gtamaster Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 L1 L2 R1 R2 omhoog omlaag links rechts L1 L2 R1 R2 omhoog omlaag links rechts dan heb je de jetpack Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Je moet ze niet geloven want je kan met de cheats 100% uitspelen in vice city is dat ook zo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 thnw voor de cheat zal zo direct uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 (bewerkt) Je moet ze niet geloven want je kan met de cheats 100% uitspelen in vice city is dat ook zo! In VC kan je het spel met cheats 100% uitspelen. Ik had ergens gelezen dat je SA wel 100% met cheats kan uitspelen maar niet als je de cheats gebruikt voor een auto te krijgen, het weer te veranderen en de tijd cheats. Met de andere cheats kun je het spel dus wel 100% uitspelen. maar ik denk nog altijd je het spel niet 100% uit kan spelen als je een cheat gebruikt Bewerkt: 28 november 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fructis_5tyL3! Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Als je gwn geen cheats gebruikt, dan is je ... zegmaar spelvaardigheid beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talha Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 ik heb 60.000.000 $ door al die cheat van volle armor en gezondheid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 jonges, jonges waarom denken jullie als je een cheat gebruikt en je wil saven staat er met duidelijk letters : Warning! One or more cheats have been activeter. This may affect yout save game. It is recomended that you do not save this game. ik hoop dat jullie snappen wat hier staat en zo staat het ook in het spel heb net snel een cheat gedaan welke weet ik niet maar volgens mij voor armor, 250.000 en leven in 1 cheat dus het zou volgens mij genoeg moeten zijn zo als jullie zeggen kan je wel uitspelen met cheats maar ik geloof het niet ik heb zelf de effecten gezien die het spel veranderd bij het gebruik van cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bas-Star Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Ik post het hier wel omdat deze topic over cheats gaat, als ie hier niet hoort verplaats je hem maar. ^^"Is het normaal dat somige cheats (die op gtagames.nl staan) niet werken bij me? Deze cheats werken niet als ik ze perfect heb ingevoerd: Oneindig gezondheid Respect Upgrade Misschien werken er nog niet, maar deze zijn alvast degene die ik al heb opgemerkt. En volle armor is denk ik ook fout omdat dat dezelfde cheat is als Volle gezondheid èn $250.000 geld. Mijn excuses als ik betweterig ben. :rolleyes: Ik kan dan wel nieuw zijn hier, maar als iedereen zich nou gewoon 1 keer zich houdt ONTOPIC te blijven en de operators eens opletten met wat er allemaal op het forum gezet wordt!!! het is nu wel duidelijk dat sommige zonder cheats spelen, dan kan me niks schelen. Heel leuk voor je, knap hoor! Maar kom op en help diegene dan die het wel willen doen. heeft nu eens iemand uitgepuzzeld wat de werkele cheats zijn van oneindig leven? Want er staan dus gewoon cheats op de site die het gewoon niet doen, niet echt handig voor publiciteit en reclame, dus doe er wat aan zou ik zeggen. iemand een idee? dank je wel alvast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 ik vindt et nergens op slaan dat als je cheats intikt dat als je het saved het spel niet meer 100% kan uitspelen.....maar goed cheats zijn vaak handig <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson SA Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Bestaat er een cheat dat je vanzelf danst? Bewerkt: 4 december 2004 door Carl Johnson SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 was het maar zo want ik date met barbara en nu wil ze dansen en dat kan ik totaal niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EmInEm ThA GaNgStA Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 JA L1L2R1R2boven beneden links rechts L1L2R1R2boven benden links rechts Greetz mike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson SA Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Dat is de cheat voor de jetpak toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 ik vindt et nergens op slaan dat als je cheats intikt dat als je het saved het spel niet meer 100% kan uitspelen.....maar goed cheats zijn vaak handig <_< Ze moeten ook wel nadelen hebben, anders is het helemaal geen kunst meer aan om het uit te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Dat is de cheat voor de jetpak toch? Ja dat is de cheat voor de jetpack. Ik heb 2 memory cards voor de ps2 en op 1 van deze heb ik een spel met cheats en op de andere een spel zonder cheats. Maar ik vind het eigelijk niet zo leuk met cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.