Jump to content

Race circuit


Nuke[NL]

Recommended Posts

Ik weet niet of dit al eens gezegd is, maar zou het niet vet zijn als er (zaols bijv. in Mafia) in GTA IV een echt racecircuit zou zitten waar je dan met F1 auto's races kunt doen (en natuurlijk een beetje rondklooien 8) )

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is er toch al in San Andreas van die race circuits?

Zwemmen, met autos, met fietsen..

En tja, als je wilt dat GTA wat meer gaat doen rond Race Circuits, vind ik het eigenlijk ook geen echte GTA meer :$

Er bestaan genoeg race spelletjes, maar GTA is geen racespelletjes, ze kunnen beter nog op andere dingen werken in plaats van dit..

GTA is eigenlijk een soort verhaallijn met missies, ze kunnen er mischien een missie rondmaken met een race circuit, maar om nou er nog meer rond te doen zou ik overdreven vinden. Zoals gezegd, GTA is geen race game, maar een soort van missie/verhaallijn game..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is er toch al in San Andreas van die race circuits?

Zwemmen, met autos, met fietsen..

En tja, als je wilt dat GTA wat meer gaat doen rond Race Circuits, vind ik het eigenlijk ook geen echte GTA meer :$

Er bestaan genoeg race spelletjes, maar GTA is geen racespelletjes, ze kunnen beter nog op andere dingen werken in plaats van dit..

GTA is eigenlijk een soort verhaallijn met missies, ze kunnen er mischien een missie rondmaken met een race circuit, maar om nou er nog meer rond te doen zou ik overdreven vinden. Zoals gezegd, GTA is geen race game, maar een soort van missie/verhaallijn game..

Tja,, dat zeg jij nou wel,, maar wat meer race Feeling en Snelheids gevoel zal het spel wel goed doen hoor.

Want dat wazige uit SA helpt echt niet hoor,,, duss ik vindt het wel goed als er ook een circuit in moet komen,,

maar dan wel met missies dat je moet zorgen dat iemand een Crash maakt of zo-iets,,, niet dat het puur om het racen gaat

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je.Het zou mij nou heel dope lijken als er een racebaan komt in de Mafia stijl.Met een gehele competitie eromheen.Bepaalde dagen waar je wedstrijden moet racen.(doe je dat niet dan krijg je ook geen punten en kan het zijn dat je een aantal plaatsen zakt.)En als er geen wedstrijd is je ten alle tijden kunt trainen als je daar aankomt.

Dat zou me echt dope lijken.

Wel een buitenbaan dus niet in een stadion zoals in GTA SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...