Jump to content

?max 4 modellen ?


topdrop

Recommended Posts

het hoeft niet per-se aan de hoeveelheid modellen te liggen. Misschien was dit model wel net te groot voor SA. Maar er kunnen heel wat dingen zijn waar door het spel crasht als je een nieuw model in SA zet. Misschien ben je wel wat vergeten!

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

nee want als ik 1 ander object verwijder en die andere er in zet dan doet die het wel dus het ligt niet aan mijn object de id nummer die ik heb gegeven zijn

18001,

18002,

18003,

18004,

en ik heb me vergist ik kan niet meer als 4 bij de 4de object crasht die al

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je je San Andreas wel geleegd met de Map Cleaner?

Want dan kan het kloppen dat je SA crasht, er kunnen namelijk niet veel extra objecten bij SA worden gevoegd.

Daarvoor heb je boundarie hack nodig en die is nog niet plubiekelijk te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

nou.. in totaal kan ik niet meer als 3 objecten dus dat zou wel in de gta.dat zijn

en als ik een van die 3 vervang door een ander object doet het spel wel maar als ik toevoeg dan crasht het spel

Bewerkt: door topdrop
Link to comment
Delen op andere websites

je moet de map cleaner doen.

die is hier te halen

http://www.steve-m.com/?page=2&ID=23&act=details

eerst pak je het bestant uit.

dan open je mapcleaner. en je soekt gta op

dan druk je op start en nu moet je ff wachten.

als die klaar is dan vraagt die of je het opwil slaan. druk dan op yes

set nu de water.dat in Rockstar Games\GTA San Andreas\data

en de main.scm in Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script

mu kun je heel erch veel models in je gta setten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu alles uitgeprobeerd maar als ik ga cleanen dan crasht mijn spel gelijk al !! :N

ik heb de map gecleant met een gemode sa en ook even geprobeert om de orginele sa te cleanen maat spel loopt vast bij het laden van een laad spel en een nieuw spel de 2 bestanden (water.dat & main.scm) ben ik ook niet vergeten :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...
Heb je je San Andreas wel geleegd met de Map Cleaner?

Want dan kan het kloppen dat je SA crasht, er kunnen namelijk niet veel extra objecten bij SA worden gevoegd.

Daarvoor heb je boundarie hack nodig en die is nog niet plubiekelijk te downloaden.

sorry voor het vernieuwen van deze oude topic maar ik heb even een vraagje......

is boundarie hack al te downloaden ?

Link to comment
Delen op andere websites

Neen,

Het word meer een tool zoals de VC limit adjuster. MC Kay is nu de map limits aan het verschuiven en deze toe te voegen aan de tool, die op dit moment 2 opties bevat. Hij zet binnenkort wel een link te downloaden van de beta, dus het is gewoon een kwestie van gedult en afwachten ;) .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...