigheden, en het is eigenlijk precies gelukt zoals ik het graag zou willen; het weer in de middag moet gewoon normaal zijn, wat de eilanden overdag een onschuldig beeld geeft. Maar in de avond/nacht moet het een totaal andere beeld geven. Een beeld dat je niet veilig bent, wanneer je in je eentje rond de straten van GLD zou lopen. Dat is juist het mooie; Ik wil twee totaal verschillende gezichten van de mod uitbeelden. Dit is wat ik bedoel met de avond: Bewerkt: 14 november 2011 door Apple-Mac Reageren
Tim Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Hey, Ik weet dat vele van jullie het niet zullen verwachten. Maar het lijkt me toch wel leuk om ook een bijdrage te leveren aan GLD. Vergeleken met een TC is een paar lots in GLD maken veel minder werk als een heel Cita di Corruzione maken en samenstellen. Ik heb maar besloten me wat kleinschaliger weer bezig te houden met de moddingscene. Gezien er nu voor mij veel minder tijd in zit, heb ik dus meer tijd te besteden aan de moddingscene. Wel wil ik me niet volop uitgeven aan het Mafia district. Ik moet nog even bekijken voor welke lots ik voorkeur kan hebben . Jullie zijn volgens mij wel bekend met mijn moddeling skills dus een plaatje om me te bewijzen hoeft toch niet echt nodig te zijn? . @apple-mac: als het goed is heb ik toch jou msn?, anders moet je me maar even een PB sturen cheers Tim Reageren
Rivel Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Wauw, Apple. Ik heb enkele jaren geleden nog meegewerkt aan GLD, na het verdwijnen van het subforum had ik nooit verwdacht dat er nog wat van ging komen. Maar nu, prachtig! Je hebt me geïmpressioneerd, hopelijk hou je het vol zodanig dat het werk niet voor niets is geweest! KUTGW! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 20 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2011 (bewerkt) Thnx Rivel en anderen! @Tim harstikke leuk dat je je aansluit bij GLD. Ik heb je een PM gestuurd. I love new screens!! Een eerbetoon aan GTA Mafia Stories Bewerkt: 20 november 2011 door Apple-Mac Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Mooie foto's, met name het eilandje en het politiegebouw. Kun je ook het politie gebouw in lopen met bijvoorbeeld een interieur van LSPD of LVPD? Is er verder nog een beetje wat te beleven in de wereld kwa missies en winkelen, of is het alleen rond rijden/lopen? Netjes hoor! Reageren
Tim Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 lynx district ziet er mooi en bijgewerkt bij. Heb je misschien een overal screenshot van lynx district. Zweeft het trouwens nog in de lucht op heb je er land aan vast gemaakt? gr. Tim Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2011 Mooie foto's, met name het eilandje en het politiegebouw. Kun je ook het politie gebouw in lopen met bijvoorbeeld een interieur van LSPD of LVPD? Is er verder nog een beetje wat te beleven in de wereld kwa missies en winkelen, of is het alleen rond rijden/lopen? Netjes hoor! Dankjewel. Nu is het nog alleen rondrijden/lopen omdat de gebieden nog niet allemaal ingame zijn. Er werd aan missies begonnen (Een lid op gtaforums.com ging ermee aan de slag) maar dit is door de overname van Mafia Stories voorlopig nog even uitgesteld. Een nieuw tankstation in Lynx District Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Zo, de diesel is 30 cent per liter duurder in het lynx district. Reageren
Tim Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 Zo, de diesel is 30 cent per liter duurder in het lynx district. ik ben ook niet bepaald goedkoop . Zet btw iets achter die namen. bijvoorbeeld TiMpetrol ofzo . Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 29 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2011 Achja, het Lynx District moet ook wat verdiennen he. Ik zal het aanpassen Nog iets, ik heb gister van Mythbuster alle auto's gehad die hij voor exclusief voor The Green Light District gemaakt heeft. Een daarvan is gemaakt door JoshK (een lid op gtaforums.com, die in het verleden ook in het GLD-team zat) Het zijn RUIM 28 NIEUWE AUTO'S!!! :D Deze worden allemaal toegevoegd in de nieuwe release van GLD. Later, wanneer het Mafia District ingame staat, zal ik ook proberen om, indien daar toestemming voor wordt gegeven, de Mafia Stories voertuigen ook ingame te plaatsen, mits ze de GLD voertuigen niet replacen. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Had dit project eerder al eens gezien, maar toen lag het stil wat ik zeer spijtig vond. Nu ik San Andreas terug uit de kast heb gehaald zie ik dit en leek het me wel leuk om dit eens te proberen. Dus heb ik maar meteen een clean install gedaan naast mijn huidige installatie met eigen mods en heb ik het geprobeerd. Conclusie: het is misschien nog niet zo groot en zeker nog niet af, maar ik vind het veel mooier dan ik eigenlijk had verwacht. De auto's rijden vaak wel op de stoep en de straat veranderd soms in water, maar het ziet er echt wel mooi en leuk uit!! Respect aan de makers!! Ik heb nu V1.3 geïnstalleerd, maar ik zag hier in posts al iets van V1.7 die in december(?) zou verschijnen, betekend dat dat V1.6 ook ergens beschikbaar is? Ik hoop iig van wel en ik ben sowieso benieuwd naar V1.7!! Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Bij de nieuwe release deze maand, rijden de auto,'s dan allemaal op straat? En niet gedeeltelijk over de stoep meer, of is dat moeilijk om zo,n file in elkaar te zetten? Dat zou ik kunnen begrijpen. Reageren
Kippetje123 Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 (bewerkt) Is er nog behoefte voor een "wietkweekcontainer"? Had gisteren niks te doen en ik dacht: laat ik dat eens maken. 't Is gewoon een 40 voets container met een paar zonnepanelen erop en erin allemaal kisten met wiet (moeten alleen nog wel lampen bij). edit: is er ook een Vice City-achtig eiland? Zou het dan mogelijk zijn om een of twee radiozenders over te nemen? Zo nee, blijft de mp3 mogelijkheid dan wel bestaan? Bewerkt: 2 december 2011 door Kippetje123 Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 3 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2011 (bewerkt) Ik heb nu V1.3 geïnstalleerd, maar ik zag hier in posts al iets van V1.7 die in december(?) zou verschijnen, betekend dat dat V1.6 ook ergens beschikbaar is? Ik hoop iig van wel en ik ben sowieso benieuwd naar V1.7!! Er zijn geen 1.4, 1.5 of 1.6 versies verschenen. V1.7 is de nieuwste release na V1.3 Is er nog behoefte voor een "wietkweekcontainer"? Had gisteren niks te doen en ik dacht: laat ik dat eens maken. 't Is gewoon een 40 voets container met een paar zonnepanelen erop en erin allemaal kisten met wiet (moeten alleen nog wel lampen bij).edit: is er ook een Vice City-achtig eiland? Zou het dan mogelijk zijn om een of twee radiozenders over te nemen? Zo nee, blijft de mp3 mogelijkheid dan wel bestaan? Als je een screenshot hebt, en ik keur het model goed, dan kan het misschien nog in V1.7 worden meegenomen. Een Vice City-achtige eiland is er niet. De meeste eilanden zijn gebaseerd op GTA2/GTA3. Het is wel mogelijk om de mp3-bestanden aan te passen, alleen heb ik me er totaal niet in verdiept. Als dit wordt aangepast, dan zal ik dit later dan V1.7 gebeuren. Bij de nieuwe release deze maand, rijden de auto,'s dan allemaal op straat? En niet gedeeltelijk over de stoep meer, of is dat moeilijk om zo,n file in elkaar te zetten? Dat zou ik kunnen begrijpen Ik zal mijn best doen en proberen om (indien er nog tijd voor is) dit nog in V1.7 gecorrigeerd te hebben. Echter kan ik niks garanderen. Ik ben nu bezig met auto's en voertuigen overal te spawnen. Enkele nieuwe voertuigen. Dit zijn er lang niet allemaal, zoals beloofd zullen er 28 verschillende voertuigen in de mod zitten, maar ik heb ze nu nog niet allemaal gespawned. Ik ben er op dit moment mee bezig. Meer vragen/sugessties/complimenten? Stel ze gerust in dit topic, ik zal zo snel als ik maar kan je vraag beantwoorden Bewerkt: 3 december 2011 door Apple-Mac Reageren
Tim Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Hey even een klein detail. Mooie auto's trouwens, maar je moet wel even de UVW mapping aanpassingen. Het contrast valt mij best wel op. greetz. Tim Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.