Jump to content

Bedankt Jorge_F!


Lantyz

Recommended Posts

Ja... Ik wist dat dit moment ging komen. Ik ben er niet echt blij mee dat je me verlaten hebt Jorge. Maar anderzijds is het jouw keuze. Je deed het altijd goed. We speelden steeds goed in op elkaar. En het waren best wel grappige tijden.

JGuntherS. Ik was een grote voorstander van je om Jorge te vervangen. Omdat je de enige zowat bent waarmee ik samen het mod fora wou moderen. Ik weet zeker dat je het even goed zal doen dan Jorge. Maar voor mij is het dus wel terug even wennen. :) Je kan altijd ook bij mij terecht voor vragen.

Succes kerel.

Link to comment
Delen op andere websites

Jamer...

Ik vind het jamer dat je gaat, hopelijk komen we je nog vaak tegen als megalid... Je gevoel voor humor was uitstekend... :klap::cya:

Anderzijds voor JGuntherS, dit is momenteel de beste vervanger voor Jorge !

Proficiat hiermee en nog veel succes... :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Jorge helaas ben je vertrokken als je functie Moderator.

Nouja.. niet dat ik veel van modden wist. Maar ik zou je nog wel int groen tegenkomen :puh:

_O__O_Jorge Zotter kan 't niet worden :puh:_O__O_

Jesse Veel succes met je boel fora's

Veel succes met de Gemodde baan van Jorge

volgende keer een SCM baan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jorge Als buurjongen, nouja straatgenoot had ik dit niet verwacht, al hadden we soms onenigheid, bedankt...

Gunther, Succes met je functie als moderator!

_O_ JORGE _O_

Bewerkt: door Baztiaan.gta
Link to comment
Delen op andere websites

OMFG dit meen je niet :'(

Waarom nou, wat een shock hoe is dit mogenlijk in deze multiculturelesamenleving dat dit soort dingen nog gebeuren. Wat moet er nou nog van het forum komen,

dit kan nooit goed gaan :'(

Jorge ik zal je zo missen als mod :cab:

wat een traagies moment in de geschiedenis van het forum,

Owja ik ben btw weer in nederland aangekomen. :puh:

Helemaal vergeten sad,

suc6 JGS je verdiend het.

jij bent zeker een geschikte persoon om het werk over te nemen.

Bewerkt: door kaaspizza
Link to comment
Delen op andere websites

Dank u voor de felicitaties :).

Kom ik net terug van een verregende vakantie op Ameland, komen PatrickW en Lantyz aanzetten met een vreemd MSN-gesprek (waren de rumbonen lekker Lantyz?). Ik was eerlijk gezegd ook wel verrast, vooral omdat ik door vakanties enzo niet zo goed wist dat Jorge op ging stappen (ik wist wel dat 'ie het van plan was).

I will try not to disappoint you!

En:

Jorge_F bedankt :)_O_.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank u voor de felicitaties :).

Kom ik net terug van een verregende vakantie op Ameland, komen PatrickW en Lantyz aanzetten met een vreemd MSN-gesprek (waren de rumbonen lekker Lantyz?). Ik was eerlijk gezegd ook wel verrast, vooral omdat ik door vakanties enzo niet zo goed wist dat Jorge op ging stappen (ik wist wel dat 'ie het van plan was).

I will try not to disappoint you!

Waar heb ik dit nogal gehoord... :engel: Maar bij ging het over "luie wiki members". Terwijl ik me nog steeds moe werk aan de wiki.

Link to comment
Delen op andere websites

Beter laat dan nooit..

Van harte gefeliciteerd JGuntherS, je bent zeker een zeer goede opvolger voor Jorge.. Ik kom relatief weinig in het moddingforum, maar ik ben zeker dat je je werk goed zal doen daar.. Veel succes jongen, en heel veel plezier.. Als mod van het computerforum weet je wel hoe alles reilt en zeilt op het forum, maar het lijkt me voor jou wel een leuke uitdaging het moddingforum erbij te krijgen.. :Y

Ja, en Jorge, jammer dat je ermee stopt.. Je zal er ongetwijfeld zeer goede redenen voor hebben.. Ik hoop je nog wel veel rond te zien lopen in je groene jas hiero.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...