marco2 Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 N u armax weer ter sprake is, waar kun je dat eingelijk krijgen, moet je die downloaden? en waar kan ik dat geod downloaden dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 hmm dit is echt de 2934ste keer dat deze vraag is gesteld. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6939 heb ik gevonden via de zoekfunctie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 dit is een cool cheat UP, UP, SQUARE, L2, RIGHT, X, R1, DOWN, R2, CIRCLE hier mee kan je langs alle kanten uit je auto schieten en je regelt de snelheid met l2 en r2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 dit is een cool cheat UP, UP, SQUARE, L2, RIGHT, X, R1, DOWN, R2, CIRCLEhier mee kan je langs alle kanten uit je auto schieten en je regelt de snelheid met l2 en r2 Euhhh was die cheat al niet bekend? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 dit is een cool cheat UP, UP, SQUARE, L2, RIGHT, X, R1, DOWN, R2, CIRCLEhier mee kan je langs alle kanten uit je auto schieten en je regelt de snelheid met l2 en r2 Euhhh was die cheat al niet bekend? :huh: ik dacht van niet :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 volgens mij is dat de cheat'drive-by doen in je eentje met auto's' <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 is het ook, heb t ff nagekeken op de site van gtagames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Ik heb weer een nieuwe cheat Alle voetgangers zijn Elvis Up,Left,Left,Down,circle,square,L1,L1,L2,R1,R2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ricy228 Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 cheats zijn super handig man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marco2 Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 cheats zijn super handig man Hoezo onzin bericht Maar ik gebruik ze niet omdat ze handig zijn, mar voor de lol En worden er nog cheats uitgebracht van R?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ushyboy Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 *** [EDIT door Lantyz: Onboeiende afbeelding verwijderd] Ja die weet ik JATPACK: L1, L2, R1, R2, UP, DOWN, LEFT, RIGHT, L1, L2, R1, R2, UP, DOWN, LEFT, RIGHT en nog over de met cheaten is voor N :huh: :huh: B zzzzzzzzzz het is leuk om een spel met cheats uit te spelen maar als je het zonder doet is het inderdaat veeeeeeeeeel leuker SANANDREAS RULEZZZZZZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 cheats zijn super handig man Hoezo onzin bericht Maar ik gebruik ze niet omdat ze handig zijn, mar voor de lol En worden er nog cheats uitgebracht van R?? dat duurt meestal super lang maar de meeste mensen ontcijferen de cheats met een zelfinelkaargeknutselde controller ik kan geen bijlage meer vinden hoe doen die mensen dat dan? Ze sluiten hun PS2 controller aan de Computer aan(speciale controller). Dan proberen ze van alle toetscombinaties en zo komen ze aan die cheats. Meer weet ik zelf niet. ja precies het gaat zo snel dat de computer wel 1000 toetsen kan indrukken per 10 sec zo kwamen ze ook aan de spawn dozer cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 en nog over de met cheaten is voor N B zzzzzzzzzz Gelukkig straalt de deskundigheid van jouw post af... Graag alleen ONBEKENDE cheats hier posten. Of een cheat al bekend is kun je hier zien of anders via de zoekfunctie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 cheats zijn super handig man Hoezo onzin bericht Maar ik gebruik ze niet omdat ze handig zijn, mar voor de lol En worden er nog cheats uitgebracht van R?? dat duurt meestal super lang maar de meeste mensen ontcijferen de cheats met een zelfinelkaargeknutselde controller ik kan geen bijlage meer vinden ik heb een hacker ps2 controller gevonden om te cheats te ontcijferen bijlage : hacker controller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 cheats zijn super handig man Hoezo onzin bericht Maar ik gebruik ze niet omdat ze handig zijn, mar voor de lol En worden er nog cheats uitgebracht van R?? dat duurt meestal super lang maar de meeste mensen ontcijferen de cheats met een zelfinelkaargeknutselde controller ik kan geen bijlage meer vinden ik heb een hacker ps2 controller gevonden om te cheats te ontcijferen bijlage : hacker controller cool hoe kom je aan zo'n hackercontroller? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.