Chi Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) Cheats Vraag: Waar kan ik Cheats vinden? Deze kun je vinden op de homepage van GTAgames. Zie hier Vraag: Wanneer voer ik de Cheats in? Deze voer je in op ieder gewenst moment in het spel, tijdens het spel zelf. Wanneer je de code goed hebt ingevoerd, krijg je linksbovenin een bevestiging. Vraag: Kan ik het spel volledig uitspelen met Cheats? Ja, dit kan. Het is door een lid van GTAForum bewezen dat je, ondanks vele malen cheats te gebruiken, 100% kan halen. Vraag: Ik heb Cheats ingevoerd en perongeluk mijn spel opgeslagen. Nu wil ik de Cheats terugdraaien. Kan dat nog? Helaas niet. Wanneer je je spel opslaat, verlies je je vorige savegame en kun je dus niets meer terughalen. Je zult overnieuw moeten beginnen wil je het spel zonder cheats uitspelen. Vraag: In mijn spel heb ik Cheats ingevoerd, en ik wist niet dat ik het spel op deze manier misschien niet helemaal uit kan spelen. Kan ik nog overnieuw beginnen? Natuurlijk kan dat. Begin gewoon een "New Game" en sla deze op een andere plaats op. Of wanneer je je savegame met cheats kwijt wil, sla je eroverheen op. *Antwoord op een vraag bewerkt, plus een directe link naar de Cheatpagina Bewerkt: 2 mei 2005 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 je bent een watje als je cheats gaat gebruiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!B) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ja , maar die rhino is vet cool!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) als je zonder cheats speelt is het spel veel leuker vind ik dan moet je eerst geld verdienen dan wapen vinden of kopen enz Bewerkt: 14 november 2004 door mathijsie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
qwero Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 ik speel zonder cheats ik heb vorig save game alleen daar heeft me broertje cheats in gevoerd en en over heen gescreven alleen die hydra van mij wil soms geen lichtbommen droppen en dan die raketten die 8ervolgen zijn dan raak boem dood weet iemand hoe dat komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Ik gebruik ook geen cheats, ze zijn nergens voor nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 cheats zijn gewoon lache (vooral diej jetpack cheat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jerriej Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Ik post het hier wel omdat deze topic over cheats gaat, als ie hier niet hoort verplaats je hem maar. ^^" Is het normaal dat somige cheats (die op gtagames.nl staan) niet werken bij me? Deze cheats werken niet als ik ze perfect heb ingevoerd: Oneindig gezondheid Respect Upgrade Misschien werken er nog niet, maar deze zijn alvast degene die ik al heb opgemerkt. En volle armor is denk ik ook fout omdat dat dezelfde cheat is als Volle gezondheid èn $250.000 geld. Mijn excuses als ik betweterig ben. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 wel die cheat van armor is zo dan krijg je 250,000 dollar en healt en van de unlimited healt die is een fabeltje werkt bij niemand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Door leven,geld, no cops,wapen cheats kan je als goed is nog wel 100% maar niet met voertuigen/weer/en andere cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sa the best Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 wie gebruik er nou cheats cheats zijn voor watjes!!!!!! en trouwns met cheats kan je het spel niet 100% uitspellen dus GEEN CHEATS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 cheats zijn er om te gebruiken... Ik vind het spel leuker zonder cheats, maar als je bijvoorbeeld een keer alle wapens wilt zien en niet veel tijd heb zijn cheats handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Cheats gebruiken is een keuze, geen verplichting.. Sommige willen cheaten, maar zullen merken dat ze daar niet echt mee opschieten.. Het is inderdaad beter om eerst fair te gamen, en dan cheaten als een N B.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FPSgamer Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 cheats zijn gewoon lache (vooral diej jetpack cheat) hoe moet ik deze cheat 'lezen'??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FPSgamer Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 weet iemand die cheat voor die 'jetpack'? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.