Jump to content

Kopen? Ja/Nee!


Yoeri55

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yoeri55

    6

  • schootje

    3

  • San_Andreas_Nigga

    2

  • VforV

    2

Ik zit nog te twijfelen, dit komt doordat ik geen PS2 of een PSP heb, ik ben dus waarschijnlijk van plan om een PSP te kopen, zodat ik LCS ook kan doen. Ik heb net nog Vice City voor het grootste deel gespeeld en ben dus alweer in de sfeer, de dingen die ik tot nu toe gezien en gehoord heb over VCS lijkt VCS me dus een erg vet spel. Ik denk er nog over na, maar waarschijnlijk koop ik hem wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga ga hem zeker kopen, ongeacht. Hij komt over ongeveer 60 dagen uit en ik koop hem op de dag van de uitkomst. Ik ga de hele stad doorspitten todat ik hem vind, ik heb LCS nu op de PSP en het is ee nleuke game, alleen de verhaallijn valt me wat tegen. Vice City Stories ga ik ook zeker kopen, ik heb er hoge verwachtingen van, de UMD zal sneller laden wat fijn is en de verhaallijn moet mooi zijn. Ben gewoon erg benieuwd totdat hij uitkomt! Ik heb de cover al in huis, alleen het spel nog! :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een lastig iets, maar ik ben er al wel over uit. Gta Vice City Stories komt in mijn game kast te staan. Al heb ik geen Psp en geen ps2. Die game koop ik gewoon, waarom? Omdat ik er gewoon van houd, de sfeer. De muziek, het verhaal en de lijst mag je zelf aanvullen. Ik ga denk ik wel een Psp aanschaffen, Pietje II en VforV en advancegta en Dizzee en nog een aantal andere mensen hebben mij geholpen bij de keuze van psp wel/niet. Het is een hele aankoop, maar ik weet zeker dat Gta VCS een topper gaat worden en die mag ik als Grand theft auto-fan niet missen. Dan maar 2 maanden langer sparen voor een nieuwe Gamepc-systeem, VCS gaat mij in dit geval dik en dwars voor. En ik ben gewoon benieuwd hoe het werkt, wat de stem van Victor is. Daar ben ik gewoon benieuwd naar, splinter nieuwe missie's. En ik begin gewoon echt te kweilen als ik die short-walktrough lees van Pietje II hier in dit subforum. Echt té gek, gewoon onwijs vét. En het lijkt me wel eens leuk om voor de grotere game afspeelt in dit geval Vice City. Dus een zeker maar dan ook echt zeker verdiende, Ja! Voor de andere: Dit is een absolute Must. Vooral als je een Vcs Brother bent met swerelds beste komiek : 'Pietje II'. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga GTA Vice City Stories 100 % zeker weten kopen. :Y

Want ik heb een Sony PSP.

En ik heb al 100 euro.

Dus 50 euro van de 100 euro af.

Dan heb ik nog 50 euro over.

Ik kan echt niet wachten tot GTA Vice City Stories uit komt op de Sony PSP.

Op 20 Oktober.

Victor Vance.

Lance Vance.

lijkt me echt cool man.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik een koop, samen met LCS. Ik vond het altijd al een mooie stad, dus kopen die handel! En ik spaar al voor de PSP. Daarna koop ik ze allebei op de PSP, is het wat???Haal ik ze gelijk voor de PS2.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...