Ewoud Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 Lijkt me sterk. Het spel zal uitgebreid getest zijn. Dus echt een hele kleine kans dat het een fout in de programering is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 De cheat staat nu op gta games wle super cool die cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2005 hoe kan je burning desire niet spelen?? vind je de trap niet of ga je dood? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 hoe bedoel je ga naar de missie hulp van san Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) hoe bedoel je ga naar de missie hulp van san Lees eerst de voorgaande berichten dan weet je waar het over gaat. Zelfde voor Samurai Bewerkt: 7 maart 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Ik heb een nieuwe cheat. Sl*t Magnet Attract sl*ts with sex toys, get gimp suit. Sl*t magneet trekt sl*tten aan met sex speeltjes,krijg gimp pak. De code is; vierkantje, Rechts, vierkantje, vierkantje, L2, x, driehoekje, x, driehoekje. Weer een bedankje aan edisoncrater EDIT:Zo beter? Bewerkt: 9 maart 2005 door Froop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Ik heb een nieuwe cheat.Sl*t Magnet Attract sl*ts with sex toys, get gimp suit. Sl*t magneet trekt sl*tten aan met sex speeltjes,krijg gimp pak. De code is; vierkantje, R, vierkantje, vierkantje, L2, x, driehoekje, x, driehoekje. Weer een bedankje aan edisoncrater Wil je die woorden " Sl*t " uit de tekst halen, want hier komen nog al jonge mensen die nooit van die woord hebben gehoord en later aan hun ouders vragen. Edit: Ja, bedankt Bewerkt: 13 maart 2005 door X-TX14-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 hallo mensuh ik heb een nieuwe cheat gevonden ergens.. probeer hem maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 hallo mensuh ik heb een nieuwe cheat gevonden ergens.. probeer hem maar coooooooooooooooool ik hoop dat ie werkt want ik haat eten en dood gan van de honger :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Ik heb een nieuwe cheat.Slut Magnet Attract sluts with sex toys, get gimp suit. Sl*t magneet trekt sl*tten aan met sex speeltjes,krijg gimp pak. De code is; vierkantje, R, vierkantje, vierkantje, L2, x, driehoekje, x, driehoekje. Weer een bedankje aan edisoncrater Wil je die woorden " Sl*t " uit de tekst halen, want hier komen nog al jonge mensen die nooit van die woord hebben gehoord en later aan hun ouders vragen. Edit: Ja, bedankt pas het dan wel overal aan, ook in je quote, anders blijven ze vragen stellen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Kun je die Code ook weer wegkrijgen door nog een keer intevoeren ? Bij vicecity kon je die code niet terugdraaien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Toen ik de cheat van Sl*t Magnet invoerde crashte me spel. Ik was juist met me vriend aan het spelen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Toen ik de cheat van Sl*t Magnet invoerde crashte me spel.Ik was juist met me vriend aan het spelen... Ja, dat ken ik. OP de site waar ik de code van af heb staat dat je het beste een nieuwe spel kan starten want het spel kan vastlopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Toen ik de cheat van Sl*t Magnet invoerde crashte me spel.Ik was juist met me vriend aan het spelen... Voor dat je diet cheat gebruikt zorg dat er voor dat je geen kleren aan hebt en dat je geen missie doet dan voorkom je namelijk het chrashen van het spel of dat die minder snel vast loopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2005 ik weet die cheat wel maar als je cheats geruikt ben je een watje ik gebruik zelf nooit cheats maar als je die cheat wil heb ik hem wel voor je :rolleyes: l1 l2 r1 r2 links rechts onder boven en dat dan nog een keer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.