The Golden Fighter Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Maar toch, stel dat je 30 bent en net 2 jaar van een klein Hollands dorpje naar New York bent verhuist, dan is New York nog best een vreemde (in de zin van "vreemd": nieuw, onbekend) stad voor je. Bewerkt: 4 augustus 2006 door The Golden Fighter Reageren
Baffie Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Volgensmij klopt er echter iets niet aan het kiezen van zijn personage, in de missie Back Alley Brawl zegt Lance Vance "...We're two new hombres in a strange town..." (Back Alley Brawl) dat zou betekenen dat hij er nog niet eerder is geweest, en hij runt alles met z'n broer samen is uit de intro op te maken, dat zou dus betekenen dat Victor Vance er ook nog niet eerder geweest zou zijn, is R* dat vergeten? ik ben het met je eens bafie r*games is een beedje vergeetachtig geworden laat hun nog maar eens gta vc spelen Quote: er schiet me ineens iets te binnen lace zecht We're two new hombres in a strange town maar dat betekend niet dat victor vance er niet is geweest het kan net zo goed zijn dat hij er al een keer is geweest Lijkt mij wel, ze zijn broers, ze hebben samen een gang, en doen deals samen, lijkt me aardig logisch dat Victor er dan ook nog niet eerder is geweest. Als Lance Vance ook in VCS zit, is het dus heel duidelijk dat ze het zijn vergeten. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Lijkt mij wel, ze zijn broers, ze hebben samen een gang, en doen deals samen, lijkt me aardig logisch dat Victor er dan ook nog niet eerder is geweest. Als Lance Vance ook in VCS zit, is het dus heel duidelijk dat ze het zijn vergeten. Ik denk juist dat Lance dat zei voor Tommy een beetje in te palmen. Want Lance kan je toch niet echt vertrouwen. En ik denk dat je het anders wel zal zien hoe het komt. Ik denk echt niet dat R* games zo dom is. Reageren
Pietje II Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Lijkt mij wel, ze zijn broers, ze hebben samen een gang, en doen deals samen, lijkt me aardig logisch dat Victor er dan ook nog niet eerder is geweest. Als Lance Vance ook in VCS zit, is het dus heel duidelijk dat ze het zijn vergeten. Lance Vance speelt mee in GTA: Vice City Stories, ten eerste zou het ook wel moeten naar mijn idee, omdat hij samen met Victor Vance de "Vance Crime Familie" vormt. Verder stonden er ook in de scans van de Australian GamePro, die ik aandachtig doorgelezen heb, vier missie's beschreven die in GTA: Vice City Stories zouden verschijnen. In twee van die vier beschreven missie's, namelijk 'Taking The Fall' en 'Jump Ship' stond dat Lance Vance jouw partner is, dus hij speelt mee in GTA: VCS. Verder denk ik ook dat Rockstar Games of het vergeten is, of Rockstar Games is niks vergeten en breien ze er een verhaal aanvast waarom Lance dit zinnetje zegt tegen Tommy in de missie Back Alley Brawl. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat wij iets verkeerd begrepen hebben, al lijkt mij dit wat onwaarschijnlijk. Ik denk dat we maar eens moeten wachten totdat we zien wat R* hierop verzint. Edit: @ .::FLIPKIP::. hieronder: Dat is toch wel duidelijk? Waar hadden we het anders immers de hele tijd over. In de missie Back Alley Brawl zegt Lance dit tegen Tommy: "... We're two new hombres in a strange town..." Snap je het nu? Bewerkt: 4 augustus 2006 door Pietje II Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 welk zinnetje zei hij dan? je zegt alleen: Verder denk ik ook dat Rockstar Games of het vergeten is, of Rockstar Games is niks vergeten en breien ze er een verhaal aanvast waarom Lance dit zinnetje zegt tegen Tommy in de missie Back Alley Brawl.Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat wij iets verkeerd begrepen hebben, al lijkt mij dit wat onwaarschijnlijk. Ik denk dat we maar eens moeten wachten totdat we zien wat R* hierop verzint. welk zinnetje dan? Reageren
nick11123 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ik denk met dat wer two hombries in a strange town of wat dan ook wat hij zegt dat hij daar niet mee bedoelt we zijn nieuw in een vreemde stad? maar we zitten in een vreemde stad je weet wel Vice City is vreemd met dat drugs enzo maar het blijft een raar verhaal Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ik denk met dat wer two hombries in a strange town of wat dan ook wat hij zegt dat hij daar niet mee bedoelt we zijn nieuw in een vreemde stad? maar we zitten in een vreemde stad je weet wel Vice City is vreemd met dat drugs enzo maar het blijft een raar verhaal Dat met die drugs kan wel kloppen. Sonny Forelli zoekt naar een nieuwe manier en methode om zijn macht naar het zuiden uit te breiden. Zie ook de missie In the Beginning. Dat drugsgebeuren was nieuw in de jaren 80 voor de Italiaanse mafia. Dat zou kunnen verklaren waarom Lance zo tegen Tommy praat. Misschien was Lance eerder geweest in Vice City en keert hij enkele jaren terug in Vice City en ziet hij opeens dat er in Vice City in drugs wordt gehandeld terwijl het enkele jaren voordat Tommy Vercetti zijn entree maakt er niet in drugs werd gehandeld. Reageren
Bling Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Dat met die drugs kan wel kloppen. Sonny Forelli zoekt naar een nieuwe manier en methode om zijn macht naar het zuiden uit te breiden. Zie ook de missie In the Beginning. Dat drugsgebeuren was nieuw in de jaren 80 voor de Italiaanse mafia. Dat zou kunnen verklaren waarom Lance zo tegen Tommy praat. Misschien was Lance eerder geweest in Vice City en keert hij enkele jaren terug in Vice City en ziet hij opeens dat er in Vice City in drugs wordt gehandeld terwijl het enkele jaren voordat Tommy Vercetti zijn entree maakt er niet in drugs werd gehandeld. Inderdaad.. Bovendien zou het Rockstar ook niks uitmaken, denk ik. Ze konden in die tijd nou eenmaal niet weten dat ze ooit nog een GTA in Vice City zouden maken. In San Andreas zie je ook dat Claude in 1992 samen met Catalina naar Liberty City vertrekt. GTA III speelt zich af in 2001, dus dat zou betekenen dat Claude dan al 9 jaar in Liberty City woont. Maar tijdens de missie Turismo zegt El Buro over de telefoon de volgende zin: You are new in town.... Dit klopt dus ook niet als je naar San Andreas kijkt. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 misschien zecht hij geen: you are new in town... maar you are new in town? en nog iets het speelt zich af op saunton island, je begint in portland.. dus hij heeft gelijk, je bent nieuw in die stad, ik heb die missie verder nooit gespeelt want ik had vice city gekocht en gta 3 weggegeven. Reageren
Pietje II Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 misschien zecht hij geen: you are new in town... maar you are new in town? en nog iets het speelt zich af op saunton island, je begint in portland.. dus hij heeft gelijk, je bent nieuw in die stad... Waarom denken zoveel mensen toch dat een eiland gelijk één hele stad is? De stad in GTA: III heet Liberty City, en die stad bestaat uit drie eilanden, genaamd Portland, Staunton Island en Shoreside Vale. Dus het zijn gewoon eilanden die een naam hebben gekregen, en die liggen in de stad Liberty City. Is het duidelijk? Dan wil ik nu nooit meer zien dat er mensen zeggen dat een eiland van Liberty City een stad is. :P ------------- Maar wat Lance Vance betreft in de missie Back Alley Brawl, je zou zoveel theoriën kunnen bedenken. Ikzelf denk gewoon dat Lance dit zegt om Tommy in te palmen, om Tommy het gevoel te geven dat hij niet achterop Lance staat. Maar dan nog weet ik dit niet zeker, ik vind bijvoorbeeld de theorie van Colonel Cortez hierboven ook een goeie. Ik denk gewoon dat Rockstar Games destijds nog nooit in gedachten had om een GTA te maken die zich wéér in Vice City zou afspelen, en dat ze daarom Lance dit lieten zeggen. Wie weet breidt R* er in Vice City Stories gewoon een verhaal aanvast waardoor Lance dit tegen Tommy zegt, ik zou zeggen: We zullen zien. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Ik snap niet wat er nou zo raar aan is hij zegt: We're two hombres in a strange town Strange town, dat betekent vreemde stad. Hij bedoelt gewoon dat vice city een beetje een vreemde stad is, niet dat hij nieuw is ofzo en waar halen jullie de naam Vance Crime Family vandaan, het word nooit gezegd en het is geen complete familie het zijn maar 2 broers En El Burro zei dat tegen Claude omdat hij niet wist dat Claude al in Liberty City woonde Bewerkt: 4 augustus 2006 door Lance Dance Reageren
VforV Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Bovendien zou het rockstar ook niks uitmaken denk ik. Ze konden in die tijd nou eenmaal niet weten dat ze ooit nog een GTA in Vice City zouden maken. In San Andreas zie je ook dat Claude in 1992 samen met Catalina naar Liberty City vertrekt.GTA III speelt zich af in 2001, dus dat zou betekenen dat Claude dan al 9 jaar in Liberty City woont. Maar tijdens de missie Turismo zegt El Buro over de telefoon de volgende zin: You are new in town.... Dit klopt dus ook niet als je naar San Andreas kijkt. Hij zegt: You are new in Liberty, but already you are gaining (kan fout geschreven zijn) a reputation on the streets. In de GTA Timeline op WikiGTA staat dat Claude in 1992 met Catalina San Andreas verlaat. Ze plegen eerst een golf van bankroven in Texas en gaan later naar Liberty City. Maar in GTA SA zegt Catalina wel dat ze naar Liberty City vertrekken. (Texas heb ik nog nooit gehoord). Reageren
Pietje II Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik snap niet wat er nou zo raar aan is hij zegt:We're two hombres in a strange town Strange town, dat betekent vreemde stad. Hij bedoelt gewoon dat vice city een beetje een vreemde stad is, niet dat hij nieuw is ofzo Ik weet het niet. Volgens mij is dit gewoon een Amerikaanse uitdrukking dat ze beide nieuw zijn in de stad, het lijkt me namelijk sterk dat Lance even voor de lol roept: "Goh, wij zijn twee knakkers in een vreemde stad", dat geloof ik niet. Nee, hij bedoelt daar volgens mij toch echt mee dat ze beiden "vreemd" zijn in de stad, ofwel dat ze nieuw zijn en er gewoonweg er de weg nog niet kennen, nog niet goed weten hoe alles werkt in Vice City. en waar halen jullie de naam Vance Crime Family vandaan, het word nooit gezegd en het is geen complete familie het zijn maar 2 broers Dat klopt, het zijn maar twee broers, maar ze zijn wel familie van elkaar, en daarom vormen ze de 'Vance Crime Familie'. Bovendien willen ze waarschijnlijk ook groot lijken, vandaar de 'grote' naam. En waar ik die naam vandaan haal, bronnen genoeg hoor. Klik bijvoorbeeld >>hier<< en kijk bij het derde berichtje, tweede alinea. Ik zeg ook niet dat die naam officiëel is, maar het zal wel ongeveer op zo'n naam neer komen. Reageren
schootje Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Mieschien is dan de ''Vance crime familie'' wel een gang Schootje Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik snap niet wat er nou zo raar aan is hij zegt: We're two hombres in a strange town Strange town, dat betekent vreemde stad. Hij bedoelt gewoon dat vice city een beetje een vreemde stad is, niet dat hij nieuw is ofzo Ik weet het niet. Volgens mij is dit gewoon een Amerikaanse uitdrukking dat ze beide nieuw zijn in de stad, het lijkt me namelijk sterk dat Lance even voor de lol roept: "Goh, wij zijn twee knakkers in een vreemde stad", dat geloof ik niet. Nee, hij bedoelt daar volgens mij toch echt mee dat ze beiden "vreemd" zijn in de stad, ofwel dat ze nieuw zijn en er gewoonweg er de weg nog niet kennen, nog niet goed weten hoe alles werkt in Vice City. en waar halen jullie de naam Vance Crime Family vandaan, het word nooit gezegd en het is geen complete familie het zijn maar 2 broers Dat klopt, het zijn maar twee broers, maar ze zijn wel familie van elkaar, en daarom vormen ze de 'Vance Crime Familie'. Bovendien willen ze waarschijnlijk ook groot lijken, vandaar de 'grote' naam. En waar ik die naam vandaan haal, bronnen genoeg hoor. Klik bijvoorbeeld >>hier<< en kijk bij het derde berichtje, tweede alinea. Ik zeg ook niet dat die naam officiëel is, maar het zal wel ongeveer op zo'n naam neer komen. Maar dat zei hij volgens mij allemaal om Tommy te overtuigen om hem te helpen... dus het zou kunnen dat ie gewoon bedoeld dat VC een vreemde stad is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.