Jump to content

Kopen? Ja/Nee!


Yoeri55

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yoeri55

    6

  • schootje

    3

  • San_Andreas_Nigga

    2

  • VforV

    2

Kopen? Wat kopen? GTA Vice City Stories? Waarschijnlijk was het de bedoeling dat dit een poll was maar hij is niet gelukt :N. Om toch op je vraag te beantwoorden: Ik ga GTA Vice City Stories zeker kopen. Ik voel nu al dat het een topgame zal worden (voor de PSP althans). Of tenminste, dat hoop ik :).

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik besluit om een PSP aan te schaffen dan koop ik als eerste Vice City Stories. Ik heb hoge verwachtingen van Vice City Stories. Ik hoop dat Vice City Stories beter zal zijn dan Vice City. Daarnaast hoop ik dat er leuke dingen in het spel zijn gezet en dat je lang kunt spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga zeker weten GTA: Vice City Stories kopen, geen twijfel aan. De PSP heb ik al, genoeg ruimte op mijn 1 GigaByte Memory Card, en ik heb expres 50 euro weggelegd. Ik heb er zeer hoge verwachtingen van, ik ben helemaal enthousiast! Ik kan gewoon niet wachten totdat het uit is, helaas moeten we nu nog 78 dagen wachten voordat GTA: Vice City Stories in de EU uit is...

Ik ga hem gelijk op de dag van de release (20 oktober) halen, gelijk na school, en dat is op een vrijdag, dus heb ik het hele weekend voor me om me dan uit te leven in Vice City Stories. Ik ben er al de hele tijd zeer enthousiast over, kennen jullie dat gevoel? Dat heb ik nu dus steeds, van de ene kant wel leuk, maar van de andere kant ook weer irritant. :puh: Vooral als dat de hele tijd zo blijft.

Ik heb het in ieder geval alvast in mijn agenda geschreven, zodat ik het zeker niet vergeet.

Ik speel nu ook de hele tijd GTA: Vice City, nu ik enthousiast ben over GTA: Vice City Stories kan ik gewoon helemaal niet meer van de Vice City sfeer afblijven! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem gelijk op de dag van de release (20 oktober) halen, gelijk na school, en dat is op een vrijdag, dus heb ik het hele weekend voor me om me dan uit te leven in Vice City Stories. Ik ben er al de hele tijd zeer enthousiast over, kennen jullie dat gevoel? Dat heb ik nu dus steeds, van de ene kant wel leuk, maar van de andere kant ook weer irritant. :puh: Vooral als dat de hele tijd zo blijft.

Ik heb het in ieder geval alvast in mijn agenda geschreven, zodat ik het zeker niet vergeet.

Ik speel nu ook de hele tijd GTA: Vice City, nu ik enthousiast ben over GTA: Vice City Stories kan ik gewoon helemaal niet meer van de Vice City sfeer afblijven! :D

Ik ga hem ook op de release kopen, of misschien ietsje later als de prijs €5 gezakt is (was ook zo bij GTA Liberty City Stories). Alhoewel, ik denk niet dat ik het zou uithouden om nog langer te wachten.

Ik heb ook GTA Vice City maar mijn neef leent hem mementeel.

Hij komt op de PS3 uit niet op de PS2, sorry :-(, Anders kocht ik hem er ook op :D, Ik ben het er inderdaad mee eens dat dat de fijnste besturing is :D

Waar haal jij je bronnen dat GTA Vice City Stories op de PS3 / PS2 (waarschijnlijk, zie LCS) / PC zal uitkomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...