cekeu Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik wil wel simpele dingen moden (een huisje bijvoorbeeld ) ben nog niet zo ervaren met 3ds max Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Kun jij een gebied bebouwen??? Zoja, dan denk ik dat: THE DOCKS het makkelijkste gebied voor je is. Bewerkt: 25 augustus 2006 door Apple-Mac Reageren
Donwell Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Zeg, wanneer krijg ik het gesplitste eiland nou?? Heb op het moment niks te doen wat dit project betreft. Apple-Mac hieronder: Alright! @Nickonly: Schiet eens op Bewerkt: 28 augustus 2006 door Donwell Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ligt, aan de handen van NickOnly. Reageren
Nickonly Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ja sorry, had even wat andere dingen aan m'n hoofd (was jarig maandag). Maar ik ga er aan beginnen nadat ik terug van school ben (school > aargh). Dus het komt er wel aan... Reageren
Nickonly Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Als het goed is, moet jij nu die dff's hebben Donwell, en zoals ik al zei (tegen donwell), het is me weer niet gelukt om die col's te maken, kan jij dat doen appel? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ja, dit kan ik probleemloos maken Mijn excuses, dat ik gisteren niet online was. Dit komt door storing met het internet! Reageren
Donwell Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 OK!! Enne, nu moeten er toch ook nieuwe txd's gemaakt worden?? Trouwens, als ik het heb, kan het een poosje duren voor hij er staat. Ik neem mijn tijd! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2006 @Donwell. Hoezo nieuwe txd? Ik snap het niet echt @NickOnly: Mag het tweede eiland al vertoond worden? Apple-Mac.... Reageren
Nickonly Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) Ik weet niet waar jullie het over hebben met nieuwe/ andere txd, maar zou je niet gewoon de zefde kunnen gebruiken met een andere naam? Er is toch niks anders aan de textures? En over 't 2e eiland, hoe de kaart er uit ziet, dat weten jullie toch al? Kijk maar eens een paar pagina's terug, en hoe het er "echt" uit ziet, moet je nog even wachten, want het is nog niet "helemaal" klaar... Maar ik ben er wel mee bezig. Ik heb ondertussen ook nog een brug gemaakt die op/ naar het 3e eiland zit/ gaat, en zie zal ik even laten zien, maar die moet ik even uploaden... - Edit - Hier is ie: Bewerkt: 1 september 2006 door Nickonly Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Sorry Nickonly, de kaart van het tweede eiland is nog niet vertoond. Alleen wij weten hoe dat eiland eruit komt te zien. Reageren
Nickonly Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Sorry Nickonly, de kaart van het tweede eiland is nog niet vertoond. Alleen wij weten hoe dat eiland eruit komt te zien. Post hem dan... Maar he hebben net besloten dat ik het 3e eiland ontwerp, maar eerst ben ik nog "even" bezig met het 2e eiland. Reageren
Donwell Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Wat meer txd's, aangezien er meer eilanden komen, ze worden toch gespiltst?? Dan zijn we nieuwe txd's nodig, aangezien elk stuk een eigen moet hebben! Reageren
Nickonly Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Gewoon een paarkeer kopieeren, maar dan steeds andere naam geven toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.