Jump to content

Ken Rosenberg in Vice City Stories


masterkjw

Recommended Posts

Als je in Vice City voor het kantoor van Ken staat, staat op het bordje sinds 1984 en Stories speelt zich af in 1984.

Zie screenshot

kenrosenbergjc1.gif

Het zou dus best kunnen dat we Ken nog tegenkomen in Vice City Stories.

Bron: www.gtavice.com

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in Vice City voor het kantoor van Ken staat, staat op het bordje sinds 1984 en Stories speelt zich af in 1984.

Zie screenshot

kenrosenbergjc1.gif

Het zou dus best kunnen dat we Ken nog tegenkomen in Vice City Stories.

Bron: www.gtavice.com

Gefeliciteerd, je hebt zojuist de allereerste verwijzing naar GTA VCS gevonden. :bonk:

Ik denk dat we in VCS zien hoe Rosenberg aan de drugs komt

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk nog niet zeker, maar ik denk dat Ken Rosenberg ook een staartje gaat krijgen in GTA: Vice City Stories.

Ook heeft Rockstar Games aangekondigt dat er weer bepaalde gebouwen nog in de steigers staan, ik heb een sterk vermoeden dat hierbij ook het advocatenkantoor van Ken Rosenberg bij toebehoort. Wie weet moet je nog een aantal missie's voor hem doen, maar dan dat je hem moet helpen zijn nieuwe 'baan' in te helpen, zoals je in principe ook deed voor Donald Love in GTA: Liberty City Stories.

In ieder geval hoop ik wel dat we "Ice Cold Ken" weer terugzien, het is een leuk personage die je best wel kan opvrolijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

"t stond ook al hier op de site

De pic van jou is wat onscherp vind ik zelf.

Hier een heldere.

2867.jpg

Hier zijn ook al een aantal missies uit 't magezine GamePro Australia

>>> Door GTA-Sheep: Even voor de duidelijkheid: Lantyz heeft in het Vice City Screen topic al uitgelegd dat het NIET wenselijk was dat wij als officieel forum meewerken aan het verspreiden van screens of teksten uit dat GamePro artikel. Rockstar heeft GTAForum dus gevraagd dit niet te doen. Met andere woorden: we willen geen screens, verwijzingen, afbeeldingen, teksten etc meer zien en wachten daarmee tot de officiele release....en met hele andere woorden: er staat vanaf nu een warn op!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb inderdaad het nieuwtje van gtavice.com gesnoepd en dat als bron onder mijn berichtje gezet, de screen heb ik zelf gemaakt.

Ik vindt het wel leuk dat ze d.m.v. terugkomende personages de spellen aan mekaar linken.

Ken zat al in Vice City en ook in San Andreas en misschien ook in VC Stories

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...