Jump to content

Cheats (PS2)

Chi

Recommended Posts

• Reacties 277
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Froop

18

• X-TX

10

• Biohazard1990yakuza

10

• Tupac A. Shakur

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb weer een klein onderzoek over gebruik van cheats gedaan, ik ben nu helemaal zeker van dat je San Andreas met cheats niet 100% kan uitspelen, ik heb ook op veel sites gekeken en daar stond ook dat zelfs R* zei dat gebruik van cheats je save game zeg maar beschadigd.

Zelf ging ik paar dagen geleden hele dag alleen maar cheats gebruiken er waren echt heel veel dingen anders, ik heb verder maar 1 missie gedaan en die deed het prima.

Ik kwam nog zo iets raars tegen:

Ik ging naar dat plekje toe waar je in hele grote VINEWOOD hebt, daar in de buurt lopen altijd ballas ze waren er ook maar wel minder dan grove street mannen, toen ik het spel zonder cheats ging doen was het niet zo dus ik denk dat het ook 1 van de gevolgen is van cheats gebruik <_< .

Dus ik wil heel graag weten of hier iemand het spel al heeft 100% heeft uitgespeeld met cheats.

Delen op andere websites

Soms zijn cheats wel lache maar alleen als je hem niet opslaat (dus niet in een cirkel van 500m van de safehouses komen).

Maar als je zo cheats wil gebruiken om het spel uit te spelen is het echt zielig.

ik snap niet wat er mis is met cheaters ik bedoel ik gebruik geen cheats maar somige vinden dat gewoon leuk en het hoort er ook bij anders had R*heus wel een beveiliging op gezet ofzo.

dus stfu over cheaters :angry:

Delen op andere websites

Soms zijn cheats wel lache maar alleen als je hem niet opslaat (dus niet in een cirkel van 500m van de safehouses komen).

Maar als je zo cheats wil gebruiken om het spel uit te spelen is het echt zielig.

ik snap niet wat er mis is met cheaters ik bedoel ik gebruik geen cheats maar somige vinden dat gewoon leuk en het hoort er ook bij anders had R*heus wel een beveiliging op gezet ofzo.

Anders hadden ze überhaupt geen cheats erin gegooid. ;)

Delen op andere websites

Ehm, ik denk dat R* de cheats alleen in heeft om zelf het spel snel te kunnen testen wabt elke spel heeft cheats,

En als ze klaar zijn willen ze snel het spel op de markt en willen ze de cheats niet meer weghalen SA was dit jaar ook een week telaat.

Verder zou ik niet weten waarom cheats in zitten het spel word allemaal maar lelijk van en Op elke site staat wel dat door R* worden aangeraden om niet te saven na gebruik van cheats dus het heeft zo wie zo slecht effect anders zou R* niet zeggen dat je niet moet saven <_<

Delen op andere websites

maar ik zou ook erg graag willen vliegen met die Andromada  ik heb gehoord dat enkel door code kun spawnen

wie weet die code? ik zou wel willen testen hoor

Moet je er niet eens mee vliegen in een missie?

Als dat niet zo is zou ik hem ook graag eens willen testen.

Edit: heb per ongeluk 2 keer getypt (hoe moet je een bericht verwijderen dat van jezelf is)

Edit bij BrokenTable: als je je eigen post kun verwijderen staat er naast de EDIT knop een DELETE knop. Maar het kan zo zijn dat dat pas vanaf Super Leden kan. Ik heb de andere verwijderd.

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...