Silverwing Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 ik heb ook nog een leuke cheat:iedereen kun je in je gang zetten: je kan idd iedereen recruteren maar niet meer asl 7 personen iedereen krijgt een 9mm behalve als hij/zij al een wapen heeft je kan elke burger recruteren behalve drugdealers zo ver ik weet of je ook gang members uit andere gang kan recruteren weet ik niet als iemand op je schiet sla/schiet hem 1 x en druk UP vette cheat EDIT:je kan drugdealers ook recruteren maar doe het niet bij OGF gangster want die schieten hem dood als hij op je wil schieten,hij zal je alleen niet volgen en als je hem in je team hebt zitten vraagt hij nog of je wat wil kopen en als je hem schiet schijt hij niet terug. Sla hem en druk gelijk UP EDIT2:je kan ook politieagenten recruteren als je hem weg stuurt kan je op hem schieten en hij schiet niet terug EDIT3:je kan gang members van andere gangs ook recruteren en luisteren ook naar je ik kijk ff verder wat je met deze cheat kan doen Tupac A. Shakur Het probleem is van de cheat als je een gang recruiteerd die niet van jou is dat ze dan op je Homies begginnen te schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 wie gebruik er nou cheats cheats zijn voor watjes!!!!!! en trouwns met cheats kan je het spel niet 100% uitspellen dus GEEN CHEATS. ik vindt cheats een keuze... als je zonder cheats speelt vind ik je wel beter als je het spel helemaal hebt uitgespeeld maar als je wel cheats gebruikt kun je ook vette dingen doen... ik heb namelijk een game met cheats waar ik even ver zit met als zonder cheats.. eerst doe ik de missie(s) met cheats en dan op mijn anders spel zonder... cheats vind ik dus gewoon een keuze.. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marco2 Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Deze had ik net ergens gelezen X, X, beneden, R2, L2, O, R1, O Allemaal ninjas enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 ik heb precies dezelfde als marco 2. Die code houdt in dat alles ninja stijl wordt. X X DOWN R2 L2 O R1 O en square "Peds are all Asian dudes with katanas. Traffic is black PCJ-600's, and BF-400's, and FCR-900's. Even cop cars are all black. Get katana." Dus voetgangers zijn aziatische mensen met samoerai zwaarden.verkeer is zwarte PCJ-600's,en BF-400's,en FCR-900's.Zelfs politieauto's zijn zwart. Krijg een samoerai zwaard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) Het is natuurlijk hartstikke handig cheats ! Ik gebruik aleen cheats als de SAPD achter mij aan zit en voor goeie wapens maar ik gebruik niet vaak cheats ! Waar kan ik cheats vinden? www.google.nl of:www.gtagames.nl Suc6 : B) Bewerkt: 11 februari 2005 door Gta cool man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) ik heb nieuwe cheat gevonde krijg samuraie zwaard: kruisje,kruisje,beneden,R2,L2,rondje,R1,rondje vierkantje Nieuwelingen die een 9 mm krijgen indien zij niet reeds een wapen hebben.: beneden,vierkantje,omhoog,R2,R2,omhoog,rechts,rechts,omhoog als het al bekend was sorry Bewerkt: 11 februari 2005 door gtadude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Cool ik ga ze direct testen maar stuur ze de volgen de keer hier. Edit by BrokenTable: samangevoegd met genoemde topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Cool ik ga ze direct testen maar stuur ze de volgen de keer hier. okee B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 weet iemand die cheat voor die 'jetpack'? voor de ps 2 ??? dat is : l1 l2 r1 r2 pijltje boven pijltje onder pijltje inks pijltje rechts B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 weet iemand die cheat voor die 'jetpack'? voor de ps 2 ??? dat is : l1 l2 r1 r2 pijltje boven pijltje onder pijltje inks pijltje rechts B) L1 L2 R1 R2 boven onder links rechts L1 L2 R1 R2 boven onder links rechts (2x!!! Peter99) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 weet iemand die cheat voor die 'jetpack'? voor de ps 2 ??? dat is : l1 l2 r1 r2 pijltje boven pijltje onder pijltje inks pijltje rechts B) L1 L2 R1 R2 boven onder links rechts L1 L2 R1 R2 boven onder links rechts (2x!!! Peter99) bij jetpack hoeft zelfs de eerst L1 L2 R1 R2 niet je kan het ook met deze code: boven onder links rechts L1 L2 R1 R2 boven onder links rechts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Er was ook een cheat voor een ninja zwaard ik weet niet of hij werkt maar hier is hij; kruisje,kruisje,beneden,R2,L2,rondje,R1,rondje vierkantje als hij al beken was sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 ik mag mijn mening zeggn<, HET ZIJN MAAR CHEATS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 waarom maak je een opsomming als er staat:recruit anyoneanyone=iedereen omdat hij ze zo gelezen heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 weet iemand die cheat voor die 'jetpack'? voor de <a style='text-decoration: none; border-bottom: 3px double;' href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=22&k=ps%202" onmouseover="window.status='ps 2'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">ps 2</a> ??? dat is : l1 l2 r1 r2 pijltje boven pijltje onder pijltje inks pijltje rechts B) L1 L2 R1 R2 boven onder links rechts L1 L2 R1 R2 boven onder links rechts (2x!!! Peter99) bij jetpack hoeft zelfs de eerst L1 L2 R1 R2 niet je kan het ook met deze code: boven onder links rechts L1 L2 R1 R2 boven onder links rechts je kan ook gewoon links rechts L1 L2 R1 R2 boven onder links rechts doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.