Jump to content

Victor Vance


~Lance Vance

Recommended Posts

Eigenlijk moeten we veel moorden verwachten, veel gemene dingen die echt niet toelaat baar zijn. Volgens mij is het al gemeld dat Victor in het begin van Vice City (ik heb de game nog nooit gespeeld) wordt doodgeschoten. Dat betekend dus dat hij in Vice City Stories wel heel te keer zijn moest gegaan en daarom hij dus de hoofdrol heeft. Ik verwacht (topicnaam) dat er heel veel criminaliteit is en veel moorden, desnoods nog een aantal overvallen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    10

  • .::FLIPKIP::.

    8

  • Pietje II

    7

  • VforV

    5

Eigenlijk moeten we veel moorden verwachten, veel gemene dingen die echt niet toelaat baar zijn. Volgens mij is het al gemeld dat Victor in het begin van Vice City (ik heb de game nog nooit gespeeld) wordt doodgeschoten. Dat betekend dus dat hij in Vice City Stories wel heel te keer zijn moest gegaan en daarom hij dus de hoofdrol heeft. Ik verwacht (topicnaam) dat er heel veel criminaliteit is en veel moorden, desnoods nog een aantal overvallen :puh:

De moord was niet speciaal op Victor gericht, het ging er alleen om dat die deal verpest werd.

Victor was niet echt het doelwit.

Link to comment
Delen op andere websites

maar victor vance is een gore colombian, en ik HAAT colombians! van gta III

Hoe kom je daar nu bij? Victor Vance is net zoals Lance Vance een Afro-Amerikaan, uit welk land ze écht komen is naar mijn weten niet echt bekend, maar ze komen echt niet uit Colombia hoor.

Victor zegt in de intro wél tegen Tommy zoiets als dit: "100% pure great Colombian, my friend", maar hier heeft hij het dus over de drugs, en dat wil dus niet zeggen dat Victor zélf uit Colombia komt.

Ik denk dat jij dit zinnetje met Victor verwart. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...