Jump to content

toni cipriani


mattiejj

Recommended Posts

ik heb gelezen op wikigta dat toni is gevlucht omdat ie een kopstuk van de Leone heeft omgebracht

maar waarom word ie dan een made man en wie heeft toni vermoord voordat ie vluchtte

weet iemand dat toevallig of is dat onbekend

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gelezen op wikigta dat toni is gevlucht omdat ie een kopstuk van de Leone heeft omgebracht

maar waarom word ie dan een made man en wie heeft toni vermoord voordat ie vluchtte

weet iemand dat toevallig of is dat onbekend

Het is onbekend wie hij vermoordde. Het was wel een belangrijk iemand aangezien hij 3 jaar moest onderduiken. Hij is made man geworden omdat hij Salvatore veel geholpen heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

maar hij heeft hem toch 3 jaar eerder gewoon verraden,
Nee, hij heeft voor Salvatore een andere, belangrijke made man vermoord.

Of bedoel je soms Claude? Dan is dat drie jaar later. Claude vermoordde Slavatore in 2001 waardoor de Leones hem haten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gelezen op wikigta dat toni is gevlucht omdat ie een kopstuk van de Leone heeft omgebracht

maar waarom word ie dan een made man en wie heeft toni vermoord voordat ie vluchtte

weet iemand dat toevallig of is dat onbekend

waar heb je dat precies gelezen? kun je ff de link geven van de pagina?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gelezen op wikigta dat toni is gevlucht omdat ie een kopstuk van de Leone heeft omgebracht

maar waarom word ie dan een made man en wie heeft toni vermoord voordat ie vluchtte

weet iemand dat toevallig of is dat onbekend

waar heb je dat precies gelezen? kun je ff de link geven van de pagina?

Dit is de link naar de pagina die mattiejj bedoelde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat Sal hem vertouwd want volgensmij wordt in de Begin Scene in Salvotore's Manison gezegd dat Salvatore Toni niet weer gewoon kan laten werken maar dat hij eerst zich weer moet bewijzen. Maar Salvatore wil het eigenlijk wel maar kan het niet. Correct My if i'm Wong

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat Sal hem vertouwd want volgensmij wordt in de Begin Scene in Salvotore's Manison gezegd dat Salvatore Toni niet weer gewoon kan laten werken maar dat hij eerst zich weer moet bewijzen. Maar Salvatore wil het eigenlijk wel maar kan het niet. Correct My if i'm Wong

volgens mij heb je gelijk want hij zegt tegen toni: i want you to take it easy for a while.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dit snap ik ook niet, Salvatore zal toch niet iemand die een belangrijk iemand van de Leone's vermoord heeft(Made man bijv.) weer in dienst nemen? Ik denk dat iedere maffibaas die degene tegen kwam die hem zo'n kunstje had geflikt meteen om zeep geholpen had :D .

Bewerkt: door robertsa
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is waar, behalve als je die persoon nog nodig hebt of als je die persoon als een vriend ziet, kun je hem niet zomaar vermoorden, ik denk dat Salvatore Toni zag alseen vriend die het helemaal kon maken, Salvatore gaf Toni een tweede kans.

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand wel eens the godfather I gezien? Dan moet Michael die drugsdealer en die corrupte agent vermoorden, en dan vlucht ie ook(naar Sicilië) terwijl de Corleone's de klappen op moeten vangen... Dat is net zo iets maar dan heeft hij de Corleone familie niet verraden hij heeft juist twee vijanden van de Corleone's omgelegd maar moet vluchten voor de andere families zoals de Tatagglia en de Barzini familie.

EDIT:

O nu begrijp ik het toni vermoorde iemand van zijn eigen gang, maar michael corleone iemand van de vijand, sorry ik begreep het eerst niet.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...