Boris H. Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2007 Ik zou het ook graag willen doen, maar ik snap het niet egt, ik gebruik Paint Shop Pro 7, zou iemand met screentjes enzo me het uit willen leggen, pleazz Om dit te doen moet je photoshop hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 Is PhotoImpact 12 ook niet goed dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 Is PhotoImpact 12 ook niet goed dan? Nee, ook dat progamma is helaas niet goed. Ik heb deze tutorial puur gemaakt voor mensen met Photohshop, vandaar dat dze tutorial niet te volgen is met andere progamma's. Ik raad je anders even aan de trial van Photoshop te downloaden, zodat je de tutorial alsnog kan volgen. Deze trial duurt dus slechts 30 dagen, en daarna zal Photoshop het dus niet meer doen. Je kan de trial hier downloaden. Registratie is verplicht, maar dat is zo gebeurd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 Ok, alsnog bedankt voor de moeite Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2007 wat is stylize en findedges? heb de nederlandse photoshop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skills Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 handige tut tis alleen erg irritant met die text om dat erin te doen dan is er zo'n gek randje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.