Jump to content

Subforum & restore vraag in IPB 1.3.1 (final)

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

ik heb net IPB 1.3.1 (final) geinstalleerd, alles is goed enzo. maar zoals vele sites hebben waaronder gta forum..

subforum shortcuts, ik weet de correcte benaming niet dus noem ik het maar zo.

om wat meer te begrijpen wat ik bedoel maak ik een voorbeeld:

er staat bijvoorbeeld bij het gta san andreas forum dit:

GTA San Andreas

gta san andreas general, gta san andreas missie hulp, gta san andreas media

gta san andreas Easter eggs, gta san andreas walktrough, gratis subdomeinen bij LYP.nl!!

ik heb het over die schuingedrukte tekstjes onder GTA san andreas. in het echt zitten daar links bij.

hoe kan ik die tekstjes weergeven? want ik heb subforums gemaakt maar ik zie dit tekstjes niet onder het forum

nog een vraag: hoe restore ik een backup van ipb 1.3.1 final?

Geplaatst:

Dit alles kan je instellen in het Admin Control Panel.

Sommige opties zitten echter nog niet in versie 1.3.1 en wel in versie 2.1.x die wij gebruiken.

Tevens moet ik je er op wijzen en waarschuwen dat Invision Power Board 1.3.1. zeer onveilig is en vol met gaten zit. Ik raad je aan dit niet te gebruiken als je niet de tijd neemt en de kennis hebt om dit systeem helemaal te herschrijven, verbeteren en beveiligen.

Geplaatst:

Ik quote mezelf even vanuit dit topic:

@ .::FLIPKIP::. : Wil je als je nog een keer een vraag stelt over je aankomende forum die stellen in hetzelfde topic? Dan is het is niet nodig om vier topics in een paar dagen aan te maken. :)

Graag hier vanaf nu op te letten. Dit is al je vijfde topic over je aankomend forum.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...