Jump to content

Vice City groter in VCS


masterkjw

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • eggie123

    7

  • maarte41

    2

  • VforV

    2

  • Preddy

    2

Ik weet echt niet hoe ze dat gaan doen :N. Ze kunnen ook het vaaroppervlak rond Vice City bedoelen. In GTA Vice City bots je namelijk op een gegeven moment tegen een onzichtbare muur. Als je in GTA Liberty City Stories met de Dodo of met een boot van het land weggaat dan zag je plotseling Liberty City terug voor je.

Ik denk dat ze het wateroppervlak (die je kunt bevaren) zullen vergroten. Land toevoegen zou kunnen maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Hoe kan zo'n stuk land dan 2 jaar later weg zijn? En als het door een orkaan zou zijn zou je daar in GTA Vice City nog sporen moeten van zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk plakken ze er gewoon een eiland aan vast als dat waar zou zijn. Maar voorlopig is het niet eens bekend of Vice City er wel uitziet zoals in GTA: Vice City, het is alleen bepaald dat het 'ergens' in Vice City af zal spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf denk dat het Aardoppervalk van VC niet zal vergroten :N . Ik denk eerder de mogelijkheden of VforV's idee.

Als er toch een stuk bij is moet je denk ik aan een missie zoals 'Bringing The House Down' denken uit LCS :) .

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat VCS niet groter wordt dan VC, ik denk dat ze bedoelen meer missies ofzo, het is ook niet echt een betrouwbaar gerucht

en in GTA SA kan je wel oneindig ver de zee opvaren of overvliegen, je komt alleen nooit wat tegen behalve water

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat VCS niet groter wordt dan VC, ik denk dat ze bedoelen meer missies ofzo, het is ook niet echt een betrouwbaar gerucht

en in GTA SA kan je wel oneindig ver de zee opvaren of overvliegen, je komt alleen nooit wat tegen behalve water

het water is niet oneindig hoor, je vaart op een gegeven moment een stuk water x op x opnieuw, het lijkt on eindig maar dat is het niet :puh:

ik denk dat vice city wel degelijk groter word kwa grond oppervlakte, op verschillende screens kun je al stukken zien die niet in het oude VC te plaatsen zijn qua achtergrond.

ik denk zelf dat er een eiland(je) voor het strand van VC komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste hoop ik dat je psp niet crasht als je te ver uit VCS gaat, dat was wel het geval bij LCS.

@Vercetty, ja die komt, ik geloof op ocean beach ;)

en verder denk ik dat de geschrapte legerbasis terug komt.

verder is de haven misschien groter of downtown. tenminste ik zie daar wel een mogelijkheid in.

er word gezegt dat er veel verandert is bij de haven. en dat allemaal hebben ze opgemaakt uit 1 toren die anders stond :duh: dus dat is zeker nog niet zeker :puh: verder zou het gebouw dat je in VC moest opblazen met mini helikoptertjes er helemaal nog niet staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me stukken waarschijnlijker dat de opmerking "it will be much, much bigger than Vice City" slaat op de extra mogelijkheden en toevoegingen op bestaande stukken land, en niet op een daadwerkelijk grotere stad.

op verschillende screens kun je al stukken zien die niet in het oude VC te plaatsen zijn qua achtergrond

Integendeel: Van de meeste screens is de lokatie al gevonden. Het grootste verschil dat tot nu toe gevonden is, is dat Leaf Links niet aanwezig is, maar dit kan liggen aan het feit at GTA VCS nog in productie is.

Ook het Chunder Wheel staat niet op een ander eiland, maar op de lokatie van Avery's bouwplaats.

Link to comment
Delen op andere websites

In dit magazine staat er "The city itself has also had a makeover since it's last outing. Not only it's bigger..."

Dus dit magazine zegt wel degelijk dat de stad zelf groter is. Misschien is het gelogen, want over lcs werd ook soms gezegd dat het groter is, maar ik hoop dat het waar is.

Als de stad echt groter is ligt er volgens mij een eiland een heel eind in de zee en waar je met de ferry op deze screen heen kan.

op3no4.th.jpg

Misschien is de ferry in 1986 gezonken en is dat de verklaring waarom je er in gta vice city niet kan komen.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

Die vind ik meer op Cortez's jacht lijken als ik het heel snel bekijk.

Wat ook als smoes gebruikt kan worden is het volgende:

Om Tommy tot de missie Phnom Penh '86 vrijwel onmogelijk de toegang te ontzeggen tot het linkereiland wordt het excuus van een Carribische storm gebruikt, zoals je afgelopen jaar in New Orleans zag, kan dat er aardig hard aan toegaan. Misschien wordt een dergelijke verwant verantwoordelijk gehouden voor het verdwijnen van een eiland dat wél in VCS te vinden is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet er tevens aan denken dat magazines soms overdrijven en tevens meestal geen eens goed het originele GTA kennen. Daarom zeggen ze al snel dat het groter is ofzo. GTA Vice City Stories zal inderdaad anders zijn. Netzo anders als GTA Liberty City Stories van GTA3 was. Kortom er is waarschijnlijk niet zo heel veel verschil.

Link to comment
Delen op andere websites

In dit magazine staat er "The city itself has also had a makeover since it's last outing. Not only it's bigger..."

Dus dit magazine zegt wel degelijk dat de stad zelf groter is. Misschien is het gelogen, want over lcs werd ook soms gezegd dat het groter is, maar ik hoop dat het waar is.

Als de stad echt groter is ligt er volgens mij een eiland een heel eind in de zee en waar je met de ferry op deze screen heen kan.

laten we het hopen :D:D

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat ook kan is ergens in zee een soort "geheime" legerbasis, waar wat tanks en van die leger trucks staan en misschien dat geheime voertuig. Of een eilandje dat van iemand is ofzo. Het kan van alles zijn, Rockstar vind altijd wel iets, zoals in het boekje dat bij lcs zat stond dat motors in liberty city heel gevaarlijk zijn en dat ze het rond 2001 gaan verboden maken, gewoon omdat gta3 in 2001 afspeeld en omdat ze toen nog geen engine hadden voor motors!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...