Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb al een hele keine trailer van een halve minuut ongeveer.Apple je ontvangt m nog ^_^ op MSN

Ik kan echt beter maken alleen heb ik brokken nodig om aan mekaar te lijmen ^_^

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik eens zo'n laadscherm zien??

Ja, ik ook graag!

Maar even wat anders tussen door:

Ik heb net het 2e eiland (bijna) af gemaakt. er zitten nog geen straten, gebouwen (duh, die maken "jullie") en andere dingen op. Ik heb er hier plaatjes van liggen, maar ik laat ze pas zien als Appel de kaart laat zien (van dat 2e eiland natuurlijk)!

En misschien een iddee:

Zou het leuk zijn om de namen van de makers (wij dus), in die laadschermen te zetten? Goede herinering aan ons! Dus als een soort credits. Leuk?

Maar ook nog iets, als je zodadelijk de kaart van Appel ziet, en daarna de plaatjes van mij, dan zul je zien dat er "iets" (wat ik nog niet zeg) op een andere plaats zal liggen, en er "iets" op de plaatjes groter zal zijn...

En ik heb gehoord van "iemand" dat dit eiland naukeuriger volgens de kaart is gemaakt dan de 1e.

En het laatste nieuws wat ik ga zeggen nu: Ik heb al een iddee hoe het 3e eiland er uit gaat zien. Ik had al een paar keer peprobeert om van die iddeeën een kaart te maken, maar de computer crashte steeds :duh: .

Ik ga het nog een paar keer proberen. Maar denk maar niet dat je die kaart snel zal zien! Alles wat ik er over bekent ga maken is: "Het wordt groots".

Link to comment
Delen op andere websites

Afijn, je weet nu hoe 't 2e eiland er uit gaat zien, en hoe het er echt uit gaat zien? Dat zie je zo!!

(ff uploaden...)

Al een:

yyygp4.th.png

Hier zie je goed dat ik de kaart heb gebruikt om de kaart te maken

gvzk8.th.png

Let niet op die "sculptuur" rechts boven.

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Painten? Hoe bedoel je? De kaart ontwerpen? Van 't eiland een kaart maken? 't eiland texturern?!?! Hoe dan ook, als je een van deze drie bedoelde, dan heb je pech, want die doe ik allemaal ( :D ). Maar ik ben nog niet begonen met het 3e eiland, ik ben nu het 2e eiland aan het "perfectioneren".

En ook nog: Ik denk niet dat je zo gauw al zou kunnen testen. Het is nog lang niet af!!

En je handtekening uploaden? ImageShack

En zou je een beetje op je Nederland willen letten? Dat leest wat makkelijker!

- Edit - Groot nieuws! ik heb die "sculptuur" die je op de 2e foto net zag ver beterd en er een plaatje (wat ik bestwel mooi vind) van gemaakt!

eiland2rotsau3.png

Ja, daar zit een gras texture, maar dat ga ik nog veranderen in rotsen enzo..

En het 2e nieuws: De Usertrack player zal worden bewerkt en een andere naam krijgen (welke nog niet bekend is...), en ik heb een paar gassies die ik ken op getrommeld die een heel groot deel daarvan maken! Je hoort nog van ze...

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

hey gasten,

ik (olivier)(oil4) en een paar gasten zullen wel voor een groot deel of als het kan helemaal voor de radio zorgen. ik wil alleen wat meer info over de radio wat precies het thema is.

Ik wil ook wel helemaal de radio doen maar dan geef ik de zender ook wel zelf een naam enzo.

en msschien kunne we ook wel verschillende programma's in de zender stoppen.

:klap::klap:

latr 8)

ff de instellinge checke

Link to comment
Delen op andere websites

Het thema (Algemeen): Er worden 3 nieuwe eilanden bijgevoegd in SA.

Info. Radiozender:

Er wordt 1 radiozender gemmaakt, met van alles erin. (dus niet alleen talkshow). Uiteraard, zit daar ca. 65 min. (algemeen verdeeld) talkshow in.

De User Track Player, wordt daarvoor bewerkt.

Ja mag een naam verzinnen, alleen moet ie niet te veel te maken hebben met de talkshow.

En die radio-zender naam moet o.a. ook op het eiland slaan.

Denk erover na. :)

Apple-Mac :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het thema (Algemeen): Er worden 3 nieuwe eilanden bijgevoegd in SA.

Info. Radiozender:

Er wordt 1 radiozender gemmaakt, met van alles erin. (dus niet alleen talkshow). Uiteraard, zit daar ca. 65 min. (algemeen verdeeld) talkshow in.

De User Track Player, wordt daarvoor bewerkt.

Ja mag een naam verzinnen, alleen moet ie niet te veel te maken hebben met de talkshow.

En die radio-zender naam moet o.a. ook op het eiland slaan.

Denk erover na. :)

Apple-Mac :)

@ Apple-Mac: komen er 3 nieuwe eilanden bij of worden de eilanden vervangen??????????????????? :?

@ Nickonly: thnx voor de info van imageshack®

Bewerkt: door boboboy
Link to comment
Delen op andere websites

Er komen 3 eilanden bij, dus je kan nog naar heel SA toe, alleen zal het waarschijnlijk zo zijn dat de missies van SA er niet zullen zijn, omdat er waarschijnlijk nieuwe missies zullen komen, maar daar zijn we nog lang niet aan toe...

Link to comment
Delen op andere websites

ok dan,

the green light district radio fm is wel lol,

maar als ik opeens iets in me kop krijg wat beter klinkt en meer "pakkend" is xD

dan zal ik het vertellen. Is het alleen maar talkshow? Mogen er liedjes in?

Anders wil ik wel proberen een paar nummers te maken.

latr gaste :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...