Jump to content

100% Uitgespeeld? Cheats?

Recommended Posts

Geplaatst:
ik weet niet op hoe veel % ik zit maar ik mag alles doen enzo en heb geen 1 cheat gebruikt tot nu toe, is echt moelijker zonder cheats vind ik want wapens zijn heel duur en je krijgt (bijna) geen geld voor missies, ik wil toch wel 100% uitspelen ze zeggen dat je dan een leger krijgt van gangs en nog wat dingen, in begin had je ook een gang die dan van jou was maar als je verhuisd naar san fierro en je komt terug staat het bij stats dat er maar 0 mensen zijn of dat had ik tenminste :lol:

Vind ik gewoon zo geweldig ik word helemaal blij.. warom??

By gta vice city had je geen ene flikker aan geld hier kan je er alles mee doen :D

Word je toch gewoon blij van darom werd gta vc best wel na een tijdje saaai

Ben ik het met je eens.

Ik had door vigilante missions met de Apache in VC meer dan 6 miljard.. En dan wordt het toch wel saai als je alleen maar meer en meer geld krijgt.

jah ik VC mnet een tank en dan de loop naar acheren o dat je lekker snel ging en vigelante (kweenie hoe je het schrijft) :puh: :P missies doen

zo kreeg ook iets van 6 miljoen :D das wel fijn :ph34r:

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• X-TX

3

• Juriaan

3

• ras

3

• De Gta Master

2

Geplaatst:

met hunter kan je idd heel veel geld verdienen maar 1 ding wat wil je kopen :lol: ik had toen allang alle huizen maar ja deed met cheats met gta san andreas niet ben nu weer heel wat verder heb iets van 90000 en de % weet ik nog steeds niet ben druk los santos aan het leeg halen maar klopt dat daar de hele stad niet deugt als je de missie RIOT moet doen want ik kijk niet naar de filmpjes heb dus wat gemist :angry: . het is zo dar iedereen elkaar neerknalt en brandede huizen mensen lopen met tv's rond en veel meer heb ik tog perongeluk een cheat gedaan of zit dat zo in het spel? ik hen bij het saven niks met >Warning? one of more cheats activeted... zo iets

Geplaatst:

stell ik heb twee soorten spellen opgeslagen dan kan ik toch gewoon 1 van de twee met cheats doen en de ander gewoon 100 % uitspelen???

want dat week niej zeker.

of geld het als ik in een spel een cheat gebruik dat dan m'n hele spel vern*kt is

Geplaatst: (bewerkt)

tuurlijk en ik ben de koninging <_<

Misschien heb je cheats gebruikt maar em niet opgeslagen ;)

EDIT: Het zal me een worst wezen wat jij met Vice City deed maar dit is San Andreas!

Bewerkt: door DenTheMen
Geplaatst:
.... ben druk los santos aan het leeg halen maar klopt dat daar de hele stad niet deugt als je de missie RIOT moet doen want ik kijk niet naar de filmpjes heb dus wat gemist :angry: . het is zo dar iedereen elkaar neerknalt en brandede huizen mensen lopen met tv's rond en veel meer heb ik tog perongeluk een cheat gedaan of zit dat zo in het spel? ik hen bij het saven niks met >Warning? one of more cheats activeted... zo iets

Nee je hebt geen cheats gebruikt heel de stad is in rep en roer vandaar Riot (rellen) je politie vriend is daar verantwoordelijk voor. De rellen zijn wel over als je t spel hebt uitgespeeld, al zijn de mensen toch wel meer trigger-happy dan voorheen heb ik t gevoel, lol. succes m8

Geplaatst:

Cheats, WTF maakt het uit ieder zijn eigen spel,die mag zelf weten wat hij ermee doet, en ja ik ben tegen cheaten, welke vorm dan ook, of je vind dan het spel te moeilijk of het kan je geen hol schelen.

Signed with Respect To C.

Geplaatst:

ff een vraagje: als ik 10.000 heb en wed alles op t slechtste paard 10/1 bijv. win en ga dan saven en dan weer terug 100.000 wedden slechtste paard hoppa 1000000 als ie niet wint ff opnieuw laden en net zolang proberen tot ie wint, ziet t spel dat als cheaten??? ben heel benieuwd, ben namelijk bang dat dit mijn vorige save game corrupt heeft gemaakt. Liep namelijk vast na het spelen van de laatste missie (zie een andere thread)

Geplaatst:

ik heb eerst de verhaal lijn uitgespeeld MET CHEATS.

is wel nep om met cheats te spelen , maar anders doe ik er 3x over om 1 missie te halen.

heb zo rap mogelijk de missie lijn uitgespeeld om vol van het verhaal zelf te genieten.

en nu ik alles heb gezien speel ik em zonder cheats.

heel easy alles verkennen en de 100% halen.

dus eerst de verhaal lijn bekeken en nu de game spelen.

PS als je 2 x de verhaal lijn ziet zie je veel meer.

zo was ik bij een missie van OG LOc

SPOILER

en ging ik die teksten jatten bij madd dogg, voordat ik naar MD mansion ging zag ik Madd Dogg lopen in de wc van die hamburger tent.

en later weer in ze eigen huis zat hij te gamen.

Nu zijn dit wel kleine dingen maar vin het wel tof dat je de missies nu beter snapt en meer ziet

Geplaatst:
ik heb eerst de verhaal lijn uitgespeeld MET CHEATS.

is wel nep om met cheats te spelen , maar anders doe ik er 3x over om 1 missie te halen.

heb zo rap mogelijk de missie lijn uitgespeeld om vol van het verhaal zelf te genieten.

en nu ik alles heb gezien speel ik em zonder cheats.

heel easy alles verkennen en de 100% halen.

dus eerst de verhaal lijn bekeken en nu de game spelen.

PS als je 2 x de verhaal lijn ziet zie je veel meer.

zo was ik bij een missie van OG LOc

SPOILER

en ging ik die teksten jatten bij madd dogg, voordat ik naar MD mansion ging zag ik Madd Dogg lopen in de wc van die hamburger tent.

en later weer in ze eigen huis zat hij te gamen.

Nu zijn dit wel kleine dingen maar vin het wel tof dat je de missies nu beter snapt en meer ziet

ik speel direkt zonder codes en dan pas met codes das veel relaxter om dan alles nogis te spelen met codes. en dan kan je pas na een tijdje in de 3de of 2de stad, anders heb je em na een week de verhaal lijn uitgespeeld en is er niks meer aan het heele spel. Dus ik verkies eigelijk om zonder codes GTA SAN ANDREAS te spelen. :D:D

Geplaatst:
ff een vraagje: als ik 10.000 heb en wed alles op t slechtste paard 10/1 bijv. win en ga dan saven en dan weer terug 100.000 wedden slechtste paard hoppa 1000000 als ie niet wint ff opnieuw laden en net zolang proberen tot ie wint, ziet t spel dat als cheaten??? ben heel benieuwd......

weet iemand dit??? :huh:

Geplaatst:
stell ik heb twee soorten spellen opgeslagen dan kan ik toch gewoon 1 van de twee met cheats doen en de ander gewoon 100 % uitspelen???

want dat week niej zeker.

of geld het als ik in een spel een cheat gebruik dat dan m'n hele spel vern*kt is

nee want kijk ik heb bij een vriend dat ook gedaan, je kan gewoon 1 save game Met cheats doen en andere Zonder maar je spel gaat er niet aan kapot, het blokje dat je opslaat bestaat uit eigen letters en dingetjes en het kan je spel niet aantasten en al helemaal niet andere save game als dat Wel bij jou het geval is klopt er iets niet want alles is appart gescheiden

Geplaatst:
ik heb hem 100% uitgespeels

en alles wat ik heb gehad is een special pak en een nieuwe auto die IN ganton staat nast je huis en een hydra in ganton!!!!!!!!!!!!!!1

dus niet zeiken, en ja ik zal binnenkort een foto maken van me status

Ik heb em ook 100% uitgesppeeld en er kwam zo'n berichtje dat en een rhino en hydra bezord waren bij mijn huis maar die komen nooit... en wat voor spelciaal pak?

Geplaatst:
ff een vraagje: als ik 10.000 heb en wed alles op t slechtste paard 10/1 bijv.  win en ga dan saven en dan weer terug 100.000 wedden slechtste paard hoppa 1000000 als ie niet wint ff opnieuw laden en net zolang proberen tot ie wint, ziet t spel dat als cheaten??? ben heel benieuwd......

weet iemand dit??? :huh:

het spel telt wel hoe vaak je saved, maar niet hoe vaak je laadt. je kunt dus zo vaak opnieuw laden als je wilt zonder dat het spel "het merkt".

geen probleem dus.

oh en cjsa, het was geen onnodige post. want ras had een vraag gesteld en iedereen lult er maar over heen zonder antwoord te geven. dus stelt ie z'n vraag nog een keer.........

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...