Froop Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) ik heb nieuwe cheats. square,L1,R1,right,X,up,L1,Left,Left altijd middernacht het is altijd 0.00,en als je jezelf doodmaakt is het 12.00 Recruteren(raketten) R2,R2,R2,X,L2,L1,R2,L1,Down,X mensen hebben een rocket launcher als je ze recruteert tenzij ze al een wapen hebben. Weer een bedankje aan edisoncarter. Bewerkt: 14 maart 2005 door Froop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2005 daar staat er niks op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2005 ja ik ken die cheats al van vandaag wel ik hoop dat die werkt ik ga hem nu uitproberen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2005 Ze werken allebei.(dacht ik) Alleen die met recruteren moet je niet op iemand gaan schieten als je "recruits" vlak voor een auto staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Weer een nieuwe: Infinite Health Makes you mostly bulletproof, and fire, punches and melee attacks don't hurt you anymore. You can still be hurt by explosions, falling, getting run over, and drowning. beneden, x, rechts, links, R1, rechts, onder, boven, Driehoek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 (bewerkt) Deze is fout Josie het moet zijn: Infinite Health Makes you mostly bulletproof, and fire, punches and melee attacks don't hurt you anymore. You can still be hurt by explosions, falling, getting run over, and drowning. beneden, x, rechts, links,rechts, R1, rechts, onder, boven, Driehoek Het betekent voor de niet engels kunnende mensen dat je bijna kogelvrij bent,en dat vuur,stompen en melee aanvallen je niets doen. Je kan wel nog steeds gewond raken bij vallen,verdrinken, ontploffingen en dat je overreden wordt. En nog 2 mysterieuze cheats van Edisoncarter die onbekend zijn: onbekend 1 vierkantje,vierkantje,R2,links,omhoog,vierkantje,R2,X,X,X onbekend 2 RIGHT, L2, L2, DOWN, L2, UP, UP, L2, R2 Bewerkt: 24 maart 2005 door Froop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 (bewerkt) Deze is fout Josiehet moet zijn: Infinite Health Makes you mostly bulletproof, and fire, punches and melee attacks don't hurt you anymore. You can still be hurt by explosions, falling, getting run over, and drowning. beneden, x, rechts, links,rechts, R1, rechts, onder, boven, Driehoek Het betekent voor de niet engels kunnende mensen dat je bijna kogelvrij bent,en dat vuur,stompen en melee aanvallen je niets doen. Je kan wel nog steeds gewond raken bij vallen,verdrinken, ontploffingen en dat je overreden wordt. En nog 2 mysterieuze cheats van Edisoncarter die onbekend zijn: onbekend 1 vierkantje,vierkantje,R2,links,omhoog,vierkantje,R2,X,X,X onbekend 2 RIGHT, L2, L2, DOWN, L2, UP, UP, L2, R2 ik vraag me af wat die onbekende zijn :huh: ik heb ze ingevoerd maar er gebeurd niks komt alleen maar testaan cheat activadit(ofzoiets ) Bewerkt: 24 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 ik heb ze nog niet getest want ik ben net een half uur thuis ofzo. Maar ik zal vanmiddagg wel ff kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 ik heb ze nog niet getest want ik ben net een half uur thuis ofzo.Maar ik zal vanmiddagg wel ff kijken. ik heb ook al van alles geprobeerd maar ik merk nie veel verschil je rijd hetzelfde vaart hetzelfde vliegt hetzelfde het vliegtuig ontploft hetzelfde <_< ik zie dus niet veel verschil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Infinite Health CJ kan wel gewond raken en in de fik gaan alleen wat minder damage ik ga nu de andere cheats testen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 onbekend 2RIGHT, L2, L2, DOWN, L2, UP, UP, L2, R2 Deze moet zijn dat prostituees jou betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Froop dat zou best kunnen dat heb ik niet geprobeert de cheat Krijg nooit honger Square, L2, R1, Triangle, Up, Square, L2, Up, X ik zie er niet de nut van in het eten is super goedkoop niet echt een handige cheat <_< Ps: Wat moet deze topic over cheats nou bij missie hulp :blink: toch beter bij general <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 het is wel nuttig, dan hoef je niet helemaal vanuit de desert (stel dat) naar een restaurant... anders ga je dood... dat kost tijd. tijd = speelplezier = sonde. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marco2 Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Froop dat zou best kunnen dat heb ik niet geprobeert de cheat Krijg nooit honger Square, L2, R1, Triangle, Up, Square, L2, Up, X ik zie er niet de nut van in het eten is super goedkoop niet echt een handige cheat <_< Ps: Wat moet deze topic over cheats nou bij missie hulp :blink: toch beter bij general <_< Tuurlijk moet dit toch bij missie hulp, je gebruikt de cheats toc mede om de missies te halen. En ik wou ff vragen hoe die cheats worden ontdekt, worden die vrij gegeven door rockstar, of zit er zon freak met zijn PS2 alle knoppen te drukken met de hoop op een 'iets'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Froop dat zou best kunnen dat heb ik niet geprobeert de cheat Krijg nooit honger Square, L2, R1, Triangle, Up, Square, L2, Up, X ik zie er niet de nut van in het eten is super goedkoop niet echt een handige cheat <_< Ps: Wat moet deze topic over cheats nou bij missie hulp :blink: toch beter bij general <_< Tuurlijk moet dit toch bij missie hulp, je gebruikt de cheats toc mede om de missies te halen. En ik wou ff vragen hoe die cheats worden ontdekt, worden die vrij gegeven door rockstar, of zit er zon freak met zijn PS2 alle knoppen te drukken met de hoop op een 'iets'. Edisoncarter sluit zijn controller aan een computer aan en probeert zo van alle combinaties.Zo komt hij dus aan die cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.