need my speed Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) In dit topic kan je al je grappige screens van Command & Conquer Generals (Zero Hour) kwijt. Hier 2 van mij: Nuke Cannons zijn erg goed om je basis te verdedigen. 2 Nuclear Missiles (van mij) worden afgevuurd op een volle basis. Bewerkt: 12 augustus 2006 door need my speed Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Arjen heeft hier ooit al een soort gelijkmatig topic over gemaakt: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=27830 Ik vind het een van mijn favoriete spelleen blijven, ik wacht ook vol spanning op Command and Conquer 3. Al speel ik Generals en Zero Hour ook nog kapot! Heb helaas geen screens, die maak ik nooit. Reageren
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Weet ik, maar ik vond het niet echt een funny screenshots topic... Reageren
Nickonly Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 @Need my speed: Welke mod heb jij? Want ik zie namelijk dat je een speciale super wapen of iets hebt (op de eerste screen, staat zo'n speciaal iets, wat niet in't spel zit). Want die lijkt met ook wel vet. En ik dal ook nog wel eens met wat screens komen, maar ik heb geen zin om er zo veel up te loaden! Reageren
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Pro:Gen 2.5. Die kan je op Deezire downloaden. Deze mod maakt het mogelijk om met de boss generals te spelen. In het echte spel had je namelijk 1 boss general, general Leang, maar met deze mod heb je de USA boss general Ironside, de China boss general Leang, en de GLA boss general Deathstrike. Deze boss generals hebben bijna alles wat hun generals hebben, met wat extras. Bijvoorbeeld general Leang heeft Long Range Missiles voor de MiG's die voorderest niemand heeft, en general Ironside heeft Advanced Patriots i.p.v. EMP Patriots / Laser Defence Turrets. Ook zijn de normale generals verandert zoals het in het orgineel was, general Townes heeft nu bijvoorbeeld een laser versie van de Ranger en Colonel Burton, en hij heeft de Laser Uplink Cannon i.p.v. Particle Uplink Cannon. Ook kan je het Detention Camp (USA) / Prison Camp (GLA) maken waar vandaan je 1 POW Truck kan maken en een upgrade waardoor je standaard troepen (Rangers, Rebels, Red Guards) vijandelijke infantry kunnen vangen. Als je POW Truck dan over ze heen rijd krjg je een klein beetje geld er voor. China kan echter uit hun Propoganda Center vandaan een POW Truck etc maken. Als je een Detention Camp bouwt (USA) kan je net zoals in Generals (niet Zero Hour) de map helemaal laten zien. Als je een Prison Camp bouwt (GLA) kan je Demoralize activeren, wat het effect daar van is weet ik nog niet. Als je een Propoganda Center bouwt (China) kan je iets activeren waardoor 1 vijandelijke unit van jou word, handig om Dozers te stelen, natuurlijk is er nog veel meer. Genoeg info? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.