Biohazard1990yakuza Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Wie spoort zijn cheats op met z,n ding Hier een plaatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Als je cheat kan je het spel niet meer uitspelen. Had ik ook bij Vice City, daarom cheat ik bij San Andreas nu niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Je moet ze niet geloven want je kan met de cheats 100% uitspelen in vice city is dat ook zo! :lol: k heb het anders 100% gehaald met cheats :lol: welke code dan ????????????????????? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 :ph34r: wil de code voor 100% wel s weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 hij bedoeld iets anders dan jij denk. hij heeft 100 % gehaald met cheats zoals alle wapens enz....niet de 100 % cheat want die bestaat (nog) niet ps. voortaan je berichten EDITEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 ik wil geen 100% cheat weet waarom niet dan heb je het al uitgespeeld en dan....................hebt ge niks meer te doen dat is saai weet je wel <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 als je engels kunt lezen dit zijn twee nieuwe cheats oke Never Wanted CIRCLE, RIGHT, CIRCLE, RIGHT, LEFT, SQUARE, TRIANGLE, UP Wanted level never increases. Doesn't erase stars you already have. Six Star Wanted Level CIRCLE, RIGHT, CIRCLE, RIGHT, LEFT, SQUARE, X, DOWN :gtasign: :gtasign: :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skippy Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) hey mensn de nieuwe no police cheat he werkt dat ook als je andere eilanden bezoekt? denk het niet toch? want pay n spray werkt dan ookniet Nooit politie achter je aan Circle, Right, Circle, Right, Left, Square, Triangle, Up Bewerkt: 21 februari 2005 door skippy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 ja dat gaat nu in een ander land met die cheat van nooit politie achter je aan oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skippy Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 (bewerkt) werkt dus? mn ps2 doet weer die was kapot dus ik ga direct prioberen jullie horen het ** edit ** het werkt je krijgt geen wouten achter je aan dus je kan alles uittjekken Bewerkt: 23 februari 2005 door skippy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llannderr Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 ik vindt et nergens op slaan dat als je cheats intikt dat als je het saved het spel niet meer 100% kan uitspelen.....maar goed cheats zijn vaak handig <_< ik heb véél cheats ingetikt en opgeslaan, als gevolg dat ik de missie: Bunring Desire niet kan uitspelen... IEMAND DAAROP IETS TE ZEGGEN? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llannderr Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 hey mensn de nieuwe no police cheat hewerkt dat ook als je andere eilanden bezoekt? denk het niet toch? want pay n spray werkt dan ookniet Nooit politie achter je aan Circle, Right, Circle, Right, Left, Square, Triangle, Up Werkt ook op andere eilanden en Pay 'n Spray nog niet geprobeert :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 Gebruik de edit knop. Ik heb ook al veel cheats gebruikt en opgeslagen maar ik heb gewoon elke missie kunnen spelen Misschien is je disc beschadigt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 ik vindt et nergens op slaan dat als je cheats intikt dat als je het saved het spel niet meer 100% kan uitspelen.....maar goed cheats zijn vaak handig <_< ik heb véél cheats ingetikt en opgeslaan, als gevolg dat ik de missie: Bunring Desire niet kan uitspelen... IEMAND DAAROP IETS TE ZEGGEN? :huh: Dat is een fout in je spel. Ik had dat ook. Ik had het meer dan 5 keer gedaan en dan inneens lukte het wel. Misschien puur toeval? :blink: En trouwens,rechtsbovenaan staat de edit knop voor berichten aan te passen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llannderr Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 Misschien is je disc beschadigt. Mijn disc is niet beschadigt, mischien een spelfout... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.