Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Hoe werkt het?: Het werkt als volgt, elke week zal er contest gehouden worden, met een thema, of een gewone freestyle (freestyle wilt zeggen, dat je modelt wat je wilt, dus niet aan een bepaald thema moet houden) contest. Het hoeft niet persee een pre-made object te zijn, maar liever wel. Je stuurt zodra je je model af heb, via een PB naar mij. Als je niet weet wat en Clay Render is, moet je deze Tutroial even volgen Regels: Je render, mag alleen een Clay-Render zijn, zo kijk je naar het model i.p.v de mooie textures en reflecties erop Je houd je aan het Thema, zodar het niet meer op het Thema lijkt, word hij niet aanvaard Je stuurt de PB die jouw render bevat, naar mij, en niet naar Moderators van het Modding-fora Niemand anders post in het Topic dan mij! Zo moet de PB er uit zien: Thema: (Hier zet je het Thema neer van de challenge) Progamma: (Hier zet je neer met welk progamma, en welke versie van het progamma, waarme je je model heb gemaakt) Tijd: (Hier zet je de tijd neer wat je aan het modelleren van je model heb besteed) Render: (Uiteindelijk plaats je hier je render, van je model, het moet wel een Clay-render zijn) Vervolgens worden de Renders geplaats, in de post van bijhorende Thema Big-Bear
Big-Bear Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Wat word het? Deze eerste Model of the Week word gestart met een niet al te lastig thema, namelijk GEBOUWEN, deze keer mag je Model WEL getextuurd worden, dus hoef je je niet aan de Clay-render regel te houden. Dit omdat ik zelf ook een gebouw met Textures mooier vind. Het moet niet maar mag wel. Inlever Tijd je hebt een week precies de tijd, het is momenteel 13 Augustus, dus is 19 Augustus om 23:59 de laatste inlevertijd. Als je te laat bent, dan word hij niet geaccepteerd. He tmoet via een PB naar mij wat hierboven staat. Veel Suc6 Bewerkt: 27 augustus 2006 door Big-Bear
Big-Bear Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Thema: Gebouwen Hallo, De 1e Model of the Week Challenge is aangebroken, met als Thema "Gebouwen". Hieronder zul je de Renders, en info zien van de deelnemers. Stemmen Voor het stemmen is er een speciaal topic, hierin breng je je stem uit. Het gaat als volgt, je kopiert het volgende lijstje: [b]Nummer 1:[/b] [b]Nummer 2:[/b] [b]Nummer 3:[/b] Wie jij het beste vind, staat natuurlijk op nummer 2. Natuurlijk zet je er ook een reden bij WAAROM. Dit moet allemaal gespot worden in het volgende Topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=3358 De Deelnames: Naam: Andijvie Progamma: 3DS MAX 8 Tijd: 2.5 uur Render: Naam: Gizmo Progamma: 3DS MAX 8 Tijd: ? uur Render: Naam: Big-Bear Progamma: 3DS MAX 7 Tijd: 5 uur Render: Dit waren de deelnames, jullie kunnen stemmen in het Stemtopic Bewerkt: 11 september 2006 door Big-Bear
Big-Bear Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Wat word het? Deze eerste Model of the Week word gestart met een niet al te lastig thema, namelijk JOUW PC/ DROOM PC, deze keer mag je Model NIET] getextuurd worden, dus moetje niet wel Clay-render regel te houden. Inlever Tijd je hebt een week precies de tijd, het is momenteel 26 Augustus, aangezien school weer is begonnen, word het om de 2 weken, dus is 10 September om 23:59 de laatste inlevertijd. Als je te laat bent, dan word hij niet geaccepteerd. He tmoet via een PB naar mij wat hierboven staat. Veel Suc6 Bewerkt: 27 augustus 2006 door Big-Bear
Big-Bear Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Thema: Gebouwen Hallo, De 1e Model of the Week Challenge is aangebroken, met als Thema "Gebouwen". Hieronder zul je de Renders, en info zien van de deelnemers. Stemmen Voor het stemmen is er een speciaal topic, hierin breng je je stem uit. Het gaat als volgt, je kopiert het volgende lijstje: [b]Nummer 1:[/b] [b]Nummer 2:[/b] [b]Nummer 3:[/b] Wie jij het beste vind, staat natuurlijk op nummer 2. Natuurlijk zet je er ook een reden bij WAAROM. Dit moet allemaal gespot worden in het volgende Topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=3358 De Deelnames: Naam: Progamma: 3ds max 7 Tijd: ~2uur Render: Naam: Gizmo Progamma: 3DS MAX 8 Tijd: ? uur Render: Dit waren de deelnames, jullie kunnen stemmen in het Stemtopic
Recommended Posts