Jump to content

[PS] Strip effect

-Matthijs-

Recommended Posts

• Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Matthijs-

10

• gta fan man

9

• joshoon

8

• Donwell

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weken later...

Ey!

Vette tut dacht ik.. maar, het lukt me niet! Ik heb de NL versie van Photoshop 6.0, ik weet niet welke Find Edges is..ik dacht Oplichtende Rand maar ik krijg de kleur niet meer terug in mijn signature... help?

Alvast bedankt..

Tis druk hier!

>>> Door .Levi.: Dit is spam.. Geduld is een schone zaak, niet iedereen is verplicht te reageren. En dubbelposten doen wij sowieso niet. Heb je nog iets te melden edit je voorgaande bericht. Ik voeg dit bericht met je andere samen.<<<

Delen op andere websites

Ey!

Vette tut dacht ik.. maar, het lukt me niet! Ik heb de NL versie van Photoshop 6.0, ik weet niet welke Find Edges is..ik dacht Oplichtende Rand maar ik krijg de kleur niet meer terug in mijn signature... help?

Alvast bedankt..

Tis druk hier!

>>> Door .Levi.: Dit is spam.. Geduld is een schone zaak, niet iedereen is verplicht te reageren. En dubbelposten doen wij sowieso niet. Heb je nog iets te melden edit je voorgaande bericht. Ik voeg dit bericht met je andere samen.<<<

Find Edges is inderdaad Oplichtende Rand.

Voor kleur in je signature:

Misschien ligt het hieraan? Ga naar File > New en zet je Color Mode op RGB Color.

Screen:

post-1925-1160930422.jpg

Delen op andere websites

• 4 weken later...
  • 4 maanden later...

*Bump*

Ik heb sinds kort (ook) Photoshop CS2, dus wou ik deze tutrial volgen. Omdat ik een plaatje van San Andreas een beetje saai vond heb ik er eentje van Gears of War genomen. Ik heb de tutrial volledig gevolgt, zonder fouten te maken. Althans; dat denk ik. Dan is er toch iets fout gegaan...

Epic's troep

Sammie's troep

Zoek de verschillen. ^^

Ik heb echt geen flauw idee wat ik fout heb gedaan, het enige wat me nog logisch lijkt is dat het aan het plaatje zelf licht...

Delen op andere websites

Grappige en simpele tut.

Het opslaan en uploaden duurde langer dan het volgen xD.

Maar wel grappig.

naamlooscopyrs7.jpg

Hierboven - Je moet het orginele plaatje bovenaan op color zetten.

En dat lichte plaatje op soft light.

En onderaan is gewoon dat plaatje in zwart wit ;)

Bewerkt: door BigT
Delen op andere websites

*Bump*

Ik heb sinds kort (ook) Photoshop CS2, dus wou ik deze tutrial volgen. Omdat ik een plaatje van San Andreas een beetje saai vond heb ik er eentje van Gears of War genomen. Ik heb de tutrial volledig gevolgt, zonder fouten te maken. Althans; dat denk ik. Dan is er toch iets fout gegaan...

Epic's troep

Sammie's troep

Zoek de verschillen. ^^

Ik heb echt geen flauw idee wat ik fout heb gedaan, het enige wat me nog logisch lijkt is dat het aan het plaatje zelf licht...

Ik heb het ook geprobeerd. Als ik jouw plaatje bekijk heb je maar 2 layers. Originele op Color mode en een layer met Find Edged. Daar onder moet nog een keer de originele afbeelding. Dan krijg je wel het juiste effect. ;)

Delen op andere websites

Ik zit vast bij stap 7. Hoe kun je het originele plaatje naar boven slepen?

Je klikt erop en houdt vast. Vervolgens beweeg je je muis naar boven waardoor je layer helemaal bovenaan komt. Dat bewegen naar boven noemen we slepen. :)

Delen op andere websites

Ik zit vast bij stap 7. Hoe kun je het originele plaatje naar boven slepen?

Je klikt erop en houdt vast. Vervolgens beweeg je je muis naar boven waardoor je layer helemaal bovenaan komt. Dat bewegen naar boven noemen we slepen. :)

Dit bedoel ik nu. Als ik het originele plaatje naar boven in de 'layer list' sleep, gaat hij automatisch weer onderaan staan.

Delen op andere websites

ik heb jasc paint shop pro 8 kan iemand mij uitleggen hoe het met deze moet

want van die eerste snap ik er niks van ik kom niet eens verder dan stap 2

Volgensmij gebruikt hier niemand PaintShop Pro.

Want photoshop heeft meer mogelijkheden volgensmij.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...