Jump to content

Op Welk Platform Speel Jij GTA LCS?


ASPHALT

Op Welk Platform speel jij GTA LCS?  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. Platformen:

    • PlayStation Portable
      23
    • PlayStation 2
      17


Recommended Posts

Het leek me wel interesant om te weten op welk Platform GTA Liberty City Stories het meest wordt gespeeld :) .

A.U.B. Niet stemmen als je geen LCS hebt, BVD.

--------------------------------------------------------

Ikzelf speel natuurlijk op de PSP :D .

--------------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Natasja24

    5

  • San_Andreas_Nigga

    2

  • VforV

    2

  • ASPHALT

    2

Ik heb hem natuurlijk op de PS2 gekocht.Wilde in het begin een PSP kopen omdat GTA:LC uit kwam.Maar later had ik gelezen dat ie toch op de PS2 ook uitkwam dus hoefde ik niet de PSP te kopen.Vind de PS2 trouwens ook leuker om te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem op de PSP en de PS2, maar als ik eerlijk ben vindt ik dat je op de PS2 veel beter kan spelen.

Ik ben dus ook van plan om mijn PSP te verkopen, want het is maar een rotding. :D

Als VCS op de PS2 uitkomt, dan koop ik die gewoon daarvoor. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Mjaa, ik vind die besturing maar irritant, en het schermpje te klein. :puh:

Dat het schermpje te klein is, kon je al zien wanneer je je psp kocht... Dus dat is geen reden om het een rotding te vinden. :puh:

Waarom heb je dan in de eerste plaats een psp gekocht, vraag ik me af..

Ikzelf speel op de PSP, ik heb geen ps2...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel ook op de PSP, ik heb nooit een PlayStation of PS2 gehad. De andere GTA's speel ik op de PC. En natuurlijk is het spelen op een PS2 handiger dan op een PSP, maar dat geeft je nog niet het recht om het meteen al een rotding te noemen. Ik vind het een heel knap machientje voor een handheld ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel GTA: Liberty City Stories op de PlayStation Portable, ofwel de PSP.

-----------

Ik heb wel de PlayStation 2, en daar heb ik ook alle andere GTA's op. Ik zat ook te overwegen om GTA: Liberty City Stories op de PlayStation 2 te kopen, maar naderhand heb ik besloten dat ik het toch wat overbodig vond.

Verder vind ik de PSP helemaal geen rotding, ik vind het zelfs een fantastisch apparaat. Een klein schermpje kan je wel zeggen, maar als je er eenmaal mee bezig bent vind ik het net zo groot lijken als de beamer (ik speel met de PS2 op een beamer). Zeer scherp beeld voor zo'n klein apparaatje, en je hebt er ook grafisch ontzettend veel mogelijkheden mee. Zoals Rockstar Games al zei weten ze nu door GTA: Liberty City Stories wat voor mogelijkheden de PSP met zijn UMD biedt, en kunnen ze een fantastisch spel maken. Dat wijst zich wel uit wanneer GTA: Vice City Stories uitkomt. Verder heb je ook nog een heleboel luxe mogelijkheden met de PSP. Je kan hem overal mee naartoe nemen, al doe ik dat niet altijd, daar vind ik hem dan net te duur voor. Je kan er muziek op luisteren, films mee bekijken, je kan ermee internetten, je kan hem helemaal instellen zoals jij hem leuk vindt, aansluiten op de PC, je kan er zelfs het RTL Nieuws op bekijken, :clown: er zijn zoveel mogelijkheden mee. Verder vind ik hem ook fantastisch in de hand liggen, wat je eigenlijk niet zo zeggen van zo'n blokkig ding.

Nee, de PSP is absoluut geen rotding. Ik vind het écht één van de beste uitgave's van Sony, eigenlijk van alle bedrijven.

Alleen is er één groot nadeel aan, en dat is de schandalig hoge prijs die ze ervoor vragen. In verhouding is die nog duurder dan de PlayStation 2 ooit geweest is, dat is dan ook een groot nadeel.

Voor de rest vind ik de PSP een pracht van een apparaat, echt waar. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PC lijken me die spellen juist irritant?met de bestuurknoppen enzo behalve als je ze zelf instelt natuurlijk

Ik schiet altijd met de muis en ik rijd met een gamepad. Gamepads vind ik veel handiger, en zo heb ik een beetje het gevoel dat ik toch op een PS2 speel ^_^. Alleen jammer dat je niet alle knoppen van een gamepad kan instellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel ook op de PSP, ik heb nooit een PlayStation of PS2 gehad. De andere GTA's speel ik op de PC. En natuurlijk is het spelen op een PS2 handiger dan op een PSP, maar dat geeft je nog niet het recht om het meteen al een rotding te noemen. Ik vind het een heel knap machientje voor een handheld ^_^ .

De psp is ook een playstation, PlaystationPortable :puh::engel: . Maar ik snap wat je bedoeld. Ik zelf speel LCS trouwens op de PS2 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...