Trax Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 Ik heb de laatste 13 cheats gevonden.Laatste 13 cheats Hier staan onder andere de spawn hunter cheat,oneindig ammo,maximum respect,maximum sex appeal,alle auto's hebben nitro. Voortaan lezen voor je gaat boosten, staan allang op GTAGames ... @ BioHazard, Als ze een concurrent zouden zijn, dan affiliaten we niet met ze @ Dragonmaster, Check GTAGames SA Cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Wat doet de cheat: All traffic is crap cars http://www.gtasanandreas.net/news/index.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Wat doet de cheat:All traffic is crap cars http://www.gtasanandreas.net/news/index.php Allemaal gare, kapotte auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 hey se7en ik heb denk ik een nieuwe cheat gevonden. Cheat: Orange Sky and Time Stopped at 21:00 During game play press LEFT, LEFT, L2, R1, RIGHT, SQUARE, SQUARE, L1, L2, X ik heb deze cheat gevonden op http://cheats.gamespy.com/playstation-2-ch...to-san-andreas/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 hey se7en ik heb denk ik een nieuwe cheat gevonden.Cheat: Orange Sky and Time Stopped at 21:00 During game play press LEFT, LEFT, L2, R1, RIGHT, SQUARE, SQUARE, L1, L2, X ik heb deze cheat gevonden op http://cheats.gamespy.com/playstation-2-ch...to-san-andreas/ Ik weet het al, de site zal ik vandaag updaten Inmiddels ge-update, zie de Cheat Pagina op GTAGames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 hey se7en ik heb denk ik een nieuwe cheat gevonden.Cheat: Orange Sky and Time Stopped at 21:00 During game play press LEFT, LEFT, L2, R1, RIGHT, SQUARE, SQUARE, L1, L2, X ik heb deze cheat gevonden op http://cheats.gamespy.com/playstation-2-ch...to-san-andreas/ Ik weet het al, de site zal ik vandaag updaten Inmiddels ge-update, zie de Cheat Pagina op GTAGames.nl dus door mij zijn er weer een paar nieuwe cheats gevonden? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 hey se7en ik heb denk ik een nieuwe cheat gevonden.Cheat: Orange Sky and Time Stopped at 21:00 During game play press LEFT, LEFT, L2, R1, RIGHT, SQUARE, SQUARE, L1, L2, X ik heb deze cheat gevonden op http://cheats.gamespy.com/playstation-2-ch...to-san-andreas/ Ik weet het al, de site zal ik vandaag updaten Inmiddels ge-update, zie de Cheat Pagina op GTAGames.nl dus door mij zijn er weer een paar nieuwe cheats gevonden? :o Je hebt me eraan herinnerd ja Wist dat ik ze vergeten was, maar had er niet meer aan gedacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) Verwijder dit bericht maar Bewerkt: 4 mei 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Hebben jullie deze cheats al???:Chaos mode L2, RIGHT, L1, TRIANGLE, RIGHT, RIGHT, R1, L1, RIGHT, L1, L1, L1 Spawn Hunter CIRCLE, X, L1, CIRCLE, CIRCLE, L1, CIRCLE, R1, R2, L2, L1, L1 Spawn Tanker R1, UP, LEFT, RIGHT, R2, UP, RIGHT, SQUARE, RIGHT, L2, L1, L1 All Cars Nos LEFT, TRIANGLE, R1, L1, UP, SQUARE, TRIANGLE, DOWN, CIRCLE, L2, L1, L1 Max All Vehicle stats (Driving, Flying Bike, Cycling) SQUARE, L2, X, R1, L2, L2, LEFT, R1, RIGHT, L1, L1, L1 Hitman In all weapon DOWN, SQUARE, X, LEFT, R1, R2, LEFT, DOWN, DOWN, L1, L1, L1 Max Respect L1, R1, TRIANGLE, DOWN, R2, X, L1, UP, L2, L2, L1, L1 Max Sex appeal CIRCLE, TRIANGLE, TRIANGLE, UP, CIRCLE, R1, L2, UP, TRIANGLE, L1, L1, L1 Traffic is Country Vehicles TRIANGLE, LEFT, SQUARE, R2, UP, L2, DOWN, L1, X, L1, L1, L1 Weather Cloudy L2, DOWN, DOWN, LEFT, SQUARE, LEFT, R2, SQUARE, X, R1, L1, L1 Peds Attack (Guns) X, L1, UP, SQUARE, DOWN, X, L2, TRIANGLE, DOWN, R1, L1, L1 All Traffic is sh*t Cars(Crap Cars) L2, RIGHT, L1, UP, X, L1, L2, R2, R1, L1, L1, L1 Infinite Ammo L1, R1, SQUARE, R1, LEFT, R2, R1, LEFT, SQUARE, DOWN, L1, L1 En er zijn Geen Cheats meer over, en dat is erg jammer Heb je met je ogen open de site al eens bekijken? Niet? Doen dan, ik heb ze er 2 dagen geleden al opgezet :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) Ja sorry ik heb het net verwijderd, mar hebben jullie de elvis cheat: L1, CIRCLE, TRIANGLE, L1, L1, SQUARE, L2, UP, DOWN, LEFT PS: Met deze Tool kan je cheats voor San Andreas zoeken: Tool Bewerkt: 4 mei 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Leuk, maar ik zie dat je nieuw bent Let er de volgende keer op dat je geen link meer zet naar een andere site Anders kun je een warn krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 Bedoel je de link in mn handtekening?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 Ja sorry ik heb het net verwijderd, mar hebben jullie de elvis cheat:L1, CIRCLE, TRIANGLE, L1, L1, SQUARE, L2, UP, DOWN, LEFT PS: Met deze Tool kan je cheats voor San Andreas zoeken: Tool hoe werkt die tool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 Werking van de Tool: 1: Eerst moet je dat programmatje aanzetten 2: Dan moet je de cd van San Andreas erin doen 3: Dan gaat hij automatisch cheats zoeken 4: dan moet je het tekstbestand: Results openen 5: Voila daar zijn de cheats, als het goed is PS: deze tool is van Skiller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 Werking van de Tool:1: Eerst moet je dat programmatje aanzetten 2: Dan moet je de cd van San Andreas erin doen 3: Dan gaat hij automatisch cheats zoeken 4: dan moet je het tekstbestand: Results openen 5: Voila daar zijn de cheats, als het goed is PS: deze tool is van Skiller moet je dan je SA disk in je cd-rom drive van je pc doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.