Death333 Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 ik heb een normale game voor zonder cheats en ik heb een extra ''new game'' gedaan voor met cheats zo kan het ook :exclamation: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ik heb 1 keer een cheat gebruikt maar bij elke keer ik save staat er op mijn scherm dat het mijn savegame kan wissen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 L1-L2-Up-Down-Left-Right-R1-R2-Up-Down-Left-Right Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Code's Zijn Voor Skkl's Die GTA SA Moeilijk Vinden <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 wel die cheat van armor is zo dan krijg je 250,000 dollar en healten van de unlimited healt die is een fabeltje werkt bij niemand nee bgij mij ook nie :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 wat houd eigenlijk die drive-by cheat in? ik sbnap er niks van! ik kan nog geen drive bys doen. alleen met r2 en l2 maar ja dat kon al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 wat houd eigenlijk die drive-by cheat in?ik sbnap er niks van! ik kan nog geen drive bys doen. alleen met r2 en l2 maar ja dat kon al. Ik heb hem net getest en ik vond hem leuk. ga ergens lopen en doe de cheat stap in een auto en je kan richten zeg maar, probeer maar met een motor dat is echt leuk ik ga zo ff filmpje maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Ik post het hier wel omdat deze topic over cheats gaat, als ie hier niet hoort verplaats je hem maar. ^^"Is het normaal dat somige cheats (die op gtagames.nl staan) niet werken bij me? Deze cheats werken niet als ik ze perfect heb ingevoerd: Oneindig gezondheid Respect Upgrade Misschien werken er nog niet, maar deze zijn alvast degene die ik al heb opgemerkt. En volle armor is denk ik ook fout omdat dat dezelfde cheat is als Volle gezondheid èn $250.000 geld. Mijn excuses als ik betweterig ben. :rolleyes: Ja die doen het bij mij ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bowies Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 eey je hebt bijvoorbeeld 5 savegames, waarvan je er 1 pakt, daar codes opgebruikt enzo voorts enzo voorts, je slaat hem WEL op De volgende keer pak je een ANDERE savegame, kan je die dan wel 100% uitspelen?? :unsure: <_< :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 jazeker kan dat want je slaat het niet op de cd op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 eey je hebt bijvoorbeeld 5 savegames, waarvan je er 1 pakt, daar codes opgebruikt enzo voorts enzo voorts, je slaat hem WEL opDe volgende keer pak je een ANDERE savegame, kan je die dan wel 100% uitspelen?? :unsure: <_< :huh: Ja, Het word op apparte sloten gesaved en zo als Ralf1 als zei, het is dus niet op je cd En ik heb eerder in die topic zo veel over cheats verteld en daar staat echt alles in dus beter kijken dan weet je het . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CelicaVB Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Whahaha, probeer dit eens: Omhoog, links, kruisje, driehoekje, R1, Rondje, Rondje, Rondje, L2. Mega- Punch, je slaat mensen er 100 meter ver mee, de 1e slag is dodelijk! Maar pas op, de voetgangers hebben het ook!!! Groeten CelicaVB (ow ja: hier heb je er een filmpje van! video (0.45MB)) Bewerkt: 10 januari 2005 door CelicaVB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Hij doet et niet eens <_< <_< <_< Kan je misschien even de cheat goed zeggen want deze doet het niet. Bewerkt: 10 januari 2005 door San Andreas Boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 :lol: Geinig zometeen ff proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Ik kan niet eens het filmpje zien <_< <_< GTA@SA,Game On :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.