Gangsta Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 Thnx! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Bedankt dude! Hier heb ik zeker wat aan. Bewerkt: 1 oktober 2006 door gta ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xarpius Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2006 Ey! Vette tut dacht ik.. maar, het lukt me niet! Ik heb de NL versie van Photoshop 6.0, ik weet niet welke Find Edges is..ik dacht Oplichtende Rand maar ik krijg de kleur niet meer terug in mijn signature... help? Alvast bedankt.. Tis druk hier! >>> Door .Levi.: Dit is spam.. Geduld is een schone zaak, niet iedereen is verplicht te reageren. En dubbelposten doen wij sowieso niet. Heb je nog iets te melden edit je voorgaande bericht. Ik voeg dit bericht met je andere samen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2006 Ey!Vette tut dacht ik.. maar, het lukt me niet! Ik heb de NL versie van Photoshop 6.0, ik weet niet welke Find Edges is..ik dacht Oplichtende Rand maar ik krijg de kleur niet meer terug in mijn signature... help? Alvast bedankt.. Tis druk hier! >>> Door .Levi.: Dit is spam.. Geduld is een schone zaak, niet iedereen is verplicht te reageren. En dubbelposten doen wij sowieso niet. Heb je nog iets te melden edit je voorgaande bericht. Ik voeg dit bericht met je andere samen.<<< Find Edges is inderdaad Oplichtende Rand. Voor kleur in je signature: Misschien ligt het hieraan? Ga naar File > New en zet je Color Mode op RGB Color. Screen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xarpius Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2006 Oke erg bedankt ik ga het proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lampje Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2006 Kwaliteit van foto was niet zo heel goed maar toch goed gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 ik heb er nu ook 1 gemaakt is redelijk gelukt volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 *Bump* Ik heb sinds kort (ook) Photoshop CS2, dus wou ik deze tutrial volgen. Omdat ik een plaatje van San Andreas een beetje saai vond heb ik er eentje van Gears of War genomen. Ik heb de tutrial volledig gevolgt, zonder fouten te maken. Althans; dat denk ik. Dan is er toch iets fout gegaan... Epic's troep Sammie's troep Zoek de verschillen. ^^ Ik heb echt geen flauw idee wat ik fout heb gedaan, het enige wat me nog logisch lijkt is dat het aan het plaatje zelf licht... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigT Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Grappige en simpele tut. Het opslaan en uploaden duurde langer dan het volgen xD. Maar wel grappig. Hierboven - Je moet het orginele plaatje bovenaan op color zetten. En dat lichte plaatje op soft light. En onderaan is gewoon dat plaatje in zwart wit Bewerkt: 20 maart 2007 door BigT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2007 *Bump*Ik heb sinds kort (ook) Photoshop CS2, dus wou ik deze tutrial volgen. Omdat ik een plaatje van San Andreas een beetje saai vond heb ik er eentje van Gears of War genomen. Ik heb de tutrial volledig gevolgt, zonder fouten te maken. Althans; dat denk ik. Dan is er toch iets fout gegaan... Epic's troep Sammie's troep Zoek de verschillen. ^^ Ik heb echt geen flauw idee wat ik fout heb gedaan, het enige wat me nog logisch lijkt is dat het aan het plaatje zelf licht... Ik heb het ook geprobeerd. Als ik jouw plaatje bekijk heb je maar 2 layers. Originele op Color mode en een layer met Find Edged. Daar onder moet nog een keer de originele afbeelding. Dan krijg je wel het juiste effect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2007 Ik zit vast bij stap 7. Hoe kun je het originele plaatje naar boven slepen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2007 Ik zit vast bij stap 7. Hoe kun je het originele plaatje naar boven slepen? Je klikt erop en houdt vast. Vervolgens beweeg je je muis naar boven waardoor je layer helemaal bovenaan komt. Dat bewegen naar boven noemen we slepen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nizar555 Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2007 ik heb jasc paint shop pro 8 kan iemand mij uitleggen hoe het met deze moet want van die eerste snap ik er niks van ik kom niet eens verder dan stap 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2007 Ik zit vast bij stap 7. Hoe kun je het originele plaatje naar boven slepen? Je klikt erop en houdt vast. Vervolgens beweeg je je muis naar boven waardoor je layer helemaal bovenaan komt. Dat bewegen naar boven noemen we slepen. Dit bedoel ik nu. Als ik het originele plaatje naar boven in de 'layer list' sleep, gaat hij automatisch weer onderaan staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigT Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2007 ik heb jasc paint shop pro 8 kan iemand mij uitleggen hoe het met deze moetwant van die eerste snap ik er niks van ik kom niet eens verder dan stap 2 Volgensmij gebruikt hier niemand PaintShop Pro. Want photoshop heeft meer mogelijkheden volgensmij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.