Jump to content

[PS] Strip effect


-Matthijs-

Recommended Posts

het man het is gelucht :D

kijk hier me eerste is dit:

strpag1.th.png

is van SA-MP :puh:

nogmaals bedankt :bier:

dat was pas echt een uitleg

>>> Door RonaldVC: Gelieve niet meer te dubbelposten, de volgende keer kan je de "edit" knop gebruiken.<<<

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    10

  • gta fan man

    9

  • joshoon

    8

  • Donwell

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

hey

-matthijs waar kan ik die lettertype downloaden

of kan jij hem ff uploaden

want dies best gaaf voor strips

Het lettertype heet Badaboom BB, ik heb hem voor je in de bijlagen gestopt. Het is een WinRar pakketje dus je moet hem eerst uitpakken. Na het uitpakken moet je het TrueType bestand naar de map fonts kopieëren. (Deze computer> Windows > Fonts.)

hoe kan ik een selectie groter maken ik bedoel wat ik dan geselecteerd heb bijvoorbeeld ik heb een plaatje geselecteerd en hoe kan k dat groter of klijner maken of hoe ik de leyer groter of klijner kan maken

Een plaatje kleiner maker bedoel je? Dat is heel simpel ga op de layer van het plaatje staan, en druk dan op CTRL + T. Nu kun krijg je iets om je render heen, als je op z'n klein blokje gaat staan komt er een klein pijltje, dan kun je hem kleiner, draaien, groter maken. houd wel SHift ingedrukt tijdens het verkleinen, zo behoud je kwaliteit van het plaatje.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het probleem al, iemand op de voorgaande pagina had haast net zo'n probleem als jou, het probleem zit hem ook bij in de instellingen bovenin. Jij hebt ze zo staan:

barul1.png

De instellingen horen zo te staan:

bar2na8.png

Je moet eerst het linker icoontje goed zetten en dan pas de recher, ik hoop dat hij nu wel lukt. Succes!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Je zegt wel sleep het originele plaatje naar boven.

Maar bij mij staat er bij het originele plaatje een slot?

Kan iemand mij uitleggen hoe je die weg moet halen :Y

Als er een plaatje opslot is en je wilt hem 'los' krijgen, moet je het volgende doen. Ga op de layer staan die opslot is, duplicate de layer. Dit kan door de sneltoets CTRL + J, of door er met je rechtermuisknop op te drukken en dan voor 'duplicate layer' te kiezen. Nu heb je als het goed is 2 keer dezelfde layer een die opslot en is een die niet op slot is, delete nu de layer die opslot is.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Je zegt wel sleep het originele plaatje naar boven.

Maar bij mij staat er bij het originele plaatje een slot?

Kan iemand mij uitleggen hoe je die weg moet halen :Y

je moet dubbel klikken op die orginele die op slot zit

en dan op OK

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het probleem al, iemand op de voorgaande pagina had haast net zo'n probleem als jou, het probleem zit hem ook bij in de instellingen bovenin. Jij hebt ze zo staan:

barul1.png

De instellingen horen zo te staan:

bar2na8.png

Je moet eerst het linker icoontje goed zetten en dan pas de recher, ik hoop dat hij nu wel lukt. Succes!

de vorge keer was ik dat met het probleem ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...