Jump to content

[PS]Simpele Smudge Signature


Goliat

Recommended Posts

Comments, tips en out-comes zijn welkom.

tutdezoveelstecopyrg8.jpg

Dat wazige is makkelijk weg te halen door de layer van je signature de duplicaten en vervolgens die op overlay te zetten. Ik heb dit bewust niet in de tut vermeld omdat ik juist het zachte in de signature wilde behouden.

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hem hem ook gevolgd. Alleen de outcome vind ik niet mooi. Vooral het effect dat je door Exelution vind ik maar niks. De achtergrond is nogal saai.

- Verwijderd om meerdere redenen -

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Verander die exclusion en die Lighten eens, krijg je veel beter resultaat.

Niet aleen de render maar heel de sig komt er niet door, door dat grijze wat je krijgt met lighten.

Teveel geprutst met de blending mode, niet zo'n goede tut.

(je eertse resultaat vind ik veel beter)

-verwijdered om meerdere redenen-

Bewerkt: door Nielok
Link to comment
Delen op andere websites

Verander die exclusion en die Lighten eens, krijg je veel beter resultaat.

Niet aleen de render maar heel de sig komt er niet door, door dat grijze wat je krijgt met lighten.

Teveel geprutst met de blending mode, niet zo'n goede tut.

En wat ferre zegt: vind je het resultaat echt goed dat je er een tut van maakt?

tutorials zijn er om dingen bij te leren, en ook om het machtig resultaat te krijgen zoals de andere ze sig :puh:

niet voor de lol imo :duh:

Sorry hoor die Jongen doet zijn best voor een tutorial, en dan gaan jullie het allemaal afzeiken. Ikzelf maak ook Tutorials in Sneltrein vaart, maar dat is om mijn Kennis te delen aan andere.

Ik vind wat ferre zegt totaal nergens op slaan, het resultaat is niet al te mooi nee. Dat vind ik zelf ook, maar als iemand zijn best er voor heeft gedaan, dan vind ik dat best zwak :t

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het met jullie beide eens, maar het is de zoveelste tutorial die geen mooie uitkomst heeft en van hem komt. ik vind dat je pas een tutorial kan maken als er naar gevraagd word, en jij weet het antwoord. of als je iets ontdekt hebt, of iets dat mooi is. eigenlijk vind ik de enigste mooie die dream sig, en daar heb ik ook van geleerd. maar hij maakt (in mijn ogen) steeds dezelfde tut's met dezelfde dingen, maar dan net iets anders er in. bijvoorbeeld een andere blending option change.

btw 400ste post.

Link to comment
Delen op andere websites

Verander die exclusion en die Lighten eens, krijg je veel beter resultaat.

Niet aleen de render maar heel de sig komt er niet door, door dat grijze wat je krijgt met lighten.

Teveel geprutst met de blending mode, niet zo'n goede tut.

En wat ferre zegt: vind je het resultaat echt goed dat je er een tut van maakt?

tutorials zijn er om dingen bij te leren, en ook om het machtig resultaat te krijgen zoals de andere ze sig :puh:

niet voor de lol imo :duh:

Sorry hoor die Jongen doet zijn best voor een tutorial, en dan gaan jullie het allemaal afzeiken. Ikzelf maak ook Tutorials in Sneltrein vaart, maar dat is om mijn Kennis te delen aan andere.

Ik vind wat ferre zegt totaal nergens op slaan, het resultaat is niet al te mooi nee. Dat vind ik zelf ook, maar als iemand zijn best er voor heeft gedaan, dan vind ik dat best zwak :t

Hier ben ik het mee eens..

Iemand doet moeite om een tut te maken, en iederaan gaat op hem katten.

Ontopic:Opzich geen slechte tut, maar de uitkomst is niet te geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor die Jongen doet zijn best voor een tutorial, en dan gaan jullie het allemaal afzeiken. Ikzelf maak ook Tutorials in Sneltrein vaart, maar dat is om mijn Kennis te delen aan andere.

Ik vind wat ferre zegt totaal nergens op slaan, het resultaat is niet al te mooi nee. Dat vind ik zelf ook, maar als iemand zijn best er voor heeft gedaan, dan vind ik dat best zwak :t

Hier ben ik het mee eens..

Iemand doet moeite om een tut te maken, en iederaan gaat op hem katten.

Ontopic:Opzich geen slechte tut, maar de uitkomst is niet te geweldig.

Misschien maak jij tutorials (en Goliat) om een andere reden, dat respecteer ik ook. Wat ik zei moet je niet verkeerd opvatten (dat had ik er zelf bij gezet), misschien heb je wel aan de ene kant gelijk maar jullie vatten het dus verkeerd of anders op waardoor jullie m'n reactie niet aardig vonden.

Als ik het even heel egostisch mag zeggen, vond ik mijn reactie nog niet zo erg en slecht, alleen Nielok deed er net even een schepje boven op.

Die reactie had ik al verwijderd om meerdere redenen. Als je nog iets kwijt wilt stuur me dan een PB, en dan kunnen we nu weer ontopic.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, nou zeg..

Kijk het is niet een super tut, van al helemaal niet een super photoshopper..

Ik was op een middag weer een wat aan het 'spelen' met Photoshop en dit was het resultaat:

thegamemettekstdr2.jpg

Ik was best trots op deze signature, ik had echt wel het idee dat het één van mijn betere was.

Ik denk dat, dat ook wel klopt, hij is ook wel beter dan in de Tut.

Ik had volgens mij eind Juni voor het laatst een tut gemaakt en daar kreeg ik aardig positieve reactie's op wat mij weer motiveerde voor het maken van een nieuwe tut..

In bovenstaande signature zaten zoveel layer en handelingen, dat ik niet alles terug kon vinden op het Geschiedenis venstertje. Ik moest hem dus opnieuw maken als ik 'm in een tut wilde gebruiken.

Tja wat proberen en proberen, ik herrinerde me nog wat van exclusion en goed het reslultaat was wat minder maar het kon er voor mij mee door. Als ik aan een tut begin weet ik ook niet altijd de preciese uitkomst.

Hoe dan ook de signature in de tut heeft wel wat gelijkenissen maar is zeker niet zo mooi, ik denk dan ook dat Het wel goed te gebruiken is voor de beginnende photoshopper(enkel weken bezig) maar daarna niet meer.. het laat je hoe dan ook kennis maken met het begrip smudgen, en 'klooien aan de layer style'

Wat ik nog wel wil zeggen is dat mischien de kritiek van Ferre en Nielok weleswaar wat hard was maar vanuit hun bekeken wel logisch was, hun zijn stukken beter met PS dan dat ik dat ben..

Mischien hoef je geen ontzach te hebben voor het resultaat maar in ieder geval wel voor de maker die daar zijn tijd in heeft gestoken.

En goed op woorden als:

tutorials zijn er om dingen bij te leren, en ook om het machtig resultaat te krijgen zoals de andere ze sig

niet voor de lol imo ..

En wat betreft Ferre, ja in eerste instantie vond ik het resultaat erg geslaagt en heb er dus een tut van gemaakt..

Dat wazige is makkelijk weg te halen door de layer van je signature de duplicaten en vervolgens die op overlay te zetten. Ik heb dit bewust niet in de tut vermeld omdat ik juist het zachte in de signature wilde behouden.

Tot zover mijn commentaar, dank aan de mensen die het voor mij opgenomen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

goed te gebruiken is voor de beginnende photoshopper(enkel weken bezig) maar daarna niet meer.. het laat je hoe dan ook kennis maken met het begrip smudgen, en 'klooien aan de layer style'

Wat ik nog wel wil zeggen is dat mischien de kritiek van Ferre en Nielok weleswaar wat hard was maar vanuit hun bekeken wel logisch was, hun zijn stukken beter met PS dan dat ik dat ben..

Mischien hoef je geen ontzach te hebben voor het resultaat maar in ieder geval wel voor de maker die daar zijn tijd in heeft gestoken.

Als het hard aankwam srry daarvoor, niet mijn bedoeling.

zal hetzelfde doen als ferre, nogmaals mij excuses :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

goed te gebruiken is voor de beginnende photoshopper(enkel weken bezig) maar daarna niet meer.. het laat je hoe dan ook kennis maken met het begrip smudgen, en 'klooien aan de layer style'

Wat ik nog wel wil zeggen is dat mischien de kritiek van Ferre en Nielok weleswaar wat hard was maar vanuit hun bekeken wel logisch was, hun zijn stukken beter met PS dan dat ik dat ben..

Mischien hoef je geen ontzach te hebben voor het resultaat maar in ieder geval wel voor de maker die daar zijn tijd in heeft gestoken.

Als het hard aankwam srry daarvoor, niet mijn bedoeling.

zal hetzelfde doen als ferre, nogmaals mij excuses :cya:

U hoeft zich nergens voor te exuseren. Je hebt het recht om je mening te zeggen ook al is dat streng. Leven is streng , niet zacht. Bij de voetbal is het net het zelfde. Als hij slecht is zeggen ze daar niks van. Als hij goed is wel. Daarom reageer ik bijna nooit..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...