Achille Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Zonder Tuts! Beter dan me huidige? Rate PLS! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ziet er netjes uit, Achille. Ik vind de achtergrond erg mooi gedaan, maar de sprite vind ik niet zo mooi. Volgens mij heb je een oudere versie van een sprite van Electabuzz gekozen. Misschien staat deze er beter bij: Voor deze sprite geef ik je een 8,7. Keep it up! Reageren
Achille Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Het enigste verschil is de arm, en dat vind ik toch wel beter passen bij deze sig.. Thnx voor je rate en k hoop dat er nog meer komen.! Reageren
mattiejj Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 mooie sig, hij lijkt wel een beetje op die van general lee maar deze vind ik mooier deze geef ik een 8,5 Reageren
Achille Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Thnx Mate, nog iemand een rate? Reageren
McNelly Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ik vind de sprite niet zo bij je achtergrond passen. Je achtergrond is mooi, en er zit een soort van 'rustige blur' overheen (dat heb je maybe niet gedaan, maar het lijkt zo) en je sprite is erg scherpafgetekend. Daarom komt het niet prettig over. Ik geef 'm tog een 7.3 NeLSoN Reageren
TheGuardian Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Heey Achille Commentaar: Toen ik het topic binnenkwam, dacht ik al direct van, wow mooie sig. Hij heeft dus een hele mooie uitstraling, dat is heel belangrijk, en zal je score ook wat hoger leggen die je zometeen kunt lezen bij EindTotaal Punten die ik je geef - punten: Alles aan je lettertype is leuk, alleen het woord "selfdestruct" ziet er wat anders uit Qua lettertype/fond dan de andere, dat is wel jammer.. + punten De andere lettertypes passen goed bij de achtergrond en bij elkaar, net als de render bij de achtergrond past. Ook het speciale effect die je render afgeeft is perfect gemaakt EindTotaal Punten: 9.6 Eindbesluit: Je hebt een hoge score doordat je sig er heel perfect uitziet. Als je zo kijkt zie je er niet echt - puntjes in. Pas nadat je goed keek (zoals ik deed) zag ik jammer genoeg een - puntje. Al de rest zijn + punten. Ga zo door met je sigs TheGuardian Reageren
Achille Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Thnx man zouden er nog een paar mensen willen raten..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.