-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Een paar mensen vroegen zich af hoe je dat strip effect maakt, nadat ze de strip hadden gelezen: Vandaar dat het een kleine moeite was het even uit te leggen: Bewerkt: 12 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 Ook maar even gevolgd en mijn outcome: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 Ik heb het eens geprobeerd link naar plaatje: http://img127.imageshack.us/img127/1388/screen246bf4.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 Hier is mijn Creatie>.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 Strip staat ook op GTAGames http://www.gtagames.nl/home/comment.php?comment.news.324 Effect is simpel en effectief, KUTGW. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Mooi zo!! Hier is de mijne: Ik kon ze alleen niet over elkaar heen slepen, dus heb ik het middelste oogje uitgevinkt ! Donwell Bewerkt: 13 augustus 2006 door Donwell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 Thanks Mathijs voor de mooie tut, erg handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 Erg handige tutorial! Sinds vanavond heb ik ook Photoshop, en mijn allereerste creatie die ik ermee gemaakt heb is met dank aan deze tutorial! Hier wat creatie's: Uiteraard kon Lepe Appie niet ontkomen, dus is dit de output van Appie. Ook de Yakuza konden niet achterblijven... ... En vooruit: Lance Vance hield maar niet op met zeuren. Ik vind ze goed gelukt, al zeg ik het zelf. Bedankt voor de handige tutorial! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 Goeie tut Matthijs! Hij is simpel maar de kracht van deze tut zit het hem in de eenvoud Ik heb zelf ook een creatie gemaakt Ga zo door Matthijs. (Ik kijk er naar uit tot je volgende strip) Daan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb er ook één gemaakt http://img236.imageshack.us/img236/2610/sw...ledbrianhz0.png >>> Door RonaldVC: Plaatje te groot, veranderd in een link. De maximale grootte van een plaatje mag op dit forum 640x480 pxl zijn, lees voor meer informatie de ===>regels<===.<<< Edit: Sorry Ronald, zal er voortaan aan denken Bewerkt: 13 augustus 2006 door Lance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta fan man Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 bij 6 kom ik niet verder:zet de blend mode of soft lights waar is die blend mode ik gebruik adobe photoshop cs2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 Die staat in je layer pallet. Kijk op het plaatje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta fan man Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 ok bedankt general lee het is me gelukt: maar leg me nog eens uit hoe ik een spreek bellon erbij kan zetten waar is die tool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Ik kan jou wel helpen 'gta fan man'. Ik heb het een met screen's uitgelgt, want volgens mij zeggen in dit soort gevallen screens en daarbij uitleg meer dan allen uitleg. Zoek een Icoontje in de Standaard balk van Photoshop, de Screen verduidelijkt dit. Kies voor het de optie waar het zwarte vierkant voor staat. Als je daarop hebt geklikt zal er boven in het scherm iets veranderen klik dan op het plaatje wat er naast Shape: ... komt te staan. Dan druk je op het bolletje zoals je die ziet. Dan zul je een overzicht krijgen met de Shapes die je op dit moment bezit. Kies dan voor Talkbubbles, en dan krijg je een soort overzicht te zien van de TalkBubbles. Als je op TalkBubbles hebt geklikt zul je op de plek waar je in het voorbeeld nu een puzzelstuk en lamp en handen ziet een aantal luchtballonen zien voor de strip. Klik erop en sleep over je document, als je dan de goede kleur hebt ingesteld moet het onbetwist mooi worden. Verder wens ik je veel succes en laten we hopen dat het je gaat lukken, mocht iets niet lukken zeg het maar even! Bewerkt: 13 augustus 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 ok bedankt general lee het is me gelukt:[plaatje] maar leg me nog eens uit hoe ik een spreek bellon erbij kan zetten waar is die tool De custom shape tool, staat onder de normale shape tool. Ik heb er voor de duidelijk even ee nscreens van gemaakt. Als je hem hebt aangeklikt kun je bovenin de custom shape kiezen, in dit geval een spreekballon. Het is een standaard shape, dus je hoeft hem niet appart te downloaden. Klikken voor een vergroting! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.