GTA-Hoinjsz Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 hier is de link http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url....asp?pid=570001 na een 1/2 jr tot een jaar zal de prijs wel gezakt zijn Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Deze prijs is toch normaal als de Ps 3 net uit komt? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ja, maar ik vind het wel veel te duur, oke het is een mooi apparaat, maar 600 gaat mij toch wel wat te ver. 300 is genoeg ofzo. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Tjaa de makers moeten eraan verdienen. Edit: Dit hoort beter thuis in het games fora gedeelte denk ik Bewerkt: 6 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
SummerBase Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Zoals '~Mario~' al zegt had je dit soort Stellingen beter in het: 'Games > Consoles & Beurzen' forum kunnen plaatsen. Daar kun je vragen en Stellingen opbouwen over de Consoles en Beurzen. Dan even het doel van het Topic bekijken, de prijzen waren in ieder geval al een geruime tijd bekend, maar ik denk eerder dat je een soort discusie wilt opbouwen wat wij van de prijs vinden. Laat ik me daar maar eens op gaan richten, want ik ben het met sommgie dingen wel/niet eens. De Playstation 3 is een compleet vernieuwde Console met veel Hardware aan boord zoals een : HD (HardDisk / HardeSchijf) en een totaal vernieuwde Blue-ray drive. Ik denk ook dat de prijs door die Blue-ray Drive enorm is gestegen, want Blue-ray is een net nieuwe onwikelde standaard en is nog in de kinderfasé van het begin. Dus de prijzen zijn erg hoog, maar dat doet mij echt niet in mijn vingers snijden het is en blijf een vééls te duur apparaat voor wat het 'kan' leveren. Je kan er net zo goed een complete gezin's computer van kopen, van dat geld uiteraard, dan kun je evenveel plezier beleven dan een apparaat waar je bijna niks behalve gamen films kijken en muziek beluisteren mee kunt. Ik geef het toe het is een totaal en prachtig artikel, maar de prijs is gewoon dermate té hoog. Ik kan het wel betalen dat is echt het punt niet, maar €599,- voor een Console vind ik echt schandalig hoog. Ik weet ook nog wel dat de Playstation 2 toén erg hoog geprijsd was. Rond de 1000 nederlandse guldens, tenminste dan kan ik mij nog heugen. Ik wou hem toen heel graag hebben, maar na het horen van die prijs ben ik echt zo tegenstrijdig geworden het is toch niet normaal. En dit spul willen ze aan kinderen en ouders verkopen, erg mooi spul de prijs is gewoon tegen de wet in. Kijk Microsoft pakt het slim aan met haar Xbox 360, scherp geprijs waardoor er op dit moment al miljoenen verkocht zijn. En op de Xbox 360 komen binnenkort ook de tweede generatie games dat betekent dat een console al uit haar kinderfase is, de ontwikkelaars kunnen dan mooiere en betere spellen maken, die voor een lagere prijs over de toonbank gaan. Het is toch van de zotten dat je ruim €600,- euro voor een console betaald omgerekent in guldens: '1300' gulden. Je bent een ware dief van je portomonee als je dit toe laat, ik wacht mooi een (half) jaar totdat de prijzen flink gedaalt zijn. En dan koop ik hen, want Sony trapt op dit moment de schoon flink mis met haar baldadige Prijzen! SummerBase. Reageren
GTA-Hoinjsz Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) het is alleen een mededeling of jullie het te veel of een goede prijs vinden maakt mij niet zoveel uit mijn inziens heb je alle extra's op de PS3 niet nodig omdat je al die extra's ook op een gewone PC hebt (die we allemaal bezitten waarschijnlijk) ie=mand zei 300 is een mooie prijs dat denk ik ook voor 250-300 koop ik hem Bewerkt: 6 augustus 2006 door GTA-Hoinjsz Reageren
Gunslinger Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Edit: Dit hoort beter thuis in het games fora gedeelte denk ik Mee eens. Moved naar de Consoles & Beurzen sectie. Let er op dat Computer Talk niet bedoeld is voor consoles. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ja maar de meeste PS fans die kopen hem natuurlijk gelijk, Naar 1 of 2 jaar wordt hij dan meestal toch goedkoper, misschien is hij dan maar iets van 200 300 euro? Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Dit was al in mei bekend, er is hier zelfs een topic over gemaakt. Verder is er ook nog Het grote: PS3 topic, daar kan je al het nieuws posten. Dit is dus heel oud nieuws.. Bewerkt: 6 augustus 2006 door Jowx Reageren
gta Coen Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 IK vind de PS3 maar lelijk, de PS2 is veel mooier en na 1 of 2 jaar zal hij heus nog wel boven de 300 euro zijn hoor, zo snel zallen ze de prijs niet verlagen. Reageren
Lord of War Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ja, hij is echt duur. Ik koop 'm niet want ik spaar voor een eigen pc'tje. Reageren
mattiejj Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 ik vind hem zeer duur, ik moet er 10(!!!!) maanden ervoor sparen en dan mag ik niets uitgeven Reageren
MNC3 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 IK vind de PS3 maar lelijk, de PS2 is veel mooieren na 1 of 2 jaar zal hij heus nog wel boven de 300 euro zijn hoor, zo snel zallen ze de prijs niet verlagen. Uiterlijk is niet belangrijk voor een console.Wat er inzit..... ik vind hem zeer duur, ik moet er 10(!!!!) maanden ervoor sparen en dan mag ik niets uitgeven PS3 valt wel mee. Wacht maar bij volgende next gen dan heb je niet niet meer rond de 300. Alleen Wii zal nu onder 300 euro gaan. Reageren
Wesley Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Mah, €599,- euro uitgeven voor een systeem waar je een aantal games op kunt spelen? Dat is echt veel te veel geld. Ik denk dat Sony dan ook niet echt een grote winst maakt. Ik vind 400 euro wel genoeg, voor een spellen systeem. Zelf denk ik ook dat alle nieuwe spellensystemen steeds duurder gaan worden. Ik weet zeker dat ik voor de X-Box 360 ga. En echter niet voor de Playstation 3. Wesley_GTA Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Mah, €599,- euro uitgeven voor een systeem waar je een aantal games op kunt spelen?Dat is echt veel te veel geld. Ik denk dat Sony dan ook niet echt een grote winst maakt. Ik vind 400 euro wel genoeg, voor een spellen systeem. Zelf denk ik ook dat alle nieuwe spellensystemen steeds duurder gaan worden. Ik weet zeker dat ik voor de X-Box 360 ga. En echter niet voor de Playstation 3. Wesley_GTA Daar heb je helemaal gelijk in. Alleen kun je op de ps3 meer dan alleen games spelen. \ Films kijken (zowel BR als DVD) Muziek luisteren Browsen (internet) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.