Jump to content

Cheats (PS2)


Chi

Recommended Posts

Cheats

Vraag: Waar kan ik Cheats vinden?

Deze kun je vinden op de homepage van GTAgames. Zie hier

Vraag: Wanneer voer ik de Cheats in?

Deze voer je in op ieder gewenst moment in het spel, tijdens het spel zelf. Wanneer je de code goed hebt ingevoerd, krijg je linksbovenin een bevestiging.

Vraag: Kan ik het spel volledig uitspelen met Cheats?

Ja, dit kan. Het is door een lid van GTAForum bewezen dat je, ondanks vele malen cheats te gebruiken, 100% kan halen.

Vraag: Ik heb Cheats ingevoerd en perongeluk mijn spel opgeslagen. Nu wil ik de Cheats terugdraaien. Kan dat nog?

Helaas niet. Wanneer je je spel opslaat, verlies je je vorige savegame en kun je dus niets meer terughalen. Je zult overnieuw moeten beginnen wil je het spel zonder cheats uitspelen.

Vraag: In mijn spel heb ik Cheats ingevoerd, en ik wist niet dat ik het spel op deze manier misschien niet helemaal uit kan spelen. Kan ik nog overnieuw beginnen?

Natuurlijk kan dat. Begin gewoon een "New Game" en sla deze op een andere plaats op. Of wanneer je je savegame met cheats kwijt wil, sla je eroverheen op.

*Antwoord op een vraag bewerkt, plus een directe link naar de Cheatpagina

Bewerkt: door Se7en
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Froop

    18

  • X-TX

    10

  • Biohazard1990yakuza

    10

  • Tupac A. Shakur

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik speel zonder cheats :D

ik heb vorig save game alleen daar heeft me broertje cheats in gevoerd en en over heen gescreven :(

alleen die hydra van mij wil soms geen lichtbommen droppen en dan die raketten die 8ervolgen zijn dan raak boem dood weet iemand hoe dat komt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik post het hier wel omdat deze topic over cheats gaat, als ie hier niet hoort verplaats je hem maar. ^^"

Is het normaal dat somige cheats (die op gtagames.nl staan) niet werken bij me?

Deze cheats werken niet als ik ze perfect heb ingevoerd:

Oneindig gezondheid

Respect Upgrade

Misschien werken er nog niet, maar deze zijn alvast degene die ik al heb opgemerkt.

En volle armor is denk ik ook fout omdat dat dezelfde cheat is als Volle gezondheid èn $250.000 geld.

Mijn excuses als ik betweterig ben. :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...