Jump to content

intro filmpje VCS


.::FLIPKIP::.

Recommended Posts

hallo allemaal, we hebben het hier over allesbehalve het introfilmpje. (ik bedoel de inleiding van de storyline dan)

hoe denken jullie dat hij er uit gaat zien? zou hij zich in meerdere gta's afspelen? ik bedoel het is de meest oude gta, ik bedoel. hij speelt zich het meest vroege af. misschien zien we wel een compleet nieuwe stad/staat in het inrofilmpje en dat ze vanaf daar naar vice city gerezen zijn.

dus: hoe denken jullie dat het intro filmpje er uit zal zien (de inleiding van de storyline)

Link to comment
Delen op andere websites

hij speelt zich het meest vroege af.

GTA London 1961 is de GTA die zich het langst geleden afspeeld.

Ik zou totaal niet weten hoe het introfilmpje eruit zal zien. Misschien Victor Vane die met het vliegtuig landt in Escobar International Airport en dan per bus naar het eerste eiland gaat? Ik weet het niet. Ik laat me verrassen door Rockstar ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

.:FLIPKIP:. ik heb geen flauw benul,misschien hoe Victor er gekomen is

maar ff offtopic,dat het groter is dan GTA:VC,misschien kan je ff naar SA,LC

wat bedoel je met SA:LC? san andreas: liberty city? :bonk:

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal zeggen dat ik ook totaal geen idee heb. Dit is toch wel een verhaal dat ik helemaal aan Rockstar Games overlaat, ik zou zelf ook gewoon niets kunnen verzinnen voor een introfilmpje.

Verder heb ik het vreemde idee dat het eerste eiland waar je op kan, niet het rechtse eiland is waar Tommy Vercetti als eerste opgaat, maar juist het linkse eiland! (Vice City Mainland dus.) Dat komt omdat je in de derde missie, 'Jump Ship', naar de haven gaat, en die ligt toch wel op het tweede eiland! (Of het moet veranderd zijn in GTA: Vice City Stories, dat kan natuurlijk ook. :puh:) Waarom ik dat idee heb? Geen idee, het is maar een voorgevoel.

Maar wat voor verhaal Rockstar Games eromheen gaat verzinnen, nee, ik heb absoluut geen idee. Ik laat me zoals VforV ook maar verrassen, dat is ook leuk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal zeggen dat ik ook totaal geen idee heb. Dit is toch wel een verhaal dat ik helemaal aan Rockstar Games overlaat, ik zou zelf ook gewoon niets kunnen verzinnen voor een introfilmpje.

Verder heb ik het vreemde idee dat het eerste eiland waar je op kan, niet het rechtse eiland is waar Tommy Vercetti als eerste opgaat, maar juist het linkse eiland! (Vice City Mainland dus.) Dat komt omdat je in de derde missie, 'Jump Ship', naar de haven gaat, en die ligt toch wel op het tweede eiland! (Of het moet veranderd zijn in GTA: Vice City Stories, dat kan natuurlijk ook. :puh:) Waarom ik dat idee heb? Geen idee, het is maar een voorgevoel.

Maar wat voor verhaal Rockstar Games eromheen gaat verzinnen, nee, ik heb absoluut geen idee. Ik laat me zoals VforV ook maar verrassen, dat is ook leuk. :)

Vreemd genoeg denk ik hier hetzelfde over. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...