Jump to content

[VIDEOTUT]Video's downloaden van Google Video/ YouTube etc


TommieguN

Recommended Posts

Wie kent het onderhand niet?

Google Video

YouTube

iFilm etc

Meestal bevat dit leuke video's en je zou jezelf wel eens willen dat je ze ook op je computer kon zetten.

Standaard accepteren de site's dit niet.

Betekent het dan dat het niet kan.

Nee.

Met deze (zonder geluid maar dat is ook niet nodig) video uitleg, leg ik snel uit hoe je met een programma (je hebt wel Firefox nodig (maar ondertussen heeft bijna iedereen dat))eigenlijk een addon, je met een paar klikken een video kan opslaan.

Let wel op:

Wanneer ik Firefox minimalizeer moeten jullie de browser opnieuw opstarten, ik had het namelijk al geinstalleerd (de addon).

Ook moet je direct op het gedeelte zijn waar de video op staat, wat je trouwens wel ziet in de video, om een voorbeeld te geven; Je wilt het filmpje: drag racing tussen een Porsche 911 en een Nissan Skyline G32 downloaden, zorg dan eerst dat je op de volgende site bent; http://video.google.com/videoplay?docid=-5...&q=911+drag en klik kijk dan nog eens GOED naar mijn video (met de nadruk op goed, volg mijn muis).

Is het moeilijk?

Kan je eten?

Kan je fietsen?

Dit is nog makkelijker.

Een complete lijst (eigenlijk als toevoeging dat je alle "embedded" (oftewel ingebakken video's)videosites kan gebruiken);

Youtube, Google Video, iFilm, Metacafe, Dailymotion, Myspace, Angry Alien, AnimeEpisodes.Net, Badjojo, Blastro, Blennus, Blip.tv, Bofunk, Bolt, Break.com, Castpost, CollegeHumor, Current TV, Dachix, Danerd, DailySixer.com, DevilDucky, Double Agent, eVideoShare, EVTV1, FindVideos, Free Video Blog, Grinvi, Grouper, Hiphopdeal, Kontraband, Lulu TV, Midis.biz, Music.com, MusicVideoCodes.info, MySpace Video Code, Newgrounds, NothingToxic, PcPlanets, Pixparty, PlsThx, Putfile, Revver, Sharkle, SmitHappens, StreetFire, That Video Site, TotallyCrap, VideoCodes4U, VideoCodesWorld, VideoCodeZone, vidiLife, Vimeo, vSocial, Yikers, ZippyVideos

De video:

Rapidshare

MegaUpload

Commentaar is altijd welkom, ik kan alleen vragen pas vanaf de 13e beantwoorden (vakantie morgen;))

Have fun!!!!

Bewerkt: door TommieguN
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, niet lullig bedoelt hoor, maar is er echt zo weinig naar gekeken, MAAR 1 reactie?

Weten jullie wel wat jullie allemaal hiermee binnen kunnen halen?

Soms, maar dan praat ik over enkele gevallen, staan er grote filmbestanden op, zoals GTA San Andreas The Introduction.

*Kuch, je kan eigenlijk dat filmpje alleen maar kopen, maar een dwaas heeft het op internet gezet.*

Kom op, is dit forum echt zo dood?

Oja ik ben terug trouwens.

Vandaag ook achter gekomen dat ik een frieteke gehaald heb in het dorp/stad, waar de, helaas, bekende Marc Dutroux (de kinderpedofiel) berecht is, Neufchateau, wat ook dicht bij zijn opereergebied lag.

Freaky.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...