Yoeri55 Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Best duur voor een game ,, ik denk dat als hij op de PS2 of PS3 verschijnt hij goedkoper is ,, €30,- fz0, dat was ook bij liberty city stories Y55 Reageren
nick11123 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 als hij op de Ps2 komt koop ik hem of anders op de PC want ik ga echt geen Portable kopen dat is voor mij veelste duur Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Inderdaad portable is net zo duur, €250,- fz0,, Belacheleijk! En het beeld is veel mider mooi dan PS2 Y55 Reageren
schootje Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik ga um owk gelijk kopen als die uit is K kan owk al niet wachte Hopelijk is die voor de ps2 weer €30,- dan koop ik net als lsc um owk daar voor Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 nu ik zulke complimentjes hoor over gta vcs dan denk ik dat dat spel veel mooier word dan gta vc mar naartuurlijk ga ik hem kopen maar ik vraag me af wat er echt allemaal meer te doen is dan gta vc greetzzz, Roneri P.S. ik zou dat spel voor geen goud willen missen Reageren
big brunelli Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ik vond vice city de leukste GTA die ik tot nu toe heb gespeeld dus koop ik VCS zeker Reageren
GTA2 Gamer Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Als Grand Theft Auto: Vice City Stories ook op de Xbox komt, ga ik hem zeker kopen. Het lijkt een hele toffe GTA te worden. Reageren
schootje Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik denk niet dat die op de xbox komt want De stories zijn denk ik alleen voor de sony consoles Schootje Reageren
Dutchpet Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Natuurlijk ga ik deze game kopen, maar dan wel de PS2 versie, dat is gewoon fijner spelen. idd vind ik ook op de ps2 is veel better lekker groot scherm Reageren
Xwa Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Kga hem ook kopen als tie in de winkels licht. Pff effu sparen voor mij nee ik leg altijd geld achter uit voor gta's Goed systeempje of niet GTA 4 HE GEHEHEHEHE Bewerkt: 7 augustus 2006 door Xwa Reageren
VW R32 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik ga deze game ook zeker kopen vooral, omdat GTA: LCs ook heel tof was. Maar ik koop hem wel op de PS2!!! Reageren
power749 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 ik vond vice city de leukste GTA die ik tot nu toe heb gespeeld dus koop ik VCS zeker Helemaal mee eens, VC was zeker de beste uit de serie dus heb ik VCS al besteld bij de Dixons Ik krijg em 20.10.2006 binnen Reageren
Rekam Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik zal eerst wel zien of het een goede GTA is, anders wacht ik nog een tijdje af om hem te kopen. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 De game zal nooit op de Xbox of de PC komen, want de game was net als LCS bedoelt voor de PSP-only, gewoon een deal tussen R* en Sony. Later hebben ze de deal gewoon wat uitgebreid zodat ie ook op de PS2 kwam. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Ik ga GTA VCS meteen kopen als die uitkomt voor de PSP hebe hebe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.