Jump to content

Naar welke GTA keek je meer uit?


quinton

VCS of LCS  

87 leden hebben gestemd

  1. 1. Kijk je meer naar VCS uit dan dat je deed naar LCS

    • JaH!!!
      73
    • Neej
      13


Recommended Posts

ik kijk zowiezo meer uit naar VCS, in een eerdere post zei ik al dat ik helemaal niet uitkeek naar lcs en hem gewoon kocht omdat het een gta voor de psp was.

maar ik kijk gewoon echt uit naar VCS, net zo erg als ik uitkeek naar GTA SA, vice city is de mooiste game uit de gehele gta reeks vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik had al een Sony PSP in 2005 gekregen met de kerst en toen was GTA Liberty City Stories ook allang uit en die had ik pas in april 2006 gekocht want eerst vond ik GTA niet zo leuk toen race spellen enzo maar nu wel.

GTA Vice City Stories heb ik gelijk al gekocht ik dacht ook GTA 3 vind ik geen ene bal aan maar GTA Vice City vind ik heel erg leuk daarom juist.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City heeft een kleurrijke stad, Liberty City is zo donker geworden door de uitlaatgassen dat het soms niet leuk meer is naar de lucht te kijken, bij VC is het wel lachen. Bij VCS heb je meer dingen te doen, Empire Building is zeer goeie toevoeging.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wachte ook meer op LCS

Het was ook een Launch titel voor de PSP. En toen had ik nog nooit van m'n leven een GTA game op een handheld gezien, ik was hardstikke verbaasd. Maar toen ik eenmaal met de PSP kennist gemaakt had. Zat ik ook erg veel te wachten op VCS vooral om de vette vernieuwingen zoals zwemmen en de stad enzo.

MzzL :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA VCS leuker dan GTA LCS. Eigenlijk keek ik helemal niet uit naar LCS omdat ik de psp kocht toen LCS al afgeprijst was... oftewel: iedereen had hem al :bonk: . Eerst keek ik niet heel erg uit naar VCS. Toen ik een beetje ging kijken in het topic van Pietje II en SummerBase, begon ik me toch wel te verheugen.

Dus ik heb JaH!! gestemt, want dat... ehm... ja is gewoon zo :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...