Jump to content

PS3 € 599

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat ze het met zo'n hoge prijs starten is slim aangepakt. Dit is beter bekent onder de naam: Afroompolitiek. Komt zo'n beetje neer op het volgende:

Welke prijs Sony ook vraagt, dr zijn altijd wel mensen die het willen betalen, de echte fans zoals al gezegd door iemand. Sony start dus eerst hoog, zodat ze een hoge prijs vangen, ook al verkoopt ie niet te teveel. Op een gegeven moment verlagen ze de prijs een beetje en verkopen weer wat. Net zolang tot ze de uiteindelijke prijs hebben bereikt die ze voor ogen hadden, wat wss rond de Xbox prijs is. Dit brengt uiteindelijk meer geld op dan in een keer de uiteindelijke prijs vragen, zoals Microsoft wss doet met de 360. Die willen snel marktaandeel krijgen door goedkoper en sneller (360 voor PS3 uitbrengen) te zijn dan Sony.

Komt gwoon neer op puur economisch denken.

Geplaatst:

hoe meer mensen de PS3 niet kopen hoe blijer ik word, dan heb ik namelijk meer kan om er 1 bij de launch te kunnen scoren :*D

en vedder €599,- voor de PS3 is niet duur, voor dat geld heb je lang niet een computer die bij de kracht van de PS3 in de buurt komt en met de PS3 kun je net zoveel.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Mah, €599,- euro uitgeven voor een systeem waar je een aantal games op kunt spelen?

Dat is echt veel te veel geld.

Ik denk dat Sony dan ook niet echt een grote winst maakt.

Ik vind 400 euro wel genoeg, voor een spellen systeem.

Zelf denk ik ook dat alle nieuwe spellensystemen steeds duurder gaan worden.

Ik weet zeker dat ik voor de X-Box 360 ga.

En echter niet voor de Playstation 3.

Wesley_GTA :bier:

599 euro geve is normaal want blu ray optimaal beeld mooie games memory cards zijn sd cards is top GRATIS online ... etc

Geplaatst:
Dit was al in mei bekend, er is hier zelfs een topic over gemaakt.

Verder is er ook nog Het grote: PS3 topic, daar kan je al het nieuws posten. :)

Dit is dus heel oud nieuws.. :puh:

Zie de O zo mooie post van Jowx eens even. :engel:

Misschien zou een mod dit topic kunnen samenvoegen met het andere topic? Of gewoon alles in het 'Grote PS3 topic'.

Nou alvast mijn mening over de prijs:

Ik vind dit meer dan normaal hoor 599 euro, Sony moet ook nog wat inkomsten hebben hoor. Bij de PS2 was het ongeveer hetzelfde, eerst een hoge prijs (iets van 400 euro ?) en na een jaartje bijna de helft van de prijs niet meer. Dus gewoon een jaartje je beheersen en hem nog niet kopen, totdat hij de 300 bereikt heeft. :)

Ikzelf koop hem voor max. 250 Euro hoor, dat wordt minstens 2 jaarjtes wachten, maar dat heb ik er voor over. :Y

Geplaatst:
599 euro geve is normaal want blu ray optimaal beeld mooie games memory cards zijn sd cards is top GRATIS online ... etc

600 euro is veel geld voor een console. Al zat er ingebouwde fietsfunctie in, ik wil gamen, en geen snufjes die ik niet gebruik.

Met de Wii ken je ook online, en met de Xbox360 ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...