Kismo Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 Ook maar even mijn outcome leuke tut ! LINK: http://img89.imageshack.us/img89/6123/outcomegb3.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2007 Mijn eerste werkje met PS, en ik vind het wel geslaagd! Mijn outcome: http://www.fileden.com/files/2007/5/18/108...banHermesVC.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2007 Mijn outcome (ik had het eerst veel te omslachtig gedaan): Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Met welke goed progamma kun ik de tut goed volgen? Cs2 of iets anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joshoon Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Uiteraard CS2, Maar ik heb nu zelf CS3, en daar kan het ook heel goed mee, Mischien dat sommige dingen op een andere plaats staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Uiteraard CS2,Maar ik heb nu zelf CS3, en daar kan het ook heel goed mee, Mischien dat sommige dingen op een andere plaats staan. Bedankt. Ik had al het gevoel dat CS2 goed is Goed gelukt? Bewerkt: 25 mei 2007 door GTA_XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 Ik heb net een paar uur PS: Mij effect: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 Met welke goed progamma kun ik de tut goed volgen?Cs2 of iets anders? Of je past 1 filter toe met The Gnu Image Manipulation Program... (The GIMP). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) Ik heb net een paar uur PS:Mij effect: Ja en die screen heb je hier van mij gestolen. Niet dat dat niet mag, maar vraag in het vervolg toestemming, wil je? Bewerkt: 26 mei 2007 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 Ik heb net een paar uur PS:Mij effect: Ja en die screen heb je van mij gestolen. Niet dat dat niet mag, maar vraag in het vervolg toestemming, wil je? Lol.. Dat is de domste wat je kan doen van iemand een screen jatten! mij resultaat komt binnenkort! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 Ik heb net een paar uur PS:Mij effect: Ja en die screen heb je hier van mij gestolen. Niet dat dat niet mag, maar vraag in het vervolg toestemming, wil je? Ik wist niet dat ie van jou was. Sorry daarvoor. Ik heb hem trouwens van Killerkip's site. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 Ik wist niet dat ie van jou was. Sorry daarvoor. Ik heb hem trouwens van Killerkip's site. OMG! Dan ga ik die gast eens aanspreken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ninoke Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2007 Ik vind de blend mode niet waar staat die? Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2007 Ik vind de blend mode niet waar staat die?Greetz Deze staat op je layer schermpje. Als je deze niet ziet, moet je op 'F7' drukken om het schempje tevoorschijn te krijgen. Hier een plaatje ter verduidelijking: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Ik zou het ook graag willen doen, maar ik snap het niet egt, ik gebruik Paint Shop Pro 7 en als het daar misschien niet mee zou kunnen heb ik ook nog PhotoImpact12 Zou iemand met screentjes enzo me het uit willen leggen, pleazz Bewerkt: 7 juli 2007 door GTAfan054 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.